Dzulu Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 dzisiaj przejechałem ze 160km.... w miare dynamicznie, ale bez przesady - tak między 6000-8000 obr/min trzymałem... dojechałem do domu stawiam moto przed blokiem i po 4h odpalam.... obroty od razu 1400... a w czasie jazdy jak zatrzymywałem sie na śiwatłach to wszystko bylo ok -> 1200 ... po 2 min obroty wskoczyły na 2000 na luzie ..... a po 20 min już na jałowym 3000 .... kiedyś miałem podobną przygode w samochodziem ale tam był silnik krokowy (czy jakoś tak) i sie zepsuł - no ale tu nie mam automatycznego ssania i nie ma sie co zepsuć... czy możliwe ze sie coś rozregulowało w takim krótkim czasie i wystarczy, że pokręce tym pokrętłem od obrotów? czy coś sie zepsuło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 moze cos Ci wpadlo np. do filtra powietrza lub gaznikow tak nagle jak padlo to dziwne... czyszczenie i regulacja zalatwi sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Ściągnij zbiornik, zobacz do filtra powietrza czy nie są poluzowane połączenia z gaźnikami. Moim zdaniem gdzieś łapie lewe powietrze.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 W sumie od zalozenia tego tematu minelo juz ponad miesiac...moglby kolega napisac co bylo powodem... od tak dla naszej ciekawosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 W sumie od zalozenia tego tematu minelo juz ponad miesiac...moglby kolega napisac co bylo powodem... od tak dla naszej ciekawosci... chyba ze przesiadl sie juz na F16 "avart" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) Czy ta f4 jest na wtrysku? Bo z opisu wynika ze tak. Proponuje wykrecic ile sie da pokretlo od obrotow z lewej strony blisko piszczeli kierowcy pozniej wkrecic ile sie da i regulowac obroty powinno pomoc.Ewentualnie komputer mogl dostac jakies dziwne parametry i troche powariował :) Edytowane 16 Maja 2007 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyl Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam, No niestety kolega się nie odezwał..U mnie w F4 wystapił podobny problem. Motocykl stal długo nie palony i gdy ostatnio go odpaliłem wskakuje pochwili na 2000 obrotow dymi na maxa z rury i ogolnie dymi ...to chyba nie jest normalne co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam, No niestety kolega się nie odezwał..U mnie w F4 wystapił podobny problem. Motocykl stal długo nie palony i gdy ostatnio go odpaliłem wskakuje pochwili na 2000 obrotow dymi na maxa z rury i ogolnie dymi ...to chyba nie jest normalne co ? Przy długo nie odpalanym moto lub/i niskim temperaturach to całkiem normalne. No chyba, że dymi na niebiesko i śmierdzi olejem? :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.