YAGO Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 podstawowa zmiana polega na tym ze silnik znacznie szybciej nabiera temperatury niz mailo to miejsce przed regulacja zaworow-wlasciwie po 1-2minutach jest rozgrzany, troszeczke martwia mnie plywajace wolne obroty ale zmienilem tez swiece bez wczesniejszego wypalania czy to moze byc przyczyna? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Nie musisz ich wypalać nag gazem czy inne patenty. Wkładasz nowe świece, rozgrzewasz na nich silnik, aż osiagnie temp. pracy, albo robisz kilka kółek wokół domu i wszystko powinno być ok. Ważne żebyś nie odpalał silnika i nie gasaił przed nagrzaniem. Świece nie osiągną temp. samooczyszczaia i wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jeżeli silnik za szybko nabiera temp to zn że mieszanka jest zbyt uboga. Jeżeli natomiast wolne obroty pływają to zn. że zasysa lewe powietrze. Nie podparłeś przypadkiem tych zaworów? A świece nie mają innej wartości cieplnej jak stare? Co do wypalania świec to tak jak wyżej kolega napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 swieca ma wyzsza wartosc cieplna, lewego powietrza nie bierze, do gaznika sie nie dodtykalem, ustawilem tylko zawory i wkrecilem nowa swiece Nie podparłeś przypadkiem tych zaworów? co to znaczy?, zawory ustawilem zgodnie z opisem ustwiania w XL tyle ze z innymi luzami Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Podeprzec zawory znaczy ze ustawiles taki luz ze zawor sie nie domyka do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 luz ustawilem dobry, po ustawieniu kilkukrotnie obracalem silnikiem za pomoca rozrusznika a nastepnie sprawdzalem luz szczelinomierzem, byl rowniez wyczuwalny jak ruszalem dzwigienka Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elblante Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 mozliwe ze przedtem miales za duzy luz na zaworze paliwowym - przez co nie otwieral sie do konca, i otwieral sie na krotszy czas niz teraz. nie zaobserwowales wzrostu mocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 To tak zapytam dla doinformowania. Przed regulacją luzów obroty nie pływały? A mówiąc że moto szybciej się grzeje masz na myśli normalną temp. pracy czy raczej czujesz że silnik się przegrzewa?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 normalna temp pracy, tyle ze szybciej sie nagrzewa silnik, zawory maily totalnie porombane luzy, na ssacych bylo wmiare ok ale jeden wydechowy mial mniejszy niz 0.10 i wlasnie z tego tlumika od czasu do czasu wydobywal sie strzal, tymi obrotami sie specjalnie nie martwie bo to singiel i on raczej nigdy nie bedzie rowno pracowal na wolnych obrotach, wachaja sie mneij wiecej o +/- 100 na rozgrzanym silniku, zobacze jak bedzie po przejechaniu kilku km, co do wzrostu mocy to moze delikatnie, napewno silnik lepiej sie wkreca i plynniej przybiera na mocy, troszke mnie martwi cykot na cieplym silniku ale wydaje mi sie ze przy takim przebiegu to moze byc wszystko- domi ma prawie 70k, bieze znikome ilosci oleju, spaliny sa przezroczyste, swieca jasna, odpala na dotyk wiec nie bardzo wiem czy sie martwic czy olac sprawe i jedzic, podejzewam ze jak zaczne grzebac to sie zacznie sypac...... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 normalna temp pracy, tyle ze szybciej sie nagrzewa silnik, zawory maily totalnie porombane luzy, na ssacych bylo wmiare ok ale jeden wydechowy mial mniejszy niz 0.10 i wlasnie z tego tlumika od czasu do czasu wydobywal sie strzal, tymi obrotami sie specjalnie nie martwie bo to singiel i on raczej nigdy nie bedzie rowno pracowal na wolnych obrotach, wachaja sie mneij wiecej o +/- 100 na rozgrzanym silniku, zobacze jak bedzie po przejechaniu kilku km, co do wzrostu mocy to moze delikatnie, napewno silnik lepiej sie wkreca i plynniej przybiera na mocy, troszke mnie martwi cykot na cieplym silniku ale wydaje mi sie ze przy takim przebiegu to moze byc wszystko- domi ma prawie 70k, bieze znikome ilosci oleju, spaliny sa przezroczyste, swieca jasna, odpala na dotyk wiec nie bardzo wiem czy sie martwic czy olac sprawe i jedzic, podejzewam ze jak zaczne grzebac to sie zacznie sypac......No jeżeli jest jak piszesz to tylko pogratulować udanej regulacji. Temat chyba nadaje się do kosza pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 troszke mnie martwi cykot na cieplym silniku ale wydaje mi sie ze przy takim przebiegu to moze byc wszystko- domi ma prawie 70k, bieze znikome ilosci oleju, spaliny sa przezroczyste, swieca jasna, odpala na dotyk wiec nie bardzo wiem czy sie martwic czy olac sprawe i jedzic, podejzewam ze jak zaczne grzebac to sie zacznie sypac......ten cykot to objawy kończącej się dźwigni zaworowej a jest to spowodowane najprawdopodobniej zuźyciem krzywek wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ten cykot to objawy kończącej się dźwigni zaworowej a jest to spowodowane najprawdopodobniej zuźyciem krzywek wałka. zartujesz? z tego co wiem i z tego co widze to glowica byla remontowana.... z tego co mi wiadomo to w hondah walki raczej sie nie wycieraja, jestes wmiare pewny tego co piszesz? jesli faktycznie jest tak jak mowicsz to co z tym zrobic? jezdzic i martwic sie dopiero jak padnie czy uzytkowanie tego grozi jakimis powazniejszymi uszkodzeniami? sprawa wyglada tak ze honda jak dobrze pojdzie bedzie mi sluzyc jako pojazd do pracy i w pracy.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 zartujesz? z tego co wiem i z tego co widze to glowica byla remontowana.... z tego co mi wiadomo to w hondah walki raczej sie nie wycieraja, jestes wmiare pewny tego co piszesz? jesli faktycznie jest tak jak mowicsz to co z tym zrobic? jezdzic i martwic sie dopiero jak padnie czy uzytkowanie tego grozi jakimis powazniejszymi uszkodzeniami? sprawa wyglada tak ze honda jak dobrze pojdzie bedzie mi sluzyc jako pojazd do pracy i w pracy....Jestem pewny ponieważ mam u siebie taki sam objaw. Cykanie po prawej stronie u góry. Musisz obejrzeć dokładnie wałek a zobaczysz ze masz wytartą którąś z krzywek albo dźwigienkę. Koszt regenracji wałka to ok 350 zł a koszt jednej dźwigni to ok 250 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.