Skocz do zawartości

KTM 250 sxf czy 450 sxf?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam zamiar kupic ktm-a z roku 2005-2006 i zastanawiam sie troche nad dwoma modelami : 250 SXF czy moze 450 SXF. Oba te modele sa typowo wyczynowe -do motocrossu, ale ja prawde mowiac nie startuje w zawodach. Jezdze jedynie off-radowo, troche skacze po niewielkich hopkach, troche po lesie ipt.

Uwielbiam jazde na jednym koolku i teraz jest pytanie - ktory sprzet do tego sie lepiej nadaje (wiadomo -fachowiec to i na wsc-e pojedzie WHEELIE) - ja jestem amatorem.

-Podobno model 450 ma 4 biegi....

....czy 250 tez tak ciagnie z dolu, ze wystarczy szarpnac manetka i kolko idzie w gore? (np. na 2-3 biegu)

Nie jezdze w zawodach, wiec chyba kilka kilogramow w ciezszym 450 nie bylyby odczowalnle?

Jak cos wiecie cos ciekawszego o tych modelach prosze sie ze mna podzielic.

Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada to odpusc sobie te sprzeta widze ze cie cieszy power kupuj 525 EXC masz swiatla,rozrusznik i super power.

 

 

popieram

 

:icon_exclaim:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem 525 jest dla ludzi, ktorzy swoja jazda cos juz reprezentuja.

Nie jezdzisz w zawodach wiec bierz 450 - na moc nie bedziesz narzekac ani tez nie powiesz, ze gdzies nie podjechales bo maszyna slaba.

btw. KTM to dobry wybor ;] pomysl jednak o exc

Edytowane przez theNaturat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie sie radzi ale czy ktoryklowiek z was jezdzil 450 i 525 ???

 

poj. niby o 75 ccm wieksza a moment obr. niebo a ziemia. Nie trzeba prawia ruszac manetka bo sam wszedzie wjezdza.

 

Chyba na zawodach jezdzi wlasnie wiecej 450 - tek niz 525

 

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM SXF 450 2007 jest bardzo agresywny, sprawia wrażenie jakby był mocniejszy od 525 ale na hamowni 525 ma troche więcej koni. Nie są to duże różnice.

Jak chcesz latać teren-troche poskakać i znowu teren to raczej 450 i najlepiej EXC. Zależy też na co Cie stać i czy masz poukładane w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM SXF 450 2007 jest bardzo agresywny, sprawia wrażenie jakby był mocniejszy od 525 ale na hamowni 525 ma troche więcej koni. Nie są to duże różnice.

Jak chcesz latać teren-troche poskakać i znowu teren to raczej 450 i najlepiej EXC. Zależy też na co Cie stać i czy masz poukładane w głowie.

 

 

Jak kogos kreca obroty to moze miec takie ( ale to tylko ) wrazenie. Osobiscie wole nie trzymac maszyny na gazie - wyszszych obrotach. Wole na nizszych i miec wieksza rezerwe mocy / momentu obrotowego. Podjezdzajac pod bardziej strome gorki nie musze uzywac / krecic gazem. pojemnosc i moment obr. robi swoje.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kogos kreca obroty to moze miec takie ( ale to tylko ) wrazenie. Osobiscie wole nie trzymac maszyny na gazie - wyszszych obrotach. Wole na nizszych i miec wieksza rezerwe mocy / momentu obrotowego. Podjezdzajac pod bardziej strome gorki nie musze uzywac / krecic gazem. pojemnosc i moment obr. robi swoje.

 

;)

 

 

dobrze prawisz :banghead:

nie ma jak mega moment od najniższych obrotów, szczególnie jak trzeba jechać po mega grząskim terenie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM SXF 450 2007 jest bardzo agresywny, sprawia wrażenie jakby był mocniejszy od 525 ale na hamowni 525 ma troche więcej koni. Nie są to duże różnice.

Jak chcesz latać teren-troche poskakać i znowu teren to raczej 450 i najlepiej EXC. Zależy też na co Cie stać i czy masz poukładane w głowie.

 

Nowy ktm sxf 450 2007 ma to do siebie że ma zajebsity moment obrotowy,ma 4 biegi tylko,jak jedziesz pomału na 4 biegi i lekko gazu dodasz moto mieli kołem.Moto zajebiście zwinne,jak setka.Wiem,bo kumpel ma.PZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie przsiadłem z sx-a 450 2006 rok na sxf 250. Moim zdnaiem jeżdże duż szybciej i lepiej niż na 450. Napewno motor mnie tak nie męczy a pozatym nie ma porównania w wadze do 450. Może na papierze jest tylko 6 czy 5 kg różnicy ale odczuwa sie to strasznie. Ja jestem zdania że 450 dla amatora to motor do jeżdżenia a 250 4t to motor do ścigania sie. Gadałem niedawno z hubertem dzianokiem i stwierdził że on może przejechać 3, 4 kółka szybciej na 450 ale po pewniym czasie zmęczenie daje swoje więc on jeździ też na 250 4t. Ja jestem za 250- tkami i tyle. Wiem co to jest 450 i napewno na niego nie powróce. Jeździlem na modelu 2007 i powiem wam że zawieszenie super ale moc w 450 jest bardzo podobna do modelu 2006, i moim zdaniem jest ktm i tak słabszy od suzuki rmz 450 czy crf 450. Motorki 250 4t stą super ale koszty utrzymania są chyba wyższe niż w wypadku 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem 525 jest dla ludzi, ktorzy swoja jazda cos juz reprezentuja.

Nie jezdzisz w zawodach wiec bierz 450 - na moc nie bedziesz narzekac ani tez nie powiesz, ze gdzies nie podjechales bo maszyna slaba.

btw. KTM to dobry wybor ;] pomysl jednak o exc

 

Dzieki za wypowiedzi, ale male pytanko, dlaczego podpowiadacie jednak wybrac EXC? czy moze chodzi o zywotnosc silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...