KwiQ Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Siema, posiadam KTM 620 SC z 96 r i moje pytanie brzmi: gdzie nabywacie czesci do waszych sprzetow. Wiekszosc pewnie powie ze na niemieckim ebayu ale chodzi mi o jakies polskie sklepy. Chcialem zestaw filtrow oleju do swojego sprzeta wiec uderzylem bezposrednio do www.i-ktm.pl ale tam niestety nawet nie wiedzieli jakie mi sa potrzebne. Mi szkoda wyciagac swoich i patrzec bo motorek nie bedzie na chodzie a tego bym nie chcial :icon_twisted: Podobna mam sytuacje z elektryka bo potrzebuje motoplastu SEM. Motorek pali mi ladnie, smiga bez problemu, niestety nie daje tyle napiecia aby mogly zapalic sie swiatla. Tutaj jednak chyba sklonil bym sie ku urzywce bo nie stac mnie w obecnej chwili na noweczke. Gdybyscie mieli namiary na jakies sklepy z czesciami lub uzywanymi czesciami to bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktmmaster Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 siemka , odbiegając od tematu może kumasz tą hondę z Mielca hondhttp://moto.allegro.pl/item192963801_honda_xr_650_l_xr650l_650l_yoshimura_rs_3.htmlę xr650l pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 szczerze mowiac to nigdy jej w mielcu nei widzialem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 a to w ogóle sie nie pala czy sie tylko żarzą bo umnie jest znów to zę sie zarówki palą,pewno poprzez to że nie ma akumulatora? zarówki 24V też pali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 zarowki wogule sie nie swieca, nie ma swiatel, stopu oraz klaksonu, instalacja jest oka bo podpiolem pod zewnetrzny akumulator i dzialalo idealnie, jak podpialem miernik pod alternator to dawal 1.5 V napiecia a nie 12 stad tez brak swiatel, przestudiowalem dokladnie mojego sprzeta i nie ma wogule miejsca zeby zapakowac jakikolwiek akumulator bo wszystko jest dopasowane bez miejsca na niego :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 masz takie napięcie i pozatym że nie masz świateł silnik dobrze chodzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 tak silnik chodzi bez zarzutow, pali od pierwszego kopa, nie muli go i pracuje rowno na kazdych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Co do palenia żarówek to miałem tak własnie w DR gdy nie było akumlatora. Ale dla wszystkiego sprawdź regulator napiecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 to dziwne,mi ciężko palił i na wolnych obrotach gasł ale światła były,okazało się że jest walnięty iskrownik, dałem go do regeneracji bo z częściami jest cienko.Onowych nie mam co marzyć nie są dostępne poniżej 93roku,także kombinuję ,trochę pomogli mi koledzy z tego forum i kupiłem pompę wodną.Z iskrownikiem było już gorzej-mam nadzieję że w końcu go odpalę i pośmigam. z tymi światłami u Ciebie to jakaś pierdułka zajedż do dobrego elektryka -powinien to rozgryść. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Witam ja tez mam ktm 620 i taki sam problem odpala bez problemu ale nie mam swiateł , klaksonu i kierunków a z racji tego ze nie lubie robic czegos na czym sie w 100& nie znam wiec prosze o pomoc jak i co mam sprawdzac zeby wykluczac co jest powodem tej usterki i co mam zakupic .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jeśli chodzi o filtry to powinieneś znaleźć je najpierw na stronce http://www.hiflofiltro.com/17.0.html producenta a później poszukaj w sklepie www.ścigacz.pl szybka wysyłka i taniutko. a filtry to chyba HF155 i HF156 http://sklep.scigacz.pl/advanced_search_re...1731c9&x=40&y=6 jeden jest na pewno reszte szukaj sam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 dzieki, filtry juz zamowilem, hiflofiltro nie robi zamiennika do mojego modelu bo 2gi filtr mam pod gaznikiem w puszcze a nei ten metalowy wkrecany w rame, co do usterki 90% motoplat SEM, przynajmniej w moim przypadku to jest to pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) KwiQ tu masz komplet do sc jeden z zamiennika hilofiltro bez problemu lub championa, drugi to mikrofiltr wystepuje tylko w orginale KTM kosztuje około 100 ale zmieniasz go co dwie zniamy oleju wiec spoko ;) co do aku wersja sc nie posiada nie znam polskich sklepow z czesciami do lc4 , jak chcesz tanie uzywne i dobre --->ebay.de pozdro lucas zapomniałem linka http://motoallegro.pl/item197116694_filtry...ju_ktm_lc4.html Edytowane 30 Maja 2007 przez lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Ktoś tu nie miał nic elektryczności oprócz iskry na świecy-może być tak:-ktoś Ci awaryjnie załozył wirnik SEMa od wersji LC4 MX (mam taki-jest tylko z magnesami do cewki iskrowej)-masz wspomnienie po magnesach prądowych z tego wirnika które się wysypały, lub ktos już wydlubał resztki.Zdejmij dekiel, zerknij-od tego bym w LC4 zaczął, to klasyczny problem z SEM`em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 KwiQ tu masz komplet do sc jeden z zamiennika hilofiltro bez problemu lub championa, drugi to mikrofiltr wystepuje tylko w orginale KTM kosztuje około 100 ale zmieniasz go co dwie zniamy oleju wiec spoko co do aku wersja sc nie posiada nie znam polskich sklepow z czesciami do lc4 , jak chcesz tanie uzywne i dobre --->ebay.de pozdro lucas zapomniałem linka http://motoallegro.pl/item197116694_filtry...ju_ktm_lc4.html dzieki, filtry juz nabylem, i dokladnie takie zame informacje zdobylem o wymianie tych filtrow :) co do polskich sklepow to rider krakow ma mozliwosc zamowinia kazdej czesci od 94r (przynajmniej tak sie chwalili) podobnie jest gosc na allegro co ma dostep do nowych czesci do lc4 od 93 rocznika wzwyz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.