Skocz do zawartości

Honda CR 250 maly problem z cylindrem


Rekomendowane odpowiedzi

No i niby co sie może z głowicą stać jak pęknie pierścionek? zawory się pokrzywią? buhahahaha :)

Jeśli był spadek mocy to zrobiliście coś nie tak jak trzeba.

Zawor to ty miales miec na imie tylko sie ksiadz przy chrzście sie nie zgodzil.

Nie mowilem ze spadek mocy o 50% ale odczuwalny nie za*eb*scie ale nie bylo juz to samo co na nicasilu:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki chlopaki bylem u tego goscia co robi tuleje ,mowi ze widac ze pierscien tarl po tym no i teraz tylko zostaje wbicie tuleji i zaku nowego tloka :icon_mrgreen:

Mam stary jeszcze jeden cylinder ale tez jest popekany ale z zewnatrz i narazie bym go zamontowal nie mial by ktos z was jakiegos uzywanego tloka do CR obojetnie jaki rozmiar i selekcja .Jesli tak prosze dac znac na gg moze byc bez pierscienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikail jest po to aby zminejszal tarcie tloka, a co za tym idze jest wieksza moc motocykla bo przeciecz mniejszy opor, ale to jest minimum nieodczywalne, wiec j bym robil tuleje. pozdro

 

ale ty czlowieku głupoty gadasz.... nicasyl jest po to aby nie szlifowac gładzi cylindra i zmieniac tyko tłoki na wieksze...

 

niewiem dlaczego mowisz ze jezeli bedzie mniejsze tarcie to moc bedzie wieksza... moze mniejsze tarcie jest

bo silnik pracujacy na tuleii zeliwnej musi miec wyzsze obroty aby pyrkła sobie bez dodawania gazu na nicasylu wystarczy niecały 1 tysia obrotów... bynajmnije ja mam tak w KMXie a NSRce mialem zeliwo i minimalne obroty to 1.5 tysiaca

ale moc ta sama bedzie czy na nicasylu czy na zeliwie

Edytowane przez Pawik NSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widizsz sam odpowiedizles, bo jest mniejsze tarcie przez nikasil i nie ze glupoty gadam bo raczej jerzy mieloch wie takie rzeczy jesli wiesz kto to jest.!!!!!!!!!!!!!!!! nikasil zmiejsza tarciee, czyli tez sie nie sciera tak jak zeliwo i nie treba robic szlifow!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy chrzanicie za glupoty :P Jak nicasil rozni sie tylko tym ze jest chloernie twardy zeby go wydrapac z cylindra koles ktory mi to robil polamal 4 noze :clap:

Zaleta nicasilu nie jest to ze on zmniejsza tarcie tylko jest twardszy i lepiej oddaje cieplo i nie puchnie .A wada jest to ze na nicasilu juz trzeba pilnowac tlokow bo tu jak walnie to sie juz nie przeszlifuje :D Napewno nie zostal wymyslony po to zeby tylko nie robic szlifow w cylindrach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nicasyl jest ku*wa po to zeby zmiejszal tarcie pierscieni. A jak zmiejsza tarcie to silnik jest zwawszy, lepiej sie wkreca na obroty, lepiej przypiesza. Ale teraz jest taka technika , ze nowe tuleje sa zrobione z wysokiej jakosci i odpowiedniego materialu ze prawie wogule nie widac roznicy pomiedzy nicasylem a tuleja. Jezeli moto jest odczuwalnie slabsze po wstawieniu tuleji to koles ktory to robil to musial byc niezly partacz, bo pewnie nie dokladnie nie odzorowal okien . Tulej jak wyzej pisaliscie minimalnie slabiej przewodzi cieplo od nicasylu, ale nie tak bardzo ze zaraz sprzet bedzie sie gotowac .

