czarczi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) przeszkadza Ci cos ze nie uzywam przecinkow i kropek ?? albo ze pisze "z" zamiast "ż"?? bo ja tu nie widze problemow z doczytaniem sie Edytowane 8 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 nie ma jak kłótnia mistrzów zakręconej manety :icon_biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Ludzie, robicie z igły widły, tylko po co? Jaki jest sens w tym że zaraz część osób udzielających się w tym temacie dostanie ostrzeżenia a temat o dość często pojawiającym się problemie - jakim jest wybór tłoka zostanie zamknięty... Bez sensu, zupełnie bez sensu... P.S. Czarek, odblokuj mnie na gg bo moge czasami coś potrzebować Edytowane 8 Maja 2007 przez djsolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) A Ty Mietek to niby taki super mechanik jesteś ? Może już zapomniałeś ale kiedyś rozbieraliśmy przednie zawieszenie w moim byłym ktm i :1)nie mogłeś odkręcić górnej śruby to już chciałeś przecinak brać i młotek , a potem wpadłeś na genialny pomysł , że przyspawasz kawałek pręta do niego żeby go odkręcić , ale (dzięki Bogu) nie mam spawarki.2)a nawet pomijając ten fakt to po rozłożeniu przez 2 miechy nie miałeś czasu mi pomóc w złożeniu tego i sam sobie poskładałem tego amorka i to bez żadnych patentów , które ty tak przecież kochasz 3)a w twojej byłej nsr nie rozebrałeś silnika bo nie wiedziałeś jak odkręcić kosz sprzęgłowy 4)a jak kupiłeś gpz i stwierdziłeś że ją na streeta przerobisz i co Ci z tego wyszło ?? Tylko tyle , że jej nie skończyłeś bo nie umiałeś i oddałeś kilowi za grosze , który w parę dni ja skończył.5) każdy twój motocykl jest składany na takich patentach jakich Polska jeszcze nie widziała ( i nie chce ich ujrzeć ) więc to całe twoje składanie motocykli i te twoje umiejętności to sobie możesz w dupę wsadzić (może teorii trochę znasz , ale w praktyce to z Ciebie wielka ciota jest ) pozdro Edytowane 8 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaskader8 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ja myślałem, że tu poważni ludzie urzędują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietekgpz Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) 1) śruba od przedniego amorka(i nie śruba tylko korek btw..) była tak zjechana, oczywiście pominiemy fakt, że została zjechana przez Ciebie.. Powiedziałem ze jedyna opcją bedzie albo sie dospawac pretem(uzyskasz w ten sposób duża dzwignie) i kupić nowy korek bo z tego nic nie bedzie.2) nie nie miałem czasu tylko mi sie nie chciało.. Co to ja Caritas polska jestem?? Za darmo nie bede robił.. Wszystko za Ciebie bo sobie nie chcesz rączek ubrudzic..3) Mojej byłej NSR nie rozebrałem bo nie miałem sciagacza. Zgadza sie. Nie wiedziałem jak, dlatego nie rozkręcałem. Chyba zdrowe podejście.. Wez pod uwage ze to było pare lat temu i wtedy kiedy ja juz wiedziałem na czym polega planowanie głowicy, Ty jezdziłes Simsonem i nie wiedziałes co to świeca...Nie znam osoby która od razu wszystko wie(oprócz Ciebie). Jak to powiedział Arystoteles "Tabula rasa"... A Patenty?? Przykro mi ale ja majac 15 lat nie opływałem w luksusy jak Ty. Nie miałem pieniedzy na oryginalne częsci. 4) GPZ kupiłem za 1800zł. Sprzedałem "oszpeconą przezemnie za 3500. Straszny interes..Czemu jej nie skończyłem?? Moze trudno Ci to zauwazyc ale jak miałem 17 lat wyrzucono mnie z domu i musiałem sobie radzic sam. Powiem Ci że w komisie z telefonami który taka ciota jak ja prowadzi już od roku, trudno sie mieszka. Ale dla Ciebie nie było by problemem nawet spawac aluminium w motocyklu ważącym przeszło 250kg w klitce o wymiarach 3 na 5 metrów......5) No comment P.S Skoro taki żaden ze mnie fachowiec to po co prosiłes sie mnie o pomoc?? A teraz kajasz sie o pomoc Macka. I zamiast docenic jego prace to jeszcze publicznie go osmieszasz.. Z góry przepraszam wszystkich za zaistniałą w tym temacie awanture. Nie lubie jak ktoś kto nie ma pojęcia o życiu publicznie mnie szkaluje. Skoro sprawa tłoków została wyjasniona, prosiłbym o zamknięcie tematu. Pzdr Edytowane 8 Maja 2007 przez mietekgpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tak czy srak dostaniacie ostrzezenie chlopaki mi sie widzi.a co do tego ze ktos podal strone kemotu a ktos inny ze ten proponuje tajwany zo nieprawda.W kemocie gdy zadzwonisz sprowadza ci tlok jaki ci sie zywnie podoba.pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Czaruś ku*wa ja pie**ole... na h*j sie wpierdalasz nie wiem... dejta se spokoj kupta sobie po litr vódki (a ze względu że nie macie 18 lat nie możecie jej pić) wiec oddajcie ją mi i każdy będzie szczęśliwy. Kropka. A teraz co do zarzutów pod względem mietka z tym człowiekiem spędziłem więcej czasu w garażu niż we własnym domu. Rozłożyliśmy i złożyliśmy kilkanaście motocykli, które jak wiem do dzisiaj jeżdzą (no oprocz jednego, ktorego sprzedałem na częsci ze względu na pękniętą ramę).Mietek jest jedną z osób, które mają u mnie opinie dobrego fachowca - a co do jego patentów.. nie pamietamżeby któryś był zły... PS. Jak cos to może być Polska albo Wyborowa. Edytowane 8 Maja 2007 przez kilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross21 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Dobierając tłok w których miejscach się mierzy stary? wystarczy zmierzyć tylko średnice i tylko na podstawie tego wymiaru kupić nowy? przy każdym zdjęciu cylindra zakłada się nowe uszczelki? jak tak to wie ktoś gdzie dostane takie do mtx125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 A mam takie pytanie - po co chcesz mierzyc stary?? Jak chcesz dobrac tlok to sie go dobiera pod cylinder :notworthy: Najlepiej oddaj do jakiegos fachowca ktory wie ocb to on ci wszystko poda i zrobi szlif pod ten tlok (jesli jest na tulei a nie nikasil). Co do uszczelek - jak masz kase to zmien, jednak jesli uszczelke nowa zakladales jakies 20km temu to bez przesady :notworthy: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietekgpz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Najpierw powinienes sprawdzić owalizacje. Czy Ci sie aby jajko nie zrobiło w cylindrze;). Wszystkie uszczelki papierowe TRZEBA wymieniac po każdym rozebraniu silnika. Blaszaną (pod głowicą) powinno sie, ale i na uzywanej moto pojeżdzi. A dobierając tłok (jeżeli planujesz szlif) powinieneś dostac wymiary wew. cylindra i pod te wymiary, dorabiac tłok. PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Polecam www.olekmotocykle.pl tam mają tłoki wossnera i vertexa :icon_rolleyes: ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.