enduromaster Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ja tam miałem (kat sprzedany) wkręcone śruby 10.8 więc musiały wytrzymać :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Siemkaa ! Moze nie z tej beczki ale jezeli juz porownujemy te dwa sprzety to warto by wiedziec czy do amatorskiej jazdy czy do wyczynu i o kosztach ekspluatacji oraz service'ow. w przypadku LC 4 powinny byc one duzo nizsze. :icon_rolleyes: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) co do nozki w ktm to nawet nie tyle sruby sie lamia, ale robi sie po jakims czasie luzna i aluminium sie objezdza o krawedz mocowania. Ja sobie tak poradzilem ze napawalem troszke miejsce styku nozki z mocowaniem co uniemozliwia, wytarcie aluminiumpzdr Edytowane 9 Maja 2007 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) Errata co do fenomenalnych kierunkowskazów w LC4, pisalem że nie udalo mi się ich przy xxx gleb urwać. Niestety, to stwierdzenie brutalnie obalił wczoraj mój brat na torze MX-to co mi się nie udało przez 2,5 roku, on zrobił podczas jednej sesji. Czyli moja teoria o tych kierunkach została obalona, są do urwania, i posypuje głowę popiołem :) Widać kwestia techniki... "Agresywniej, ale wg mnie do crossowych 450cm3 4t nie ma porownania. 520 mozna zrobic wszystko, ale da sie tez jezdzic spokojnie. Przynajmniej takie byly moje odczucia "tzn. lepiej zakręcić się za 450tką?Tak crossówki 450 plus oczywiście ćwiary 2T są brutalniejsze, i tu już z LC4 porównania po prostu nie ma. To tak jakby postawić obok siebie Leonida Breżniewa w końcówce zycia, i prof. Bartoszewskiego. Dla tych co nie pamietają Breżniewa-Tadeusz Mazowiecki przy nim to szybki Gonzales. Inny świat.Jeśli chcesz jeździć crossówką kalibru 450 również off-road, to bacz by nie władowac się na 4 biegową skrzynie. W terenie to płacz i zgrzytanie zębami. Porównanie-smigałem chwilę na torze YZ450F i tam 1 bieg to coś pomiędzy 2 a 3 (blizej dwójki) w LC4 na trybach 15/50. Dla motocrossowego zapierdalacza super sprawa, ale dla zapierdalacza off-road już niekoniecznie. Edytowane 10 Maja 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Maja 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 No jasne, że niekoniecznie. Np czterobiegowa skrzynia w sx skutecznie zniechęca do jazdy w terenie, ktora wymaga często niskich prędkości, lawirowania w trialowym stylu. Potem ludzie muszą kombinować z przełożeniami..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 W Husabergu miałem 6 biegów, teraz w YZ450F mam 4 i wcale mi to w terenie nie przeszkadza.Nie wiem czym to idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanton Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 jeżdżę amatorsko po lasach ,polach, wąwozach itp. lc4 mi odpowiada jeżeli chodzi o prowadzenie i moc,ale myślę ,że spokojnie dałbym radę śmigać czymś mocniejszym.Chcę zmienić na max 6letniego z rozrusznikiem, ponieważ mam problemy z częściami ,no i rocznik nie jest za młody(1992). p.s. serio siedzenie w exc jest niewygodne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 jak się stoi to jest całkiem wygodne :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.