telet Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) czyscilem go odkurzaczem moze bycjesli czysciłes odkurzaczem to musisz miec taki stary model ktory moze dmuchac zamiast ciagnąc :icon_evil:dmuchac nalezy od zewnątrz! A jesli chodzi o twoj problem to na twoim miejscu zrobilbym czyszczenie i synchro gaznikow i regulacje zaworow. zwłaszcza ze nie wiesz kiedy bylo to robione. tylko oddaj moto do dobrego mechanika. i niech od razu zobaczy czy twoj filtr powietrza nadaje sie jeszcze do uzycia czy trzeba wymienic.Roznica powinna byc odczuwalna Edytowane 8 Maja 2007 przez telet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 witam zonwu ja i moje problemy czy to normalne ze moto po nocy prz odpalaniu chodzi na jeden cylinder i jak mam ssanie to gdzies po 2 minutach sie wkreca dopiero do okolo3-3,5 tys pomorze mi ktos z kolegow Bo pewnie sie zalewa jeden cylinder. Jak odpalasz to na stopce bocznej czy w pionie? Spróbuj odpalac w pionie. Gażniki pewnie czeka serwis. Do sprawdzenia zaworki iglicowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Zapalanie na jeden cylinder to nie jest normalne, wiec nie zwlekaj tylko do serwisu z gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 witam a czy to noramalne ze jak silnik jest zimny to ma mniejsze obroty i nie chce trzymac wolnych obrotow a jak sie nagrzeje to juz normalnie ma te 1200-1300 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Normalne Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 a co sadzicie o odpalaniu na jeden cylinder z rana i jak troche po stoi ijak wlanczan ssanie do jaK jest cieplej na dworzu to ciezko mu zapalic musze troche gazu dac i chywile na pelnym ssaniu ma ponizej 1500 obr i dopiero po chwili wkreca sie na 3 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Ja nie rozumieć, co Ty napisać w powyższy post.Przepisz go, ortograficznie i gramatycznie co by po polsku był. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 czy zmiana filtra na nowy wplynie jakos na prace jednostki napedowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 po wyminie na nowy filterek mój GS śmigał jak nowyna trasie do krakowa wykręciłem średnie spalanie na poziomie 3,8 - sam nie wiem jak to wyszło :buttrock:a co do dziury to miełem taki sam problem - regulacja gaźnika ale to ok 4 tys. obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Jak wymienisz filtr to motocykl zdecydowanie żwawiej bedzie sie wkrecał na obroty (jak i z nich schodził). Tylko ważna uwaga. Kup identyczny filtr z takim ktory masz (o ile on był własciwy :clap: ). Do różnych odmian GSa są różne filtry. Jedne mają wewnętrzną tuleje na ok. 2/3 długosci a inne nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 jaka tulejka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Filtr bez tulei Filtr z tuleją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dziwne jakies te filtry...ja ma 93r i wygladaja całkiem inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dziwne jakies te filtry...ja ma 93r i wygladaja całkiem inaczej. zgadza się, mój gs też z 93 miał całkiem inny filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dziwne jakies te filtry...ja ma 93r i wygladaja całkiem inaczej. Mój z 93 ma taki filtr http://www.moto-akcesoria.pl/images/zdjeci...ia/10052033.JPG Więc czym sie rózni od waszych ze nie pasuje ? Mocowanie , wymiary zewnętrzne itp jest takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.