Adam M. Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Zalozyc jeden gaznik dla 2 cylindrow, albo cos bardziej radykalnego - kupic 2 cyl Honde CB 175, z lat 70 tych - spalanie bylo cos kolo 2l / 100 km. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker11 Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 v strom jest na wtrysku na ale pomysł naprawde kapitalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornas Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 No świetnie zakładajmy gazniki do wtrysku no i oczywiście gaziory z lat 70 -tychGRATULUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 no z tym gażnikiem to naprawde super pomysł może odrazu lepiej kupić coś z lat 70-tych :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornas Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 a tak kolega ADAM M dzis błyszcał z wentylatorem, a tu prosze gażnik do wtrysku! i to z lat 70- tychCo fachowiec to fachowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ludzie aż nóż sie otwiera w kieszeni. Chcecie zeby wam palił mniej ??-jeździjcie w trasie i tylko do 3000 rpm.... Po kiego wała kupujecie litry skoro was nie stać na utrzymanie????? Kiedys Piotr Dudek powiedział- nie stac cie na pomarańcze to kup sobie mandarynke :lalag:. Skoro literek pali duzo to zmiencie go na 650 i wszystko w tym temacie. A tak btw uszczypliwosć Adama była w tym momencie na miejscu :wink:. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker11 Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 droga może drogi kiki,skoro są dl-e co palą srednio 6,5 a mój spala mi średnio 7,5 przy spokojnej jezdzie bez bagazy i srednio przy 4000obr/min,a mam zamiar polatac w trasy w urlopie(czechy austria,niemcy) z plecakiem i bagażami (500km/dziennie)podejżewam że spali mi wtedy 8,to chyba jest cos nie tak i mam prawo sie pytac co może byc nie tak skoro czytamna forach ze pala mniej droga może drogi kiki,skoro są dl-e co palą srednio 6,5 a mój spala mi średnio 7,5 przy spokojnej jezdzie bez bagazy i srednio przy 4000obr/min,a mam zamiar polatac w trasy w urlopie(czechy austria,niemcy) z plecakiem i bagażami (500km/dziennie)podejżewam że spali mi wtedy 8,to chyba jest cos nie tak i mam prawo sie pytac co może byc nie tak skoro czytamna forach ze pala mnieja poza tym przeczytaj początek tematu,pisałem że na początku palił mi średnio 6l może cos sie zjeb.... moze cos elektronika niewiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 OK-to zwracam honor :buttrock:. Jesli masz wtryski to jednak chyba bedziesz musiał ją podłączyć pod komputer. A i jeśli masz tez sondy lambda to sprawdź czy nie są pozamieniane na nich kable- kiedys ktos miał podobny problem w V-Tec-u . Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ... Powszechnie wiadomo, że paliwo o wyższej liczbie oktanowej jest "bardziej energetyczne" Niestety powszechnie wiadomo, że nie masz ani trochę racji.Nie tylko, ze liczba oktanowa nie określa wartości opałowej paliwa tylko jego odporność na spalanie stukowe, ale do tego producenci wcale nie dają paliwa "mocniejszego" gdy jego liczba oktanowa jest wyższa.Czytaj w ATM wyniki testu przeprowadzonego przez Laboratorium Centralne Polcargo International (ma akredytację w Polsce). Testowali benzyny reklamowane jako "superbenzyny 98" (shell v-power racing, bp ultimate 98, statoil suprema 98, orlen verva 98) i jako referencyjne wzięli zwykłe (jet 95 i lotos 98).Wartość opałowa (ilość enegrii w MJ na kg paliwa) shell v-power racing to 42,5, dla statoil suprema 42,9, a np. dla jet 95 (czyli paliwa nie z najwyższej półki) 43,1. Czy nadal twierdzisz, że "powszechnie wiadomo..."? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekj Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 "powszechnie wiadomo. . . ." było odwołaniem się do tzw. wiedzy potocznej (powszechnej), która często ma z prawdziwą wiedzą opartą na empirycznym poznawaniu faktów i ich logicznym kojarzeniu ma niewiele wspólnego. :wink: Ponieważ sam nie jestem ekspertem w tej dziedzinie pozwoliłem sobie na powyższe odwołania i skrót myślowy. Cieszę się więc, że jest ktoś, kto powołuje się na badania. Czy wyniki i metodologia tych badań są dostępne w necie i czy możesz mi podać do nich adres ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.