Skocz do zawartości

problem z silnikiem przy simsonie


tomekkula
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec tak szpilki zaczeły mi sie wyciągnac, rozkręciłem i okazało się ze to jakieś doróbki, no to kupiłem komplet nowych, przy wkładaniu cylindra wyszzerbiłem sobie kawałek tłok.... cześć na samym dole. w sumie nie tak dużo,ale niestety odłamek wleciał do komory wału, udało mi się wszystko "wytrząsnać" oraz wypłukać rozpuszczlnikime. Ale niestety po ten całej akcji moto wyciąga tylko 70 a ciągnał 80... oraz przy wchodzeniu na wysokie obroty i zchodzeniu z nich słychać metalicny odgłos stukania czego wcześniej nie było...

jakieś sugestie? prosze o pomoc.

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czeka mnie kolejne rozbieranie cylindra;) ale przy zakładaniu wszystko poszło jak po masle a właściwie jak po oleju wiec nie wiem czemu miał pęknać, jeden pierścień jest jak by bardziej rozgięty od drugiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie połowiłem silnika i boje się że zostawie jakieś luzy i bedzie kicha.

a ten dzwięk i spadek mocy może być spowodowanych złym ustawieniem zapłonu?

tłok chyba jest ok bo jak mierzyłem ciśnienie w cylindrze na zimnym silniku to wyszło prawie 10 atmosfer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie boj sie rozlozyc jak rozlozysz pomalu to i zlozysz, jedyne problemy moglbys ze skrzynia miec z tymi srutami, ale zaopatrz sie w schemat.

Mi sie tak zdazylo ze w jednym sezonie musialem 3 razy rozkladac bo takie czesci dobre dostalem, teraz simsona moge po ciemku skladac :flesje:

Edytowane przez Maatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz ulamany kawalek tloka to dostaje wiekszych luzow i moze obijac o scianki cylindra.. Doł tloka jest tgz przeciw waga i przez to tlok nie bedzie chodzil prostopadle do scianek cylindra. Rozlupanie simsonowskiego silnika nie jest trudne. pierszy raz rozebralem w 2 klasie gimnazjum a przedtem nigdy nie mialem doczynienia z zadnym silnikiem. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie połowiłem silnika i boje się że zostawie jakieś luzy i bedzie kicha.

a ten dzwięk i spadek mocy może być spowodowanych złym ustawieniem zapłonu?

tłok chyba jest ok bo jak mierzyłem ciśnienie w cylindrze na zimnym silniku to wyszło prawie 10 atmosfer

Raczej jak to sie stalo po tym ułamaniu to mało prawdopodobne zeby zapłon akurat sie przestawił ale pobawić zawsze sie można, kompresja moze byc bo pierscienei bedą całe, a tłok czy coś w komorze korbowej może cały czas latać aż wpadnie gdzieś i cylinder porysuje. Wiec zdejmij cylinder i popatrz czy tłok nie jest jakoś z boku zeszlifowany i jeszcze sie upewnij czy w komorze korbowej nic nie zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...