MichalM Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam.Mam od niedawna Kawasaki ZR 7 z 2005 roku.Moto jest po malym dzwonie.Mam problem z przednim hamulcem-bo mimo iz sa 2 tarcze to hamuje jak stara kolażówka:-), hamulec jest ciagle miekki.Probowalem odpowietrzyc ,ale nic nie pomoglo.Tarcze sa proste,ale zauwazylem ostatnio ze prawy zacisk pracuje jak wcisnie sie klamke hamulca- a chyba nie powinien?co?no i jak podniesie sie kolo czuc przy kreceniu ciagly opór.Czyzby zacisk dostal w dupe przy dzwonie?Idzie to jakos skorygowac?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 sprawdz czy ten zacisk czasem sie nie trze o tarcze, jka dostal to moze sie przycierac, I zrob to dopuki jeszcze klocki masz cale. naprostowac pewnie ze sie da tylko ostroznie, by nie urwac czego :icon_rolleyes: Jka hamulec mieki to odpowieczaj az do skutku, chyba ze wczesniej okaze sie byc cos z tym zaciskim, jak wykonuje zaduzy ruch to zawsze bedzie taki mieki. Tarcza powinna byc ulozona po srodku zacisku patrzac z góry jak i od dolu.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Sprawdź, czy zacisk nie ma luzów na prowadnicach (bo o ile pamiętam to pływające zaciski). Złap za zacisk i zobacz, czy rusza się na boki. Zdrowy zacisk powinien ruszać się tylko prostopadle do tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Sprawdź też czy masz odpowiedni poziom płynu hamulcowego! Możesz mieć też stary rozepchniety przewód hamulcowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Jaki to typ zaciskow - plywajacy zacisk, czy tarcze ?Dopuki nie odpowietrzysz skutecznie nie bedziesz mial hamulcow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Jak koledzy powyżej, ja jeszcze dodam, że jeśli nie wiesz, od kiedy masz zalany płyn hamulcowy to go po prostu wymień. Objawy wskazują, że być może hamulce /zaciski/ były przegrzane i dlatego tłoczki mogą się zacinać, nie cofać odpowiednio i stąd ten opór. Dodatkowo przy przegrzaniu płyn hamulcowy traci właściwości, a jeszcze jak jest stary, może mieć już zaabsorbowaną wodę, słabą ściśliwość i co byś nie robił, zawsze klamka będzie miękka.Wyczyść zaciski, wymień płyn /może i przewody miękkie/ i powinno być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.