pikus91 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 (edytowane) Witam pisze w sprawie kolegi poniewaz kumpel ma taki problem z skuterem piaggio nrg 2003-2004r chlodzony ciecza. Jak jest zimny skuter idzie super. Ale jak jest powyzej 20stopni na dworze lub bedzie sie jechalo powoli w korku to skuter ma problem nawet z podjechaniem pod gorke tzn slabnie. I nie wiem co jest przyczyna sprawdzane bylo sprezanie na zimnym silniku 7atm i na goracym 6atm wiec troche malo. Skuter ma przebieg 8tys i juz tlok do wymiany? z skutera byly sciagniete blokady z wydechu, wieksza dysza od paliwa i z wariatora(jesli sie nie myle). Jeszcze jedno pytanie poniewaz zabardzo nie znam sie na skuterach:) jesli wymienial bym tlok to jak dostac sie do cylindra? wyciagac caly silnik tzn odkrecic wahacz czy jest jakies inne wyjscie W enduro to nie ma problemu z wymiana tloka:) a tu jest troche inaczej. Filtr powietrza czysty, Probowalismy na orginalnej dyszy ale wtedy skuter jeszcze slabiej idzie. Jesli jest zimny i goracy pali z rozrusznika bez problemu. CZy to napewno wina tloka? jesli nie to gdzie mam szukac przyczny? pozdrawiam i dziekuje za pomoc Edytowane 4 Maja 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Witam pisze w sprawie kolegi poniewaz kumpel ma taki problem z skuterem piaggio nrg 2003-2004r chlodzony ciecza. Jak jest zimny skuter idzie super. Ale jak jest powyzej 20stopni na dworze lub bedzie sie jechalo powoli w korku to skuter ma problem nawet z podjechaniem pod gorke tzn slabnie. I nie wiem co jest przyczyna sprawdzane bylo sprezanie na zimnym silniku 7atm i na goracym 6atm wiec troche malo. Skuter ma przebieg 8tys i juz tlok do wymiany? z skutera byly sciagniete blokady z wydechu, wieksza dysza od paliwa i z wariatora(jesli sie nie myle). Jeszcze jedno pytanie poniewaz zabardzo nie znam sie na skuterach:) jesli wymienial bym tlok to jak dostac sie do cylindra? wyciagac caly silnik tzn odkrecic wahacz czy jest jakies inne wyjscie W enduro to nie ma problemu z wymiana tloka:) a tu jest troche inaczej. Filtr powietrza czysty, Probowalismy na orginalnej dyszy ale wtedy skuter jeszcze slabiej idzie. Jesli jest zimny i goracy pali z rozrusznika bez problemu. CZy to napewno wina tloka? jesli nie to gdzie mam szukac przyczny? pozdrawiam i dziekuje za pomoc Sam sobie odpowiedziałeś - sprężanie 7 atm, co do szybkości zużycia tłoka zależy to od wielu czynników - stylu jazdy, rozgrzewania silnika przed jazdą, stosowanego oleju, sprawności układu smarującego, układu chłodzenia itd. Sprawdź to, jeśli nie chcesz za kilka m-cy znów zmieniać tłoka koledze. Jak? pisałem o układzie smarowania tutaj http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=0entry898248 Pozdrawiam FORUM DZIAŁA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 przytarł się, znaczy zatarł się ale nie całkiem. Kazdy model ma inna kompresje ale powinna wynosić około 10atm. Cylinder do szlifu i tłok do wymiany. Upewnij się, że dozownik działa, ale nie wiem jak to zrobic. Sprawdz układ chłodznia tzn czy jest odpowietrzony na głowicy. Chodzi o to, że jesli zmienasz płyn to na górze samej głowicy, zostaje powietrze. Trzeba albo na chwile odkrecic srubke (jesli jest) az zacznie sam płyn wypływać, a nie bąbelki albo powietrze. Jesli niema srubki to na samej górze głowicy może być jakaś rurka np. do ogrzewania gaznika. Zdjąć ja trzeba az zacznie wypływać płyn. Czy w układzie wogule jest płyn??Nie wolno lać kranówki (no chyba ze na chwile), tylko leje się borygo. Musi ono być przystosowane do chłodnic aluminiowych, może być petrygoQ. Jesli to jest koncentrat miesza sie 50/50 z wodą DESTYLOWANA (2zł/L) ne kranówka. Raczej nie trzeba wyjmować silnika. Ale jesli rzeczywiscie jest trudno to niewiele jest do zdjemowania. pare konektorków, amorek, chłodznie, i ośka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 dobrze ale gdyby byl przytarty to przypadkiem nie mial by problemow z odpalaniem na rozrusznik? bo mi sie wydaje ze wytedy by nie palil. z ukladem chlodzenie nie wiem czy kumpel zmienial plyn spytam sie. dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 czasem jest tak ze pali czasem nie. Na przytartej aprilce SR kolega jezdził pare dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 no moj kumpel zrobil z tym okolo 2 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ja mialem Trekkera i poprzedni wlasciciel zapomnial dodac ze dozownik nie dziala jak powinnien i on sie stopniowo przycierał, odpalal normalnie z rozrusznika i nie bylo problemu... kiedy sie nagrzewał tłok puchł tracił moc ... niestety o tym dozowniku dowiedzialem sie za późno i zatarłem maszyne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ale to jest nowka skuter z salonu piaggio wiec co dozownik po 8 tys mu pierdyknol? troche glupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ja mialem nakrecone 12 tysi i co z tego.... jak cos ma pierdolnac to pierdolnie nawet po 5 ... niech odlaczy dozownik i dolewa oleju do paliwa... troche to wkurwiajace ale zobaczy jak na to skuter zareaguje...albo niech zdejmie cylinderek i zobaczy co tam sie w srodku sie dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Miałem tak samo W hondzie Vision. JAk był ciepły nie dało się jechać .... Okazało się ze nie było jednego pierścienia a drugi przytary ;/ Zdejmij cylinder to będziesz wiedział co i jak. JA bym dozownik odłączył Albo wymienił na nówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaggino Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Też mam takiego śmigacza. Oraz też to mialem, i winowajcą okazała się niewinna świeca... Pozdro 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 mialem cos takiego w simsonie z powodu starej swiecy :bigrazz: , ale kompresja tez mala ( pomiar robimy z gazem otwartym na max ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.