Skocz do zawartości

DR650R/XR600/XT600


Rekomendowane odpowiedzi

Otoz tak sie skladalo ze mialem okazje posmigac troche na XT600, a wczoraj na zlocie uprzejmy pan dal mi sie objechac na swoje ttr(ta nowsza nie wiem od jakich lat produkuja). Owszem kultura pracy bardzo bardzo bardzo wysoka na 6+ ale oba motocykle jakos, nie wiem jak to okreslic: nudnawe??

 

Nie wiem jak sie ma DR650 do tego, ale faktczynie koledzy maja racje. Motocykl to przede wszystkim silnik wysokoobrotowy i potrzebuje troche gazu. Moze nie kazdy, ale wiekszosc.

 

Daliscie mi po raz kolejny interesujace informacje.

Po raz kolejny dzieki za wypowiedzi i za filmik :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...

Witam serdecznie

Mam pewien ogromny dylemat który wciąż mnie nurtuje a mianowicie wybór między jednym z tych motocykli tj. Yamahą XT600 i Suzuki DR650. Słowem wstępu - swoją przygodę zacząłem od Hondy XR125 i na niej nauczyłem się podstaw i ogłady na motocyklu. Teraz chcę kupić coś większego co nadawałoby się trochę w lekki teren i trochę na miasto. Chodzi mi o uniwersalność sprzętu, nie wymagam kosmicznych mocy i setek koni mechanicznych. Zależy mi żeby żwawo to ruszało i dawało mi możność jazdy 110 km przelotowo na jakąś wycieczkę. Za motocykl mogę dać sporo dlatego chciałbym dobrze wybrać bo zależy mi na czymś niezawodnym i prostym w konstrukcji na wiele lat.

 

I problem jest tylko taki, że mimo, że oba motocykle bardzo mi się podobają to jednak Suzuki to bardzo stare roczniki sięgające początku lat 90 - tych podczas gdy xt-ka można dorwać już z 2000 roku i wyżej. Prosiłbym o małą pomoc w ogólnym opisie tych motocykli. Ogólnych wadach, dostępności części oraz odpowiedzi na wciąż nurtujące mnie pytanie co do suzuki tj. Czy warto szukać tak starego sprzętu ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr600 :D ja złapałem cug do quadów i sprzedałem ale prawie 5 lat ją miałem nie dało się tego rozjebać i latało to stosunkowo najlepiej z tej trójcy ......

 

xt600 to niestety muł , pancerny ale muł bagienny a DR650R sypie się jak liście na jesień a przy xr600 to dalej jest mułowata kanapa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i dzięki za pomoc, ale chcę aby ten motocykl był pancerny, nawet kosztem mocy, byle nie mniej niż 35 km. Na mocną maszynę jeszcze przyjdzie czas. Na chwilę obecną chcę coś na dalszą naukę, bez drastycznych skoków mocowych a te 2 modele wpasowują się idealnie. Niemniej pierwszy raz spotykam się ze stwierdzeniem że DR sie sypie.. w tej sytuacji mój faworyt tj xt zyskuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko dopytam co oprócz standardowych rzeczy w nim sprawdzić i o co pytać sprzedawce. Słyszałem że można jedną pokrywkę głowicy odkręcić i zobaczyć czy bucha dym czy powietrze. I ostatnia sprawa, jaka jest rozsądna cena na chwilę obecną za taką maszynę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...