Greedo Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jezeli iglice nie maja mozliwosci regulacji no to niestety jest problem - trzeba w nich wowczas wypilowac wglebienia dla zawleczki w miejscu o 2 mm wyzszym niz obecne, starajac sie zrobic to jednakowo dla wszystkich iglic.Jezeli silnik chcodzi dobrze na wolnych i srednich obrotach to nic innego bym nie dotykal. Adam M. Tam iglice nie maja miejsca na wycięcie rowków, wyglądają z grubsza jak gwóźdź. Jesli masz możliwość to zdejmij gaźniki i dmuchnij kompresorem tam gdzie są króćce od filtra powietrza (na górze jest taka ze 2mm wysokosci szczelina). Przepustnice powinny się podnosić i opuszczać bez przestojów. Sprawdz też czy przepustnice (nie klapy) nie mają za dużego luzu i nie są przytarte, oraz czy iglice nie są już wyrobione w miejscach styku z dyszą główną. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baqoo Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Szczerze mowiac nigdy nie rozbieralem gaznikow w tego typu maszynach , wiec sie troche boje ze cos skonce albo zle poskladam a wtedy to juz calkiem bedzie kaszana. Nie mam pojecia ktora sruba jest od skladu mieszanki i czy osobna jest na kazdy cylinder ? Serwisowke mam niemiecka i szczerze mowiac malo z niej wyczytam, filtr wymienie napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Kawasaki GPZ600 R,GPX600 R,Ninja 600 R & RX,GPX750 R,Ninja 750 R 85-97 Haynes Service Manual ENG http://www.megaupload.com/pl/?d=AP826IOZ Sciagnij manuala po angielsku, wszystko wytłumaczone, rozrysowane. Edytowane 9 Maja 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baqoo Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Kawasaki GPZ600 R,GPX600 R,Ninja 600 R & RX,GPX750 R,Ninja 750 R 85-97 Haynes Service Manual ENG http://www.megaupload.com/pl/?d=AP826IOZSciagnij manuala po angielsku, wszystko wytłumaczone, rozrysowane. Wielkie dzieki za manuala!! =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Szczerze mowiac nigdy nie rozbieralem gaznikow w tego typu maszynach , wiec sie troche boje ze cos skonce albo zle poskladam a wtedy to juz calkiem bedzie kaszana. Nie mam pojecia ktora sruba jest od skladu mieszanki i czy osobna jest na kazdy cylinder ? Serwisowke mam niemiecka i szczerze mowiac malo z niej wyczytam, filtr wymienie napewno. srube składu mieszanki ma każdy gaźnik, sa dwa rodzaje, ktore najprosciej mowiac roznia sie tym ze wykrecajac zwiekszasz ilosc benzyny albo zmniejszasz Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baqoo Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Kto mi powie gdzie tu jest sruba skladu mieszanki paliwa ? bo ja nie mam pojecia ;/ http://www.fotoplik.pl/5ub5hw.jpg Czy to nie jest przypadkiem pilot screw? Edytowane 12 Maja 2007 przez baqoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Tak jest, to pilot screw. Reguluje sklad mieszanki na wolnych i troche wplywa na przejscie z wolnych na srednie. Adam M. Edytowane 12 Maja 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baqoo Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Czyli trzeba ta srube troche dokrecic osobno dla kazdego cylindra? , ale z tego co widze to trzeba gazniki demontowac bo te sruby sa od spodu ;/ a w takiej pozycji to raczej nie wyreguluje tego poprawnie ;/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Rysunek jest tak niewyrazny ze nie widze gdzie jest sruba, ale napewno nie pod spodem. Zdejmij sobie siedzenie i boczki, odkrec puszke filtra powietrza, i obejrzyj dokladnie gazniki - sruby musza byc tak usytuowane aby byl do nich dostep na pracujacym silniku. Jezeli to wersja amerykanska to beda zaslepione i niewidoczne.O tyle nie ma to znaczenia, ze to nie one odpowia daja za kopcenie twego silnika. To problem z lejacym zaworkiem iglicowym, albo zuzytymi rozpylaczami - jako ze piszesz ze kopci ci na obrotach.Zeby do tego dojsc trzeba rozebrac gazniki i sprawdzic ich nastawy i stan czesci. Proponuje serwis, albo przyzwyczaj sie do kopcenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baqoo Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Problem w tym Ze kawa dosc duzo pali ;/ jakies 11 litrow , masakra poprostu;/. Myslalem zeby kupic zestaw naprawczy do gaznika http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...otProd&nr_tab=4 tylko nie wiem dlaczego tam pisze ze to jest zest. naprawczy gaz. KA CAB-K4 , a ja mam przeciez CVK 34. Wyczailem ze w larssonie jest taniej ten sam zestaw kosztuje 28 zl , tylko czy to bedzie pasowac ? na zdjeciach wyglada to podobnie jak w serwisowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ale w tych zestawach nie ma części potrzebnych do twojego moto.Tobie potrzebna jest nowa iglica i dysza głównaA tak w ogóle to najlepiej zrobisz jak udasz się do dobrego speca od gaźników może sama regulacja pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Do regulacji stosujesz mały śrubokręcik o długości 5cm - wystarczy ( mam taka nadzieje, że u Ciebie nie bedzie za długi, bo u mnie ok). Ja mam te same gaźniki i podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baqoo Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Ale w tych zestawach nie ma części potrzebnych do twojego moto.Tobie potrzebna jest nowa iglica i dysza głównaA tak w ogóle to najlepiej zrobisz jak udasz się do dobrego speca od gaźników może sama regulacja pomoże W sumie to tylko potrzebuje zaworki iglicowe , bo prawdopodobnie ich wina , wiec musze kupic same zaworki bez tego calego zestawu. W tamtym sezonie moto bylo regulowane i mechanik schrzanil sprawe ;/ Wole sam to zrobic wymienie zaworki iglicowe i zobacze czy bedzie poprawa. Co do regulacji to tak bede sciagal gazniki wiec bede mial dostep zeby to wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Nie wiem dokładnie jak to jest w GPX ale poza elemantami tłok-pierścienie -cylinder innym miejscem gdzie moto może zaciągać olej to uszczelniacze zaworowe. A jaki masz wydech? O ile 4w1 to możesz na stacji diagnostycznej sprawdzić emisje spalin. Będzie wiadomo czy zajmować się gażnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Jeżeli miałbys zepsute zaworki to motocykl zalewał by się na wolnych obrotach a nie na wysokich. Co najwyżej poziom w komorze pływakowej może byc za wysoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.