wowo Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jest to moment zejścia z gumy. Widać jak upsy sie praktycznie do końca złożyły, także nie było to łagodne zejscie, tylko ostre gruchnięcie z podrzuceniem jeźdzca z siodła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) Czy każda Honda CBR 1000rr ma zamontowany ABS ? Chodzi mi o modele 2008/2009 bo takie można kupić nowe. Pytam, bo w salonie nowy kosztuje ok 67 tyś a np na allegro są nówki po ok 38 tyś. Różnica duża a nie orientuję się co może uzasadniać tak wielki rozrzut cenowy. Dla przykładu ( pomijając na razie malowanie ): http://www.allegro.pl/item700988272_nowa_h...00_rr_nowa.html vs http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1303002 Jeszcze zapytam, jakie są orientacyjne koszty roczne utrzymania takiej Hondy ( przeglądy, pełne ubezpieczenie ). Przepraszam jeśli pytanie głupie ale mam nadzieję, że wybaczycie "zielonemu". Edytowane 8 Sierpnia 2009 przez Acidus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Ta pierwsza z Allegro to wersja USA, trzeba uzasadniać? Druga z otomoto najprawodopodobniej polski salon, jednak cena wyższa bo to dodatkowo malowanie Repsol, dużo droższe od standardowego. Nie każda ma ABS - to opcja. Koszty utrzymania bardzo wysokie jak każdego sporta. Jednak głównie uzależnione od intensywnośći śmigania. Jak będziesz traktował to moto jako niedzielny środek do przejażdżki to nawet nie odczujesz kosztów. Przegląd (okresowy) - 62 zł, pierwszy - 120 zł Ubezpieczenie (roczne), w Twoim wypadku zapewne w granicach 120 zł, przy założeniu maksymalnych zniżek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 " Ta pierwsza z Allegro to wersja USA, trzeba uzasadniać? " - jeśli był byś taki miły to chętnie. Naprawdę nie orientuję się w temacie a im więcej czytam tym bardziej skołowany się czuję. - bez ABSu to odpada, więc muszę na to zwrócić uwagę. Ścigać się nie zamierzam, turystyka jak najbardziej ( a plastik dlatego, że mi się podoba ) Zniżek nie mam żadnych. A i nie zaryzykuję braku pełnego możliwego ubezpieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Usa nie ma immo, świecą kierunki (są większe), odblaski. Są po prostu tańsze niż rdzenne europejskie sztuki. Za malowanie ekstra, za abs również. Co do ubezpieczenia, samo AC wyjdzie, strzelam, ponad 6 tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Dziękuję. To jeszcze pytanko z "trochę innej beczki". Czy już wiadomo coś o zmianach w 1000rr na rok 2010 ? Jakieś istotne zmiany ? Czy nie warto czekać tych kilku miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Usa nie ma immo, świecą kierunki (są większe), odblaski. Są po prostu tańsze niż rdzenne europejskie sztuki. i mają około 6 KM na kole mniej, więc trzeba dołożyć kasy, żeby doprowadzić moc do europejskiej, wiem coś o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 i mają około 6 KM na kole mniej, więc trzeba dołożyć kasy, żeby doprowadzić moc do europejskiej, wiem coś o tym. Więc Mor, oświeć mnie bo nigdy nie mogłem znaleźć potwierdzenia w faktach, że tak rzeczywiście jest. Myślałem, że tylko wersje kalifornijskie. Elektronika? Czy to ma coś wspólnego z mniejszą ilością oktanów w ich paliwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 i mają około 6 KM na kole mniej, więc trzeba dołożyć kasy, żeby doprowadzić moc do europejskiej, wiem coś o tym. dlatego warto dopłacić 30 kzł :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dlatego warto dopłacić 30 kzł :icon_mrgreen: A ja się nie zdecydowałem. I jak później się okazało to był trafny wybór bo jak moto by dopłynęło to dolec już kosztował ponad 3 zł. A usilnie chcieli mi wcisnąć R1 za 28 tys. Teraz żałuję bo za 28 tys. nowe moto to nawet nie okazja była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A ja się nie zdecydowałem. I jak później się okazało to był trafny wybór bo jak moto by dopłynęło to dolec już kosztował ponad 3 zł. A usilnie chcieli mi wcisnąć R1 za 28 tys. Teraz żałuję bo za 28 tys. nowe moto to nawet nie okazja była... ale na dobrej 954 i tak nie stracisz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 ale na dobrej 954 i tak nie stracisz :bigrazz: Fakt. Taka mi się trafiła, że szybko w inne ręce nie oddam :wink: Maniu :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Fakt. Taka mi się trafiła, że szybko w inne ręce nie oddam :wink: Maniu :flesje: next :offtopic: to tak, jak z moją niunią :bigrazz: ...choć trafioną 954 bym nie pogardził ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 (edytowane) CBR 1000 rr na 2010r: http://powersports.honda.com/2010/cbr1000rr.aspx The new Fireblades get: - Sharper rear styling with revised shape and new tail-light with clear lens - Sharper end can appearance with aluminium cover - New graphics and colours - Increased crankshaft inertia mass - Stronger crank The new colours are: - Graphite Black (White/Black stripes) - Digital Silver Metallic/ Pearl Fire Orange - Tweaked HRC tricolour - Graphite Black (Black special) Honda on the engine changes: “In order to maximise enjoyment of sports riding, innovations have been made to absorb fluctuations in engine torque and improve throttle control. The ACG flywheels have been made bigger and crankshaft rigidity has been enhanced to fit the flywheel size, increasing crankshaft inertia mass by 6.87%. This enables generation of optimal crankshaft inertia mass during racing, improving throttle control and racing potential. This has been achieved without any increase in weight through the use of lightweight components including an aluminium cylinder head sealing bolt, thin-walled flange section for the exhaust pipe and a smaller fan motor.” Honda on its styling changes: “The 2010 Fireblade styling adds further highlights to the motorcycle’s pared-down and purposeful design. The overall form dispenses with anything that doesn’t support the twin goals of minimal weight and optimal mass centralisation. The rear fender has been sharpened and a clear-lens tail-light added. For 2010 the indicators and licence plate holder have been integrated into a compact and convenient assembly which can now be easily detached from the rear fender unit for closed track riding. The low-slung exhaust features a new, redesigned muffler with a top-quality aluminium finish. Designed for excellent handling, the front cowl is short and compact, incorporating acutely styled dual ram-air intakes and striking line-beam headlights. Its styling emphasises the bike’s dynamic performance while maximising its aerodynamic efficiency. For 2010 its aggressive, race-ready appearance has been updated with new graphics and stripes on the middle front cowl on all versions but Graphite Black (Black special).” I jeszcze informacje dla pracy: http://www.tenkatemotoren.nl/media/acties/pdf/141.pdf Edytowane 26 Września 2009 przez Acidus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Więc Mor, oświeć mnie bo nigdy nie mogłem znaleźć potwierdzenia w faktach, że tak rzeczywiście jest. Myślałem, że tylko wersje kalifornijskie. Elektronika? Czy to ma coś wspólnego z mniejszą ilością oktanów w ich paliwie? Co do kalifornijskich, to mają dodatkowo instalację odsysania oparów paliwa i tyle. Zresztą tam jest jeszcze jeden problem z sc59 - w tym stanie nie przejdzie przeglądu pojazd, który kopci z rury widocznym dymem, hehe. A sc59 kopci... Ale mniejsza o to. Wersja USA sc59 ma taki bajer fabrycznie, że komp nie widzi otwarcia przepustnicy powyżej 85%. Zobacz sobie wykresy pomiarów mocy na stronie Yoshimury USA. Tam wyraźnie widać, że powyżej 10kRPM jest lipa. Porównaj to ze stroną Akrapa, tam hamowali wersję EURO i jest do 12,5 KRPM. Żeby się pozbyć tego problemu, można założyć Z-bomb za ok. $150, lub z DynoJet IRC. Można też tak, jak ja mam od razu moduł zapłony, co pozwala zmienić nieco mapę zapłonu. Ja bym się pewnie w ten moduł nie pchał, ale jak ja zakładałem, to jeszcze IRC nie było, a na to Z-bomb ludzie narzekali. Także nie warto dopłacić 30kpln, jak tam ktoś napisał, bo nie ma z usunięciem tego problemu. W ramach oftopa powiem, że nie dotyczy to tylko sc59. Na koniec roku chcę kupić nową R1, ale w żółtym malowaniu - czyli tylko USA. I z nią też jest ta sama jazda, tylko jak na razie nikt nie wie, jak tutaj przywrócić moc, poza wymianą kompa na racingowy. Ale to kiepskie wyjście jak dla mnie, bo jezdzić będę po ulicy, a w nim nie ma np. obsugi prędkościomierza i nie steruje wiatrakami. Wszystko da się oczywiście zrobić, ale rzeźba w nowym sprzęcie... A cały ten numer z mocą spowodowany jest przez głośność, a w zasadzie hamerykański system jej pomiaru. Obniżyli obroty mocy maks, aby mieć pomiar głośności niżej, czyli żeby sprzęt dawał radę to przejść. Można sobie dokładniej poszukać, jeśli ktoś chce bliżej się zapoznać z problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.