Skocz do zawartości

lozyska kaska


wild
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale czemu w kołach chcesz władować zwykłe łożyska jak można dostać stożkowe polskie a po drugie zwykłe proste nie wytarzymają długo bo nietety w zaprzęgu sprzęty dostają nieżle po kołach.

Czemu????? bo ostatnio sprzedziłem tydzien w garazu prubujac wyregulowac te je..... stozki!!! I dziekuje za rady typu-a moze dystansów nie załorzyłes?, lub- wez dokrec nakretke bo to wywołuje tylko moja irytacje a nie efekt, jak nie ma luzu na osce to klinuje beben hamulcowy, jak hamulce hodza to jest straszny luz itd. wole zmienic raz w roku łozyska niz co miesiac koła i dyfer. przeczwiczyłem wszelkie rozwiazania i nie potrafie sobie z tym dac rady, jesli ktos wie jak to zrobic czekam na rade bo warto wiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokręcasz do końca i popuszczasz 1/4 obrotu.

musi pasować.

luzu na łozysku nie będzie i będzie sztywne tak samo ja zwykłe kulkowe - nie ma prawa być róznicy .

kłopoty z hamulcami sa spowodowane czym innym niż łożyskami.

propozycja wysmaruj tuszem beben , skręc na mocno odpuść 1/4 obrotu , jak będzie tarło rozkręć i zobacz gdzie ociera - . w tych miejscach nie bedzie tuszu.

jak krawędz okładziny o beben - to wina dystansu.

sam mam kulkowe ale z racji zboczenia spowodowanego orginałem, ale reszta znajomych jeżdzi na stozkowych bez żadnych problemów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...