scitro Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ja mam podobny problem, po wymianie w moim Monsterze orginalnych na Nissiny półmetaliczne w ostatniej fazie dohamowania brzęczą jak w starym autosanie... albo innym ikarusie.... Co o tym myslicie?Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepwalker74 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Podobny efekt pojawia się również przy dobraniu do tarczy zbyt twardych klocków. Miałem kiedyś coś podobnego w czasach gdy śmigałem jeszcze na Intruzie VS 750 - piszczały nawet po przejechaniu około 2 tyś. km. Zmieniłem na trochę bardziej miękkie i było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Pewnie odrazu po wymianie ostro je przetestowałeś a tak sie nie robi Na nowych klockach może stworzyc sie wtedy taka zeszklona powłoka i bedzie piszczeć musisz to zedrzec lekko papierem sciernym i bedzie OK :-)Swoja droga ostatnio przyblokował mi sie tylny zacisk i troche przypiekłem hamulec. Po odkreceniu zacisk działał be zarzutu przeczysciłem klocki papierem i jest OK...Tak sobie myślę że mogło coś wpaść i przyblokować???? mało prawdopodobne ale parę lat temu mojemu bratu wpadł kawałek szutru pomiędzy zębatkę a łańcuch i zaliczył dzwona??? Miałem to samo i dokładnie tego samego sie dowiedziałem. Nic nie szlifowałem, dalej piskają ale dużo ciszej i hamują jak trzeba więc nic nie robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 a przy okazji spytam z ciekawosci... co by sie stało gdyby psiknąc troche WD40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 a przy okazji spytam z ciekawosci... co by sie stało gdyby psiknąc troche WD40?Pójdziesz do sklepu po drugie.WD-40, ma w sobie olej, który jak wszyscy wiedzą zmniejsza tarcie. Klocki są higroskopijne i olej wsiąknie.Będziesz miał taką sytucję, że klocki zamiast hamować będą się ślizgać.Kiedyś jeszcze jak jeździłem MZ przetarłem sobie okładziny rękami opaplanymi w smarze, mimo, że wyczyściłem potem szmatką ni jak nie chciało hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 ok, dzieki za odpowiedz.A skoro są higroskopijne to nie szkodzi im wsiąkanie wody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.