Skocz do zawartości

spalanie w dl 1000


Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie aż nóż sie otwiera w kieszeni. Chcecie zeby wam palił mniej ??-jeździjcie w trasie i tylko do 3000 rpm.... Po kiego wała kupujecie litry skoro was nie stać na utrzymanie????? Kiedys Piotr Dudek powiedział- nie stac cie na pomarańcze to kup sobie mandarynke :lalag:. Skoro literek pali duzo to zmiencie go na 650 i wszystko w tym temacie.

A tak btw uszczypliwosć Adama była w tym momencie na miejscu :wink:. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droga może drogi kiki,skoro są dl-e co palą srednio 6,5 a mój spala mi średnio 7,5 przy spokojnej jezdzie bez bagazy i srednio przy 4000obr/min,a mam zamiar polatac w trasy w urlopie(czechy austria,niemcy) z plecakiem i bagażami (500km/dziennie)podejżewam że spali mi wtedy 8,to chyba jest cos nie tak i mam prawo sie pytac co może byc nie tak skoro czytamna forach ze pala mniej

 

droga może drogi kiki,skoro są dl-e co palą srednio 6,5 a mój spala mi średnio 7,5 przy spokojnej jezdzie bez bagazy i srednio przy 4000obr/min,a mam zamiar polatac w trasy w urlopie(czechy austria,niemcy) z plecakiem i bagażami (500km/dziennie)podejżewam że spali mi wtedy 8,to chyba jest cos nie tak i mam prawo sie pytac co może byc nie tak skoro czytamna forach ze pala mniej

a poza tym przeczytaj początek tematu,pisałem że na początku palił mi średnio 6l może cos sie zjeb.... moze cos elektronika niewiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK-to zwracam honor :buttrock:. Jesli masz wtryski to jednak chyba bedziesz musiał ją podłączyć pod komputer. A i jeśli masz tez sondy lambda to sprawdź czy nie są pozamieniane na nich kable- kiedys ktos miał podobny problem w V-Tec-u . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Powszechnie wiadomo, że paliwo o wyższej liczbie oktanowej jest "bardziej energetyczne"

 

Niestety powszechnie wiadomo, że nie masz ani trochę racji.

Nie tylko, ze liczba oktanowa nie określa wartości opałowej paliwa tylko jego odporność na spalanie stukowe, ale do tego producenci wcale nie dają paliwa "mocniejszego" gdy jego liczba oktanowa jest wyższa.

Czytaj w ATM wyniki testu przeprowadzonego przez Laboratorium Centralne Polcargo International (ma akredytację w Polsce). Testowali benzyny reklamowane jako "superbenzyny 98" (shell v-power racing, bp ultimate 98, statoil suprema 98, orlen verva 98) i jako referencyjne wzięli zwykłe (jet 95 i lotos 98).

Wartość opałowa (ilość enegrii w MJ na kg paliwa) shell v-power racing to 42,5, dla statoil suprema 42,9, a np. dla jet 95 (czyli paliwa nie z najwyższej półki) 43,1.

 

Czy nadal twierdzisz, że "powszechnie wiadomo..."?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"powszechnie wiadomo. . . ." było odwołaniem się do tzw. wiedzy potocznej (powszechnej), która często ma z prawdziwą wiedzą opartą na empirycznym poznawaniu faktów i ich logicznym kojarzeniu ma niewiele wspólnego. :wink: Ponieważ sam nie jestem ekspertem w tej dziedzinie pozwoliłem sobie na powyższe odwołania i skrót myślowy. Cieszę się więc, że jest ktoś, kto powołuje się na badania. Czy wyniki i metodologia tych badań są dostępne w necie i czy możesz mi podać do nich adres ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...