Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 dobra dobra to juz wie wyolal bym raczej wypowiedzi na temat mojego cylindra :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 cylinder do roboty. Widac ze nikasil jest juz zmeczony, a ta pozioma rysa wg mnie napewno rozpieprzy pierscien. U mnie tuleja bardzo profesjonalna zroobiona do 125cm3 kosztuje 250zl - nie wiem jak jest z cwiaraPzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No i niby co sie może z głowicą stać jak pęknie pierścionek? zawory się pokrzywią? buhahahaha :)Jeśli był spadek mocy to zrobiliście coś nie tak jak trzeba.Zawor to ty miales miec na imie tylko sie ksiadz przy chrzście sie nie zgodzil. Nie mowilem ze spadek mocy o 50% ale odczuwalny nie za*eb*scie ale nie bylo juz to samo co na nicasilu:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 spadek mocy będzie ale na papierze gdy na hamownie pojedziesz, tak to praktycznie tego nie zauważysz poza większym grzaniem w kolana, dobry płyn wymagany Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Oki chlopaki bylem u tego goscia co robi tuleje ,mowi ze widac ze pierscien tarl po tym no i teraz tylko zostaje wbicie tuleji i zaku nowego tloka :icon_mrgreen: Mam stary jeszcze jeden cylinder ale tez jest popekany ale z zewnatrz i narazie bym go zamontowal nie mial by ktos z was jakiegos uzywanego tloka do CR obojetnie jaki rozmiar i selekcja .Jesli tak prosze dac znac na gg moze byc bez pierscienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 nikail jest po to aby zminejszal tarcie tloka, a co za tym idze jest wieksza moc motocykla bo przeciecz mniejszy opor, ale to jest minimum nieodczywalne, wiec j bym robil tuleje. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) nikail jest po to aby zminejszal tarcie tloka, a co za tym idze jest wieksza moc motocykla bo przeciecz mniejszy opor, ale to jest minimum nieodczywalne, wiec j bym robil tuleje. pozdro ale ty czlowieku głupoty gadasz.... nicasyl jest po to aby nie szlifowac gładzi cylindra i zmieniac tyko tłoki na wieksze... niewiem dlaczego mowisz ze jezeli bedzie mniejsze tarcie to moc bedzie wieksza... moze mniejsze tarcie jest bo silnik pracujacy na tuleii zeliwnej musi miec wyzsze obroty aby pyrkła sobie bez dodawania gazu na nicasylu wystarczy niecały 1 tysia obrotów... bynajmnije ja mam tak w KMXie a NSRce mialem zeliwo i minimalne obroty to 1.5 tysiacaale moc ta sama bedzie czy na nicasylu czy na zeliwie Edytowane 7 Maja 2007 przez Pawik NSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 no widizsz sam odpowiedizles, bo jest mniejsze tarcie przez nikasil i nie ze glupoty gadam bo raczej jerzy mieloch wie takie rzeczy jesli wiesz kto to jest.!!!!!!!!!!!!!!!! nikasil zmiejsza tarciee, czyli tez sie nie sciera tak jak zeliwo i nie treba robic szlifow!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Co wy chrzanicie za glupoty :P Jak nicasil rozni sie tylko tym ze jest chloernie twardy zeby go wydrapac z cylindra koles ktory mi to robil polamal 4 noze :clap:Zaleta nicasilu nie jest to ze on zmniejsza tarcie tylko jest twardszy i lepiej oddaje cieplo i nie puchnie .A wada jest to ze na nicasilu juz trzeba pilnowac tlokow bo tu jak walnie to sie juz nie przeszlifuje :D Napewno nie zostal wymyslony po to zeby tylko nie robic szlifow w cylindrach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Nicasyl jest ku*wa po to zeby zmiejszal tarcie pierscieni. A jak zmiejsza tarcie to silnik jest zwawszy, lepiej sie wkreca na obroty, lepiej przypiesza. Ale teraz jest taka technika , ze nowe tuleje sa zrobione z wysokiej jakosci i odpowiedniego materialu ze prawie wogule nie widac roznicy pomiedzy nicasylem a tuleja. Jezeli moto jest odczuwalnie slabsze po wstawieniu tuleji to koles ktory to robil to musial byc niezly partacz, bo pewnie nie dokladnie nie odzorowal okien . Tulej jak wyzej pisaliscie minimalnie slabiej przewodzi cieplo od nicasylu, ale nie tak bardzo ze zaraz sprzet bedzie sie gotowac . Zalety nicasylu -Mniejsze tarcie pierscieni tlokowych -lepsze odprowadzenei ciepla-kolejny tlok z wieksza selekcja bez jakiekolwiek roboty w garze Wady :-Duzy koszt nalozenia nowej warstwy oraz dlugi czas oczekiwania-jezeli porysujemy nicasyl to cylinder nadaje sie tylko do nalozenia nowej warsty Zalety tuleji: -Tani koszt roboty-napewno krotszy czas oczekiwania, bo wstawienie tuleji jest o wiele mniej skomplikowanym zabiegiem od wstawienia nicasylu-Przy uszkodzeniu tuleji w postaci rysy robimy szlif, lub honowanie i zapierda**my dalej -gruba sciana tuleji daje nam wiecej nadwymiarow tloka,-Tulej jestesmy w stanie wymienic w domowych warunkach(sam wymienialem pare razy wiec wiem co pisze) -Dobre odzorowanie rozrzadu napewno nie obnizy mocy silnika, na tyle zebysmy to odczuli-Dobry material z tuleji pozwoli niemal dorownac nicasylowi biorac pod uwage opory tarcia pierscieni i tloka Wady:- minimalnie gorsze odprowadzenie ciepla Mysle ze dobrze podsumowalem temat o tuleji i nicasylu. Pozdr. Edytowane 7 Maja 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Napewno nie zostal wymyslony po to zeby tylko nie robic szlifow w cylindrach :biggrin:nie tylko ale głownie :clap: chodzi o to ze jak w sytuacji np po treningach przed zawodami itp padnie tłok to wystarczy zdjac cylinder i załozyc nowy tłok bez koniecznosci wiekszego docierania. Przy zeliwnej tulei musisz robić szlif. Pozatym do zeliwa musi być inny tlok z twardszego stopu (oczywiscie dostępne w katalogach PROX itp ale z regtuły nie od ręki). Tłoki do nicasilu są "miekkie" po to zeby to on sie zuzywały a nie cylinder :) Ja bym z nicasilu na rzecz tulei nigdy nie zrezygnował. Za 800zł z ul.Zakliki z Mydlnik z KRk wysyła kujałowicz do Anglii cylinder i go naspawują, rozwiercają i nakładają nicasil i ogolnie cylek wygląda po odebraniu jak nowy. Kurna było juz tyle dyskusji na temat nicasilu ze wzieli byściue sie wysilili i uzyli szukajki :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) wiadomo nikasil zawsze najlepszy. rzemyk zapomniales napisac, ze podczas pekniecia pierscienia, tloka czy podczas dostania sie jakiegos gowna do cylindra tuleja z reguly nie nadaje sie do niczego a nikasil sie trzyma jak zloto. Mase motocykli z rozpieprzonymi w droobny mak tlokami sie przez moj garaz przewinelo, a nikasil w 90% nie tkniety :icon_mrgreen: Tylko pamietajcie zeby nakladac w sprawdzonych miejscach! Mamy na forum kolege ktory po kilkunastogodzinnym treningu od nalozenia nikasilu mial kilkanascie setek luzu :biggrin:pzdr Edytowane 8 Maja 2007 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Mozliwe ze mialem zle stulejowany garnek i dlatego byl spadek... Juz sam nie wiem ale byl odczuwalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 wiadomo nikasil zawsze najlepszy. rzemyk zapomniales napisac, ze podczas pekniecia pierscienia, tloka czy podczas dostania sie jakiegos gowna do cylindra tuleja z reguly nie nadaje sie do niczego a nikasil sie trzyma jak zloto. Mase motocykli z rozpieprzonymi w droobny mak tlokami sie przez moj garaz przewinelo, a nikasil w 90% nie tkniety :icon_exclaim: Tylko pamietajcie zeby nakladac w sprawdzonych miejscach! Mamy na forum kolege ktory po kilkunastogodzinnym treningu od nalozenia nikasilu mial kilkanascie setek luzu :icon_exclaim:pzdra było było na ten temat :icon_exclaim: tyle ze on nie miał nicasilu tylko jakas chromową powłoke ktorą Czesi nazywaja nicasilem....Żadne Czechy, Słowacja ani Polska. Prawdziwy nicasil nakładają tylko w Anglii i w Niemczech. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 a było było na ten temat :wink: tyle ze on nie miał nicasilu tylko jakas chromową powłoke ktorą Czesi nazywaja nicasilem....Żadne Czechy, Słowacja ani Polska. Prawdziwy nicasil nakładają tylko w Anglii i w Niemczech. Nie denerwuj mnie, za kilka dni ma wrócić do mnie cylek właśnie z Czech :lalag: Było kilka osóbzadowolonych tej usługi, dlatego mam nadzieję, że wszystko bedzie dobrze :icon_biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.