kelpi80 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Czesc wszystkim! Mam pytanie dot. gaznika w XTZ 660 Tenere. Czy ktos z Was czyscil gaznik dwuprzeplywowy w tej maszynie i co ile tys. km. powinno sie to wykonywac? W mojej Tenerze silnik pracuje rowno i miarowo, nie gasnie i calkiem ladnie oddaje moc. Mam tylko jeden problem- nie ciagnie do czerwonego pola (zaczyna sie od 7 tys. obr.), przekracza jedynie lekko 6 tys. Czy to moze byc wina gaznika nadajacego sie do wyczyszczenia czy moze jedynie wymiany filtru powierza? Dodam, ze kupilem XTZ-te 2 lata temu i nie wiem kiedy poprzedni wlasciciel mogl czyscic w niej gaznik. Jak mozna to rozpoznac? Moze ktos ma XTZ-te i jak jest z obrotami w Waszych maszynkach? Pozdrawiam i z gory dziekuje za opinie i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) A to nie jest objaw zaniskiego cisnienia w cylindrze?Ja bym sprawdził kompresje :icon_mrgreen: Edytowane 8 Maja 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Czesc wszystkim! Mam pytanie dot. gaznika w XTZ 660 Tenere. Czy ktos z Was czyscil gaznik dwuprzeplywowy w tej maszynie i co ile tys. km. powinno sie to wykonywac? W mojej Tenerze silnik pracuje rowno i miarowo, nie gasnie i calkiem ladnie oddaje moc. Mam tylko jeden problem- nie ciagnie do czerwonego pola (zaczyna sie od 7 tys. obr.), przekracza jedynie lekko 6 tys. Czy to moze byc wina gaznika nadajacego sie do wyczyszczenia czy moze jedynie wymiany filtru powierza? Dodam, ze kupilem XTZ-te 2 lata temu i nie wiem kiedy poprzedni wlasciciel mogl czyscic w niej gaznik. Jak mozna to rozpoznac? Moze ktos ma XTZ-te i jak jest z obrotami w Waszych maszynkach? Pozdrawiam i z gory dziekuje za opinie i sugestie.Skoro moto pracuje jak trzeba a jedynym problemem jest czerwone pole to proponuje rozebrać obrotomierz i obrócić tarczkę w lewą stronę. Nic nie popsujesz a samopoczucie się poprawi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jeśli nie stwarza to wiekszych problemów, to dlaczego nie wyczyscić gaźnika, a może to akurat będzie to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jeśli nie stwarza to wiekszych problemów, to dlaczego nie wyczyscić gaźnika, a może to akurat będzie to :icon_exclaim:Bo pierwsza zasada motocyklisty mówi:"dopóki jedzie nie zaczepiać"Grzebanie ot tak nigdy nie wychodzi motocyklowi na dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) A to nie jest objaw zaniskiego cisnienia w cylindrze?Ja bym sprawdził kompresje :icon_biggrin: Objawy zbyt słabej kompresji są zauważalne na niskich obrotach i przy odpalaniu a napewno nie przy max obrotach. A co do czerwonego pola to mowa o jeździe, czy czy o gazowaniu na luzie?Na ostatnim biegu żaden normalny sprzęt nie wchodzi na czerwone pole. Sprawdź w książce, przy jakich obrotach sprzęt ma moc maksymalną.Może jest tam ograniczenie obrotów w module na 6tys. rpm.W singlach często nie ma typowego odcięcia zapłonu powodującego spektakularne strzały w wydech.Stosuje się natomiast gwałtowne opźnienie zapłonu przy obrotach max.Poza tym to tak jak napisali koledzy: Jak dobrze jedzie i mało pali to nie zaczepiać.Pozdrawiam. Edytowane 9 Maja 2007 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 a ja ten gażnik czyściłem i regulowałem i zapewniam ze nie ma czego popsuć ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelpi80 Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Dzieki wszystkim za wskazowki. Szczegolnie z przekreceniem tarczy na lewa strone ((: mam nadzieje, ze tak nie robicie u siebie (: Znalazlem informacje, ze Tenere ma maks. moc przy 6250 rpm wiec wszystko powinno byc ok z gaznikiem. Troche zaniepokoily mnie ostatnie proby jazdy po podmoklych lakach (kolo nie lapalo przyczepnosci pod woda na sliskiej trawie) i nawet przy maks. mocy na pierwszym biegu osiagalo lekko ponad 6000 rpm, a podobnie mialem tez przy jezdzie na 5tym biegu przy pelnej mocy. Wszystko wiec jasne. Pozdrowienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.