miras25ktm Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Hej mam zamiar kupic ktm-a z roku 2005-2006 i zastanawiam sie troche nad dwoma modelami : 250 SXF czy moze 450 SXF. Oba te modele sa typowo wyczynowe -do motocrossu, ale ja prawde mowiac nie startuje w zawodach. Jezdze jedynie off-radowo, troche skacze po niewielkich hopkach, troche po lesie ipt.Uwielbiam jazde na jednym koolku i teraz jest pytanie - ktory sprzet do tego sie lepiej nadaje (wiadomo -fachowiec to i na wsc-e pojedzie WHEELIE) - ja jestem amatorem.-Podobno model 450 ma 4 biegi........czy 250 tez tak ciagnie z dolu, ze wystarczy szarpnac manetka i kolko idzie w gore? (np. na 2-3 biegu)Nie jezdze w zawodach, wiec chyba kilka kilogramow w ciezszym 450 nie bylyby odczowalnle?Jak cos wiecie cos ciekawszego o tych modelach prosze sie ze mna podzielic.Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 dam ci porownanie mocowo jest jak rower do motorku 50ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Moja rada to odpusc sobie te sprzeta widze ze cie cieszy power kupuj 525 EXC masz swiatla,rozrusznik i super power. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Moja rada to odpusc sobie te sprzeta widze ze cie cieszy power kupuj 525 EXC masz swiatla,rozrusznik i super power. popieram :icon_exclaim: Edytowane 22 Marca 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Moim skromnym zdaniem 525 jest dla ludzi, ktorzy swoja jazda cos juz reprezentuja. Nie jezdzisz w zawodach wiec bierz 450 - na moc nie bedziesz narzekac ani tez nie powiesz, ze gdzies nie podjechales bo maszyna slaba.btw. KTM to dobry wybor ;] pomysl jednak o exc Edytowane 22 Marca 2007 przez theNaturat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 exc450 bardzo fajne moto ma switala pstryczek i inne przydatne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Fajnie sie radzi ale czy ktoryklowiek z was jezdzil 450 i 525 ??? poj. niby o 75 ccm wieksza a moment obr. niebo a ziemia. Nie trzeba prawia ruszac manetka bo sam wszedzie wjezdza. Chyba na zawodach jezdzi wlasnie wiecej 450 - tek niz 525 :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 latalem 450 i jest to mocny motor na kolo idzie bez problemowo, teren jest mu bardzo bliski, no i waga tez nie jest traszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 KTM SXF 450 2007 jest bardzo agresywny, sprawia wrażenie jakby był mocniejszy od 525 ale na hamowni 525 ma troche więcej koni. Nie są to duże różnice.Jak chcesz latać teren-troche poskakać i znowu teren to raczej 450 i najlepiej EXC. Zależy też na co Cie stać i czy masz poukładane w głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 http://www.darek-enduro.prv.pl/ na tej stronie w zakładce motocykle sa opinie poczytaj sobie o EXC 525 i EXC 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 KTM SXF 450 2007 jest bardzo agresywny, sprawia wrażenie jakby był mocniejszy od 525 ale na hamowni 525 ma troche więcej koni. Nie są to duże różnice.Jak chcesz latać teren-troche poskakać i znowu teren to raczej 450 i najlepiej EXC. Zależy też na co Cie stać i czy masz poukładane w głowie. Jak kogos kreca obroty to moze miec takie ( ale to tylko ) wrazenie. Osobiscie wole nie trzymac maszyny na gazie - wyszszych obrotach. Wole na nizszych i miec wieksza rezerwe mocy / momentu obrotowego. Podjezdzajac pod bardziej strome gorki nie musze uzywac / krecic gazem. pojemnosc i moment obr. robi swoje. :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Jak kogos kreca obroty to moze miec takie ( ale to tylko ) wrazenie. Osobiscie wole nie trzymac maszyny na gazie - wyszszych obrotach. Wole na nizszych i miec wieksza rezerwe mocy / momentu obrotowego. Podjezdzajac pod bardziej strome gorki nie musze uzywac / krecic gazem. pojemnosc i moment obr. robi swoje. ;) dobrze prawisz :banghead: nie ma jak mega moment od najniższych obrotów, szczególnie jak trzeba jechać po mega grząskim terenie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 KTM SXF 450 2007 jest bardzo agresywny, sprawia wrażenie jakby był mocniejszy od 525 ale na hamowni 525 ma troche więcej koni. Nie są to duże różnice.Jak chcesz latać teren-troche poskakać i znowu teren to raczej 450 i najlepiej EXC. Zależy też na co Cie stać i czy masz poukładane w głowie. Nowy ktm sxf 450 2007 ma to do siebie że ma zajebsity moment obrotowy,ma 4 biegi tylko,jak jedziesz pomału na 4 biegi i lekko gazu dodasz moto mieli kołem.Moto zajebiście zwinne,jak setka.Wiem,bo kumpel ma.PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ja sie przsiadłem z sx-a 450 2006 rok na sxf 250. Moim zdnaiem jeżdże duż szybciej i lepiej niż na 450. Napewno motor mnie tak nie męczy a pozatym nie ma porównania w wadze do 450. Może na papierze jest tylko 6 czy 5 kg różnicy ale odczuwa sie to strasznie. Ja jestem zdania że 450 dla amatora to motor do jeżdżenia a 250 4t to motor do ścigania sie. Gadałem niedawno z hubertem dzianokiem i stwierdził że on może przejechać 3, 4 kółka szybciej na 450 ale po pewniym czasie zmęczenie daje swoje więc on jeździ też na 250 4t. Ja jestem za 250- tkami i tyle. Wiem co to jest 450 i napewno na niego nie powróce. Jeździlem na modelu 2007 i powiem wam że zawieszenie super ale moc w 450 jest bardzo podobna do modelu 2006, i moim zdaniem jest ktm i tak słabszy od suzuki rmz 450 czy crf 450. Motorki 250 4t stą super ale koszty utrzymania są chyba wyższe niż w wypadku 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras25ktm Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Moim skromnym zdaniem 525 jest dla ludzi, ktorzy swoja jazda cos juz reprezentuja. Nie jezdzisz w zawodach wiec bierz 450 - na moc nie bedziesz narzekac ani tez nie powiesz, ze gdzies nie podjechales bo maszyna slaba.btw. KTM to dobry wybor ;] pomysl jednak o exc Dzieki za wypowiedzi, ale male pytanko, dlaczego podpowiadacie jednak wybrac EXC? czy moze chodzi o zywotnosc silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.