 

Zalety nicasylu

-Mniejsze tarcie pierscieni tlokowych

-lepsze odprowadzenei ciepla

-kolejny tlok z wieksza selekcja bez jakiekolwiek roboty w garze

 

Wady :

-Duzy koszt nalozenia nowej warstwy oraz dlugi czas oczekiwania

-jezeli porysujemy nicasyl to cylinder nadaje sie tylko do nalozenia nowej warsty

 

Zalety tuleji:

-Tani koszt roboty

-napewno krotszy czas oczekiwania, bo wstawienie tuleji jest o wiele mniej skomplikowanym zabiegiem od wstawienia nicasylu

-Przy uszkodzeniu tuleji w postaci rysy robimy szlif, lub honowanie i zapierda**my dalej

-gruba sciana tuleji daje nam wiecej nadwymiarow tloka,

-Tulej jestesmy w stanie wymienic w domowych warunkach(sam wymienialem pare razy wiec wiem co pisze)

-Dobre odzorowanie rozrzadu napewno nie obnizy mocy silnika, na tyle zebysmy to odczuli

-Dobry material z tuleji pozwoli niemal dorownac nicasylowi biorac pod uwage opory tarcia pierscieni i tloka

 

Wady:

- minimalnie gorsze odprowadzenie ciepla

 

Mysle ze dobrze podsumowalem temat o tuleji i nicasylu.

 

Pozdr.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie zostal wymyslony po to zeby tylko nie robic szlifow w cylindrach :biggrin:

nie tylko ale głownie :clap: chodzi o to ze jak w sytuacji np po treningach przed zawodami itp padnie tłok to wystarczy zdjac cylinder i załozyc nowy tłok bez koniecznosci wiekszego docierania.

Przy zeliwnej tulei musisz robić szlif. Pozatym do zeliwa musi być inny tlok z twardszego stopu (oczywiscie dostępne w katalogach PROX itp ale z regtuły nie od ręki). Tłoki do nicasilu są "miekkie" po to zeby to on sie zuzywały a nie cylinder :)

 

Ja bym z nicasilu na rzecz tulei nigdy nie zrezygnował. Za 800zł z ul.Zakliki z Mydlnik z KRk wysyła kujałowicz do Anglii cylinder i go naspawują, rozwiercają i nakładają nicasil i ogolnie cylek wygląda po odebraniu jak nowy.

 

Kurna było juz tyle dyskusji na temat nicasilu ze wzieli byściue sie wysilili i uzyli szukajki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo nikasil zawsze najlepszy. rzemyk zapomniales napisac, ze podczas pekniecia pierscienia, tloka czy podczas dostania sie jakiegos gowna do cylindra tuleja z reguly nie nadaje sie do niczego a nikasil sie trzyma jak zloto. Mase motocykli z rozpieprzonymi w droobny mak tlokami sie przez moj garaz przewinelo, a nikasil w 90% nie tkniety :icon_mrgreen:

 

Tylko pamietajcie zeby nakladac w sprawdzonych miejscach! Mamy na forum kolege ktory po kilkunastogodzinnym treningu od nalozenia nikasilu mial kilkanascie setek luzu :biggrin:

pzdr

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo nikasil zawsze najlepszy. rzemyk zapomniales napisac, ze podczas pekniecia pierscienia, tloka czy podczas dostania sie jakiegos gowna do cylindra tuleja z reguly nie nadaje sie do niczego a nikasil sie trzyma jak zloto. Mase motocykli z rozpieprzonymi w droobny mak tlokami sie przez moj garaz przewinelo, a nikasil w 90% nie tkniety :icon_exclaim:

 

Tylko pamietajcie zeby nakladac w sprawdzonych miejscach! Mamy na forum kolege ktory po kilkunastogodzinnym treningu od nalozenia nikasilu mial kilkanascie setek luzu :icon_exclaim:

pzdr

a było było na ten temat :icon_exclaim: tyle ze on nie miał nicasilu tylko jakas chromową powłoke ktorą Czesi nazywaja nicasilem....

Żadne Czechy, Słowacja ani Polska. Prawdziwy nicasil nakładają tylko w Anglii i w Niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a było było na ten temat :wink: tyle ze on nie miał nicasilu tylko jakas chromową powłoke ktorą Czesi nazywaja nicasilem....

Żadne Czechy, Słowacja ani Polska. Prawdziwy nicasil nakładają tylko w Anglii i w Niemczech.

 

Nie denerwuj mnie, za kilka dni ma wrócić do mnie cylek właśnie z Czech :lalag: Było kilka osóbzadowolonych tej usługi, dlatego mam nadzieję, że wszystko bedzie dobrze :icon_biggrin:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...