bwoj Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 WitamZałożyłem do VNa puste wydechy i zaczął się problem z odpalaniem moto gdy jest ciepły.W oryginale rury z cylindrów wchodzą do wspólnej "puszki" zamontowanej centralnie pod moto i dopiero stamtąd wychodzą tłumiki końcowe. Przy pustych wydechach musiałem zdemontować wspólny baniaczek, każdy z cylindrów ma własną rurę. Zwracam się do forumowiczów, którzy testowali w swoim moto przejście z oryginalnego układu wydechowego na pusty wydech nie koniecznie w Kawasaki VN 750 o podzielenie się swoimi spostrzeżeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 (edytowane) O ile mnie pamięć nie myli to gdzieś na forum czytałem o pustych wydechach :icon_rolleyes: Osobiście nie przerabiałem, ale ludzie wspominali o korekcji składu mieszanki po zabiegu wypruwania flaków z tłumika. Edytowane 5 Maja 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu. Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ja po zmianie w MAGNIE 750 wydechów na puste rury miałem ten sam problem,po synchronizacji gażników problem znikną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 O ile mnie pamięć nie myli to gdzieś na forum czytałem o pustych wydechach :icon_rolleyes: Osobiście nie przerabiałem, ale ludzie wspominali o korekcji składu mieszanki po zabiegu wypruwania flaków z tłumika. Skorygowałem skład mieszanki, mimo to przy nagrzanym silnkiu mam problemy z odpaleniem, początkowo podejrzewałem, że problem tkwi w świecach ( że się przegrzewają), ale przyczyna ta została jednoznacznie wykluczona, objawy są takie jakby dostawał za mało paliwa, skład mieszanki korygowałem do max. wartości, bez efektu. Jak już odpali chodzi bez zarzutu, wkręca się na obroty bez żadnych dołków i pracuje równo, gaźniki są przeczyszczone i przedmuchane, Ja po zmianie w MAGNIE 750 wydechów na puste rury miałem ten sam problem,po synchronizacji gażników problem znikną Czy magna ma połączone wydechy w jeden wspólny pośredni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 po prostu odkręć trochę gazu przy odpalaniu. Ja robiłem regulację po wypruciu wydechów, ale mam jeszcze K&N'a. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 zastanawiam, się, czy brak "puszki środkowej" , do której najpierw schodzą się rury z cylindrów może miec wpływ na tą sytuację, przy pustych wydechach każdy cylinder ma swoją oddzielna rurę, w oryginale wydech tak jakby jest połączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Jezeli wywaliles puszke rozprezna to oprocz zmianu skladu mieszanki musisz jeszcze zrobic synchronizacje, przyczyna jest prosta, z puszka rozprezna i pelnymi wydechami miales wieksze cisnienie w cylindrach a teraz zanim mieszanka zdazy sie zapalic zostaje juz wydmuchana (zwlaszcza na cieplym silniku). W magnie mialem podobny problem i synchro pomoglo chociaz nie bylo tak jak przed wyprociem.A w magnie 4 rury z cylindrow schodza sie do puszki i pozniej rozdzielaja na 2 wydechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu. Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Magna 83r. kolanka wchodziły w kolektor (puszke) a póżniej wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witas dobrze opisal efekt zalozenioa pustych wydechow, ja tylko dodam ze rowniez utraciles kilka koni mech, ktore zapewnialo ci "doladowanie" z wydechu ( a wlasciwe zabezpieczenie jakie dawal wydech przed wydmuchaniem niespalonej mieszanki w fazie przeplukania silnika ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witas dobrze opisal efekt zalozenioa pustych wydechow, ja tylko dodam ze rowniez utraciles kilka koni mech, ktore zapewnialo ci "doladowanie" z wydechu ( a wlasciwe zabezpieczenie jakie dawal wydech przed wydmuchaniem niespalonej mieszanki w fazie przeplukania silnika ). Adam M. co do utraty kilku koni, to efekt jest odwrotny, moto lepiej przyspiesza, ale niestety też więcej pali ( coś za coś ). Dzięki za opinie,potwierdzają one moje przypuszczenia- czas się umówić na regulację i synchronizację gaźników pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 co do utraty kilku koni, to efekt jest odwrotny, moto lepiej przyspiesza, ale niestety też więcej pali ( coś za coś ). Byles na hamowni ???Dobrze sprawdzic, czy przy tego typu przerobkach odczucia z jazdy odpowiadaja rzeczywistosci.Puste wydechy daja wiecej mocy tylko w gornym zakresie obrotow, gdzie bywa sie raczej zadko w trakcie normalnej jazdy, dol i srodek jest zdecydowanie gorszy. Mozna to do pewnego stopnia podrasowacbogatszym skladem mieszanki.Ja zawsze radze przerabiajacym udanie sie na hamownie przed i po przerobkach, ale jakos nikt nie chce poswiecic tych kilkuset zl na badania:).Natomiast u mnie w Kanadzie ludzie sprawdzaja efekty swoich przerobek i nie jest zadna tajemnica ze puste wydechy oprocz dzwieku poprawiaja glownie samopoczucie wlasciciela - specjalnie wsrod ludzi scigajacych sie za wlasne pieniadze :icon_eek: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ...puste wydechy oprocz dzwieku poprawiaja glownie samopoczucie wlasciciela - specjalnie wsrod ludzi scigajacych sie za wlasne pieniadze :icon_eek: Taki mały offtopic - pamiętam jak kiedyś wywaliłem z motoryny tłumik...achh jakież to wrażenie mocy było...:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Byles na hamowni ???Dobrze sprawdzic, czy przy tego typu przerobkach odczucia z jazdy odpowiadaja rzeczywistosci.Puste wydechy daja wiecej mocy tylko w gornym zakresie obrotow, gdzie bywa sie raczej zadko w trakcie normalnej jazdy, dol i srodek jest zdecydowanie gorszy. Mozna to do pewnego stopnia podrasowacbogatszym skladem mieszanki.Ja zawsze radze przerabiajacym udanie sie na hamownie przed i po przerobkach, ale jakos nikt nie chce poswiecic tych kilkuset zl na badania:).Natomiast u mnie w Kanadzie ludzie sprawdzaja efekty swoich przerobek i nie jest zadna tajemnica ze puste wydechy oprocz dzwieku poprawiaja glownie samopoczucie wlasciciela - specjalnie wsrod ludzi scigajacych sie za wlasne pieniadze :flesje: Adam M. Nie ukrywam, że puste wydechy założyłem głównie z powodu efektów dźwiękowych, co do hamowni, to uważam to za zbędny wydatek pieniędzy, jak bym chciał się ścigać, to nie jeździł bym choperkiem a Kawasaki VN 750 ma taki urok, że czy z oryginalnymi, czy pustymi wydechami dobrze zaczyna się zbierać od 4500 obr/min. Wracając do sedna mojego pytania, zrobiłem synchronizację gaźników wraz z regulacją i problem odpalania moto gdy jest ciepły zniknął. Jeszcze raz dzięki za opinie.pzdr bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.