slayer Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Zmiane na gestszy olej juz przerabialem-efekty mizerne.Twardsze sprezyny tez odpadaja bo to spory wydatek.Sa 2 opcje.Albo dolac po tyle samo oleju do kazdej lagi albo dorobic tulejki pod dystanse.Teraz pytanie.Jaka ilosc oleju musialbym wlac do kazdej lagi lub jakiej wysokosci tuleje nalezy dotoczyc?Moze macie jakies inne pomysly?Czy mozna to jakos obliczyc czy pozostaje tylko metoda prob i bledow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 z tulejkami musisz probowac a z olejem wlej tyle co producent przewidzial a jesli chcesz wiecej wlac to olej musi sie miescic w ladze tzn gdy laga wejdzie maksymalnie do dolnej czesci (cylindra) olej nie moze sie z niej wylac bo inaczej w trakcie jazdy wywali ci go uszczelniaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niecne Zielone Oczy Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Wlanie większej ilości oleju nie ma sensu. Zawieszenie musi mieć w środku odpowiednią poduszkę powietrzną inaczej staje się kołkowate. Dystans? Może być, chociaż argument o dużych kosztach spręzyn progresywnych do mnie nie trafia. To około 400 zł, więc nie majątek. Edytowane 9 Maja 2007 przez Niecne Zielone Oczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Zmiane na gestszy olej juz przerabialem-efekty mizerne.Twardsze sprezyny tez odpadaja bo to spory wydatek.Sa 2 opcje.Albo dolac po tyle samo oleju do kazdej lagi albo dorobic tulejki pod dystanse.Teraz pytanie.Jaka ilosc oleju musialbym wlac do kazdej lagi lub jakiej wysokosci tuleje nalezy dotoczyc?Moze macie jakies inne pomysly?Czy mozna to jakos obliczyc czy pozostaje tylko metoda prob i bledow?Tuleje utwardzą ale skasuja przy okazjii sporo skoku, jesli masz średnicę teleskopu 41 mm to idealnie pasują sprężyny zaworowe z cieżarowych aut(ja mialem ze Stara) :P Sa bardzo sztywne ale w momencie najechania na nierówność poddaja sie nieznacznie.Wysokość ok 6-7cm.Mozna założyc używane- koszt żaden.Po założeniu wyrażna poprawa w prowadzeniu. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ciekawa opcja. Oczywiscie wymiana sprezyn to jedyne rozsadne wyjscie.Zielone Oczy, ale ty jestes ruda !!! Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niecne Zielone Oczy Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Zielone Oczy, ale ty jestes ruda !!! Adam M. Jak psychodeliczna wiewiórka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Dersu, z tymi sprezynami zaworowymi to mnie zaskoczyles :crossy: U mnie jest 41 mm wiec moze sprobuje.Wiem ze twardsze sprezyny to najrozsadniejsze rozwiazanie ale ostatnio zainwestowalem troche w moto i kasy brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.