Skocz do zawartości

dr 350 czy nx 650 dominator


Rekomendowane odpowiedzi

No a ja jak każdy zachwala swojego sprzęta ja polece ci Lc4 niz DR350 czy NX650 wydaje mnie sie ze bedzie lepszy od tych wymienionych przez ciebie o umiejętnosciach LC4 nie musze Ci mówi,jest chłodzona cieczą wiec nie bedzie sie grzać jak DR czy w terenie a ceny nie wiele sie różnią. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ninja to KTM tez bys omijal :evil: hmm dziwny jestes :icon_mrgreen: , nie polecam ani nie doradzam zadnego moto KLR nie sa zle jesli zadbane - akurat chyba trwalsze od DR 600/650 :icon_evil:. A myslisz ze Hondy sie nie psuja , czytalem o 3 przypadkach zajechania XR/XL 600 i to eksploatowanej normalnie z dbaloscia o olej itp.

Ejo a LC4 to nie jest KTM hehe wiem ze dominatory sie psują czasami Nitomen nie złość sie kiedyś już sie wymienