viader Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam Hmm sezon - pora zacząć śmigać na janku... mam pytanko do wszystkich. wiem że te tematy były już nieraz poruszane i znam poniekąd odpowiedzi ale potrzebuję szczegułów... hmm dowiedziałem się że zaworynajlepiej kupić od jeżeli dobze pamiętam w Parandowskich... i takowe sprzedają we Wrocku np w Gromie - tylkojakie modele tych zaworów nalerzy kupić? Druga sprawa to kwestia pierścieni.. czy ktośjeździł na pierścieniach z kemotu w Wałbrzychu? co o nich sądzicie? jeżeli odradzcie to jakie i gdzie najlepiej kupić?Pozdrawiam wszystkich i szerokiej drogi ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pustynny Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Cześć! Jeśli chodzi o zawory, to rzeczywiście tylko od Paradowskich. Kupując takowe zwróć uwagę na logo na trzonku - zawory Paradowskich są sygnowane, bo pojawiały się na rynku podróbki. Natomiast z wymiarem zaworów nie ma problemów - Paradowscy dorabiają na zamówienie. Musisz pomierzyć prowadnice i na tej podstawie dobrać nadwymiar. Tu masz tabelę wymiarów:http://junak.ekoma.pl/staticpages/serwisowka/12jun.htm#123Komentarze użytkowników zaworów od Paradowskich znajdują się tutaj:http://junak.ekoma.pl/staticpages/index.ph...051105145350565W Rankingu Firm Junaka Pomorskiego znajdziesz namiary na Paradowskich, u których bezpośrednio można zamówić zawory.Pierścienie kupuj od Pani Krystyny Derdy z Poznania. W powyższym Rankingu są komentarze także na Jej temat i jest adres z telefonem do Pani Derdy, gdzie możesz bezpośrednio zamówić na kolejny szlif.Jeśli będziesz kupował w Kemocie, to koniecznie spytaj, czy pierścienie są od Derdy. Powinny wyglądać tak:http://junak.ekoma.pl/mediagallery/album.php?aid=201&page=1 Ja polecałbym zakupy u źródeł. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 A jak to się ma z tłokami. Też od Parandowskich?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 tłoki to chyba w almocie. IG jestesmy z tej samej wioski :) ale Junaka B20 jeszcze tu nie widzialem. Widzalem mechanizm różnicowy(pewnie twój) do tego motóra u pewnego typa ... regeneratora?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Tlok almot, ale sworzen trzeba przerobic, ( zfazowac konce ) zeby zabezpieczen nie wypychal i sprawdzic jego pasowanie w glowce korbowodu ( czasem jest za ciasny ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 tłoki to chyba w almocie. IG jestesmy z tej samej wioski :icon_razz: ale Junaka B20 jeszcze tu nie widzialem. Widzalem mechanizm różnicowy(pewnie twój) do tego motóra u pewnego typa ... regeneratora?? :icon_mrgreen: Niebawem zobaczysz;) A dyfer to widziales nie moj bo moj jest w super stanie... Ale Gazele pewnie widziales jesli na zlocie byles:>:>:>:P Adam dzieki za podpowiedz. Chce zrobic wszystko na perfekt. Mam uczulenie na tym punkcie jesli chodzi o mechanike... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Na pewno widzialem SHL M11 jak koleś laki mielił :buttrock:Gazela tez chyba mi się obiła o oczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.