Nitomen Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 mozesz niec za duzo oleju , w simsonie za mlodu zalalem olej hydrauliczny ( z masznyny tzw koparki :icon_biggrin:) i zalalm go pod korek , a potem dziwilem sie ze mam sztywny przod :wink: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globi Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Wszystko pięknie Panowie, ale powiedzcie gdzie i jaki olej kupić? byle jaki hydrauliczny?Ale może mozna to jakoś zmienić po przez wymianę oleju na nowy - świeży i rzadki ?Tylko jaki?WitamNajlepiej taki jaki podaje serwisówka do twojego modelu motocykla i dokładnie w takiej ilości.W zależności od zalecanej "twardości"zawieszenia masz różne oleje - od 5W do 20W.Gdzie kupić? - w sklepach/serwisach motocyklowych. Jaki? - np 10W, masz takie: Castrol Fork Oil Synt 10 W, Motul Fork Oil Expert Medium 10WProponowałbym jednak wymianę. Ja swego czasu (rok jeżdżenia po kupnie od poprzedniego właściciela) zlałem z amorków niezłe "rtęciowe błotko". Od razu zawieszenie lepiej chodziło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 do mojego moto serwisowka podaje 312-320 ml oleju SAE 10W.sprawdz w swojej serwsiowce, na pewno to jest podane Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adizx9r Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 A co z pierścieniami ślizgowymi ? też wymieniać ? w serwisówce napisali żeby wynieć jak się rozbiera lage.Gdzie takie pierścienie dostać ? Moto to zx9r. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) co do twardości to są oleje od 0W do 30W, ja zawsze po zimie zmieniam, wartoa pierścienie się wymienia jak ą luzy bądź widać na nich ślady zużycia Edytowane 26 Marca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 mi lagi nie ciekna i dlatego nie bede dotykal uszczelniaczy, nawet nie bede musial lag wymontowac, tylko spuszcze stary olej i zaleje nowy.na twoim miejscu zrobilbym podobnie Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 wczoraj wymieniłem poprawa niesamowita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Odświeżę trochę temat: Mam wrażenie, że tracę ciśnienie w lagach. Jeśli nie ma wycieków na uszczelniaczach, a wentyle sprawiają wrażenie szczelnych, to czy jest możliwa inna droga ucieczki powietrza?Motorek enduro (dla jasności)Dzięki i pozdr. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.