Ksylo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Ustaw sobie zbierzność :buttrock: :icon_mrgreen: ....a nawet zbieżność :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) oj tam oj tam ;) byk jeden czy dwa :lol: Edytowane 30 Listopada 2011 przez stoodent1 Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ale ten sam zakręt jadąc w prawo i w lewo zwykle ludzie odbierają jako lewy łatwiejszy. Dla mnie też na początku prawe zakręty to była zmora, a teraz chyba nawet je wolę. Jestem praworęczna, ale chyba to zależy od dobrej pozycji na moto - dużo lepiej kontroluję gaz niż w skręcie w lewo. Nie wiem, ale tak mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Dla mnie też na początku prawe zakręty to była zmora, a teraz chyba nawet je wolę. Jestem praworęczna, ale chyba to zależy od dobrej pozycji na moto - dużo lepiej kontroluję gaz niż w skręcie w lewo. Nie wiem, ale tak mam...Zawsze uwazałem że kobiety to inny gatunek człowieka :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Zawsze uwazałem że kobiety to inny gatunek człowieka :D No dziękuję dziękuję :biggrin:. A do tej pory taka merytoryczna dyskusja była :icon_razz: Ale coś w tym jest...na szczęscie chyba :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam.Wg mnie wynika to z siły Coriolisa która to powoduję,ze na naszej półkuli "lepiej" jest nam pokonywać zakręty lewe, ... natomiast na półkuli południowej "lepiej" się składać w zakręty prawe...Nie jest to duża siła niemniej jednak ma wpływ np na kierunek wiru przy spuszczaniu wody z wanny :D.W lewym zakręcie ( na naszej półkuli) siła ta ogólnie mówiąc "podtrzymuje nas" ( działa w druga stronę jak pochylenie) natomiast w prawym zakręcie powoduje większe pochylenie.pozdrawiamnezkaTyyy, napisz, że żartowałeś. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Żadne tamo prawo Coroliosa. Raczej prawo "Krzywej lagi" powoduje nierównomierne zużycie oponki. Ja jako leworęczny jednak wolę prawe winkle. Jakoś tak pewniej się czuję. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ja tak samo, wolę prawe winkle. Też jestem leworęczny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezka Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Tyyy, napisz, że żartowałeś.Witam.Wcale nie żartowałem... taka jest fizyka czy Ci się podoba czy nie :DJeśli się nie zgadzasz z tym - wyjaśnij lepiej.Qurim --> Mój post dotyczył nie zużycia opony tylko starałem się wytłumaczyć dlaczego większość z nas woli lewe zakręty - czytaj ze zrozumieniem.pozdrawiamnezka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Naprawdę mam nadzieje że żartujesz. Gdyby istotnie miało to znaczenie to w zależnosci od kierunku świata w którym jedziemy inaczej by się skręcało. O odległosci od równika nie wspomną.Woda zawsze spływa w dół, nie w prawo czy w lewo. Edytowane 1 Grudnia 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Siła coriolisa to znikoma siła... Na pewno nie ma wpływu na jazdę motocyklem w zakręcie. Moim zdaniem w lewe wchodzi się łatwiej dlatego że są szersze, no i w razie przedobrzenia mamy pobocze a nie tira przed sobą... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Powtarzam, gdyby to była kwestia tego że są szersze to na torze by to było niezauważalne, bo jedzie sie i tak cała szerokościa asfaltu. To kwestie fizjologiczne i budowy motocykla jedynie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 A może tak po prostu trzeba więcej ćwiczyć w tę stronę, w którą gorzej wychodzi? :icon_mrgreen: - wtedy zużycie opon się wyrówna :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 tyłem? :icon_eek: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Nie, raczej nie - jak mu się lepiej skręca w lewo i ma bardziej zużytą lewą stronę, to żeby wyrównać, niech częściej skręca w prawo. Coś pokręciłam? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.