osmul Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) witam po powrocie z latania kawalek przed domem moto nagle przestalo mi jechac, tzn. po odkreceniu manetki sie dusi. myslalem ze dostaje za duzo paliwa wiec krecilem srubka od obrotow zmniejszalem zwiekszalem ale to nic nie dawalo. na luzie normalnie sie wkreca na obroty, a w trakcie jazdy nie chce. co moze byc przyczyna?? czy lekko zgiety filtr stozkowy moze dawac za malo powietrza?? czy moze czeka mnie rozebranie silnika i wymiana uszczalniaczy na wale? prosze o pomoc. Edytowane 29 Marca 2007 przez osmul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Świece prezes przeczyść / wkręć nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 do cz-ety cross filtr stozkowy brawo. Najwidoczniej syf dostal sie do gaznika, przeczysc gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Ale to sie stalo nagle, wiec ne wiem , moze simer padl, no albo dysza sie odkrecila, no musisz posprawdzac przyczyn duzo, wymein swiece na nowa, zobacz czy motoplat na wirniku sie nie przekrecil, przeciez silnik sety to bardzo prosty, tam nie ma sie co psuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 wyczyśc gaźnik- po problemie, rzemyk"tam nie ma sie co psuć" :):P hah:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osmul Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 do cz-ety cross filtr stozkowy brawo. Najwidoczniej syf dostal sie do gaznika, przeczysc gaznik no to w takim razie jaki filtr musi byc?? wsadzilem taki filtr jaki mialem akurat. jutro zobacze przeczyszcze gaznik, a jak nie to i tak mialem sie zabrac za rozkladanie silnika i wymiane lozysk, wiec przy okazji simeringi wymienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 No stary obowiazkowo puszka filtra!!, filtr z podwojna a nawet potrajna gabka!! Spechjalny preparat do filtra, lub zwykla ponchocha od laski nasaczona w oleju, i nalozona na gabke. Stary, stozek to tylko tak naprawde to jest ladna atrapa..., a teraz pomysl sobie ile ci syfu nalecialo i uszkodzilo tloczek... strata kompresji i zmarnowanie tloka, a nawet przepustnica sie porysuje , nie bedzie szczelna i za kilka lat niebedzie sie wkrecac bo nikt do filtra nie zagladal :icon_mrgreen: wyczyśc gaźnik- po problemie, rzemyk"tam nie ma sie co psuć" :D:P hah:) No a co ;] , Dobrze poskladana czesia polata nawet bezawaryjnie, tam naprawde nie ma co sie psuc , wszystko takie proste :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Pokaz mi taką CZ :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osmul Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 dobra rozlozylem silnik, wymienilem simeringi na wale poskladalem i jeszcze dzisiaj musze gaznik wyczyscic.tlok wyglada nadal jak nowy nic nie jest porysowane wiec jest dobrze. musze jeszcze nad tym gaznikiem bo pewnie to tylko kwestia dobrej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.