theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 można oponę obrócić na feldze :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Nie jestem leworeczny, a wole prawe zakrety. Jak to wytlumaczec ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Za mało trenujesz lewych. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 można oponę obrócić na feldze :D Szkoda zachodu - lepiej papier ścierny :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Za mało trenujesz lewych. Moze problem w tym, ze nie trenuje. Podczas urlopu w gorach prawa przednia zamknalem momentalnie w z lewa musialem troche powalczyc :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Za mało trenujesz lewych. Dokładnie tak. Mi dużo gorzej wychodziły prawe, więc specjalnie nawet wybierałam drogę tak, żeby skręcać więcej w prawo, albo jechałam na parking pod sklep. I efekt jest taki, że teraz wolę prawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 no ja na prawe też nie narzekam Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezka Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Naprawdę mam nadzieje że żartujesz. Gdyby istotnie miało to znaczenie to w zależnosci od kierunku świata w którym jedziemy inaczej by się skręcało. O odległosci od równika nie wspomną.Woda zawsze spływa w dół, nie w prawo czy w lewo.Witam.Naprawdę nie żartuję :DWiem,ze siła ta jest bardzo mała i rozpatrując dynamikę ruchu motocykla się jej nie uwzględnia, ale... My i nasz mózg ciągle jest poddawany działaniu tej siły i instynktownie wyczuwamy jej działanie, jej kierunek i zwrot.To nie są wymysły, na dzień dzisiejszy nie mam czasu szukać , ale kiedyś czytałem artykuł na ten temat, gdzie właśnie ta sprawa była omawiana - jak jesteś ciekawy to na pewno wygrzebiesz to w necie.Napisałem to raczej jako ciekawostkę i nie mam zamiaru nikogo przekonywać - kto chce znajdzie materiały i poczyta - zima - fajna pora na to.Może ktoś z Was ma kolegę na drugiej półkuli - ale tubylca , zawsze tam mieszkającego ( Australia, RPA)... warto się jego zapytać które zakręty lepiej lubi.. :D pozdrawiamnezka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Pozostaje mi dodać informację, którą zasłyszałem od survivalowców - osoby praworęczne zwykle mają tendencję do zbaczania w prawo idąc na azymut, osoby leworęczne odpowiednio odchylają kurs w lewo. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ale dobrze można sie do nagrywania ustawić. :icon_razz: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ujęcie jest ok, ale ja też widziałam i potwierdzam, że Theodor nie ma specjalnych problemów z prawymi. Z lewymi też chyba nie :icon_mrgreen:.Al, oczywiście - zawsze może być lepiej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 nezka jak napisano tu siła jest pozorna i nie odczuwalna dla nas. Problem w tym, że mówimy o zakrętach, które w końcu są zakrętami. I motocyklem jeździmy nie tylko z północy na południe i z powrotem po linii prostej, ale i ze wschodu na zachód i z powrotem. Gdy puścisz kierownicę, jadąć po prostej to motocykle powinno ściągać w lewo, czy prawo, zależnie od kierunku poruszania i półkuli :banghead: Albo jeszcze inaczej. Sprzedając krzywo jeżdżącego trupa można powiedzieć klientowi, że Inżynier Doktor Profesor Zwyczajny powiedział, że to siła Coriolisa ściąga motocykl. Śledziłem predyspozycje moich kursantów i śmiało stwierdzam, że większa łatwość pokonywania zakrętów w danym kierunku nie jest zależna od tego czy ktoś jest lewo czy praworęczny. Czyli jedni praworęczni lepiej jeździli w lewo drudzy w prawo. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 no ja na prawe też nie narzekam Ładnie się złożyłeś ale chyba apex Ci trochę uciekł. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Wszystko jest do bani, nie tylko apex. Jechałem tak by mozliwie długo w złożeniu być, a to kompletnie kłuci się z prawidłowym technicznie przejazdem. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ja jestem prawo reczny i w lewych winklach czuje sie wyraźnie pewniej, to musi mieć związek z naszymi półkulami mózgowymi i tą jedną lepszą.Wole lewe winkle, bączki też krece w lewo. Auto obracam na recznym też instynktownie w lewo a to wyklucza jakieś przyzwyczajenia czy ruch prawo stronny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.