Skocz do zawartości

Kawa kopci na czarno ;/


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli iglice nie maja mozliwosci regulacji no to niestety jest problem - trzeba w nich wowczas wypilowac wglebienia dla zawleczki w miejscu o 2 mm wyzszym niz obecne, starajac sie zrobic to jednakowo dla wszystkich iglic.

Jezeli silnik chcodzi dobrze na wolnych i srednich obrotach to nic innego bym nie dotykal.

 

Adam M.

 

Tam iglice nie maja miejsca na wycięcie rowków, wyglądają z grubsza jak gwóźdź. Jesli masz możliwość to zdejmij gaźniki i dmuchnij kompresorem tam gdzie są króćce od filtra powietrza (na górze jest taka ze 2mm wysokosci szczelina). Przepustnice powinny się podnosić i opuszczać bez przestojów. Sprawdz też czy przepustnice (nie klapy) nie mają za dużego luzu i nie są przytarte, oraz czy iglice nie są już wyrobione w miejscach styku z dyszą główną.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mowiac nigdy nie rozbieralem gaznikow w tego typu maszynach , wiec sie troche boje ze cos skonce albo zle poskladam a wtedy to juz calkiem bedzie kaszana. Nie mam pojecia ktora sruba jest od skladu mieszanki i czy osobna jest na kazdy cylinder ? Serwisowke mam niemiecka i szczerze mowiac malo z niej wyczytam, filtr wymienie napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mowiac nigdy nie rozbieralem gaznikow w tego typu maszynach , wiec sie troche boje ze cos skonce albo zle poskladam a wtedy to juz calkiem bedzie kaszana. Nie mam pojecia ktora sruba jest od skladu mieszanki i czy osobna jest na kazdy cylinder ? Serwisowke mam niemiecka i szczerze mowiac malo z niej wyczytam, filtr wymienie napewno.

 

srube składu mieszanki ma każdy gaźnik, sa dwa rodzaje, ktore najprosciej mowiac roznia sie tym ze wykrecajac zwiekszasz ilosc benzyny albo zmniejszasz

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba ta srube troche dokrecic osobno dla kazdego cylindra? , ale z tego co widze to trzeba gazniki demontowac bo te sruby sa od spodu ;/ a w takiej pozycji to raczej nie wyreguluje tego poprawnie ;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rysunek jest tak niewyrazny ze nie widze gdzie jest sruba, ale napewno nie pod spodem. Zdejmij sobie siedzenie i boczki, odkrec puszke filtra powietrza, i obejrzyj dokladnie gazniki - sruby musza byc tak usytuowane aby byl do nich dostep na pracujacym silniku. Jezeli to wersja amerykanska to beda zaslepione i niewidoczne.

O tyle nie ma to znaczenia, ze to nie one odpowia daja za kopcenie twego silnika. To problem z lejacym zaworkiem iglicowym, albo zuzytymi rozpylaczami - jako ze piszesz ze kopci ci na obrotach.

Zeby do tego dojsc trzeba rozebrac gazniki i sprawdzic ich nastawy i stan czesci.

Proponuje serwis, albo przyzwyczaj sie do kopcenia.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym Ze kawa dosc duzo pali ;/ jakies 11 litrow , masakra poprostu;/. Myslalem zeby kupic zestaw naprawczy do gaznika http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...otProd&nr_tab=4 tylko nie wiem dlaczego tam pisze ze to jest zest. naprawczy gaz. KA CAB-K4 , a ja mam przeciez CVK 34. Wyczailem ze w larssonie jest taniej ten sam zestaw kosztuje 28 zl , tylko czy to bedzie pasowac ? na zdjeciach wyglada to podobnie jak w serwisowce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tych zestawach nie ma części potrzebnych do twojego moto.

Tobie potrzebna jest nowa iglica i dysza główna

A tak w ogóle to najlepiej zrobisz jak udasz się do dobrego speca od gaźników może sama regulacja pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do regulacji stosujesz mały śrubokręcik o długości 5cm - wystarczy ( mam taka nadzieje, że u Ciebie nie bedzie za długi, bo u mnie ok). Ja mam te same gaźniki i podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tych zestawach nie ma części potrzebnych do twojego moto.

Tobie potrzebna jest nowa iglica i dysza główna

A tak w ogóle to najlepiej zrobisz jak udasz się do dobrego speca od gaźników może sama regulacja pomoże

 

W sumie to tylko potrzebuje zaworki iglicowe , bo prawdopodobnie ich wina , wiec musze kupic same zaworki bez tego calego zestawu. W tamtym sezonie moto bylo regulowane i mechanik schrzanil sprawe ;/ Wole sam to zrobic wymienie zaworki iglicowe i zobacze czy bedzie poprawa. Co do regulacji to tak bede sciagal gazniki wiec bede mial dostep zeby to wyregulowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie jak to jest w GPX ale poza elemantami tłok-pierścienie -cylinder innym miejscem gdzie moto może zaciągać olej to uszczelniacze zaworowe. A jaki masz wydech? O ile 4w1 to możesz na stacji diagnostycznej sprawdzić emisje spalin. Będzie wiadomo czy zajmować się gażnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...