Skocz do zawartości

ktm 520 exc


Rekomendowane odpowiedzi

Siemkaa !

 

Moze nie z tej beczki ale jezeli juz porownujemy te dwa sprzety to warto by wiedziec czy do amatorskiej jazdy czy do wyczynu i o kosztach ekspluatacji oraz service'ow. w przypadku LC 4 powinny byc one duzo nizsze.

 

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do nozki w ktm to nawet nie tyle sruby sie lamia, ale robi sie po jakims czasie luzna i aluminium sie objezdza o krawedz mocowania. Ja sobie tak poradzilem ze napawalem troszke miejsce styku nozki z mocowaniem co uniemozliwia, wytarcie aluminium

pzdr

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Errata co do fenomenalnych kierunkowskazów w LC4, pisalem że nie udalo mi się ich przy xxx gleb urwać. Niestety, to stwierdzenie brutalnie obalił wczoraj mój brat na torze MX-to co mi się nie udało przez 2,5 roku, on zrobił podczas jednej sesji. Czyli moja teoria o tych kierunkach została obalona, są do urwania, i posypuje głowę popiołem :) Widać kwestia techniki...

"Agresywniej, ale wg mnie do crossowych 450cm3 4t nie ma porownania. 520 mozna zrobic wszystko, ale da sie tez jezdzic spokojnie. Przynajmniej takie byly moje odczucia "

tzn. lepiej zakręcić się za 450tką?

Tak crossówki 450 plus oczywiście ćwiary 2T są brutalniejsze, i tu już z LC4 porównania po prostu nie ma. To tak jakby postawić obok siebie Leonida Breżniewa w końcówce zycia, i prof. Bartoszewskiego. Dla tych co nie pamietają Breżniewa-Tadeusz Mazowiecki przy nim to szybki Gonzales. Inny świat.

Jeśli chcesz jeździć crossówką kalibru 450 również off-road, to bacz by nie władowac się na 4 biegową skrzynie. W terenie to płacz i zgrzytanie zębami. Porównanie-smigałem chwilę na torze YZ450F i tam 1 bieg to coś pomiędzy 2 a 3 (blizej dwójki) w LC4 na trybach 15/50. Dla motocrossowego zapierdalacza super sprawa, ale dla zapierdalacza off-road już niekoniecznie.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

No jasne, że niekoniecznie. Np czterobiegowa skrzynia w sx skutecznie zniechęca do jazdy w terenie, ktora wymaga często niskich prędkości, lawirowania w trialowym stylu. Potem ludzie muszą kombinować z przełożeniami..

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżę amatorsko po lasach ,polach, wąwozach itp. lc4 mi odpowiada jeżeli chodzi o prowadzenie i moc,

ale myślę ,że spokojnie dałbym radę śmigać czymś mocniejszym.Chcę zmienić na max 6letniego z rozrusznikiem, ponieważ mam problemy z częściami ,no i rocznik nie jest za młody(1992).

 

p.s.

serio siedzenie w exc jest niewygodne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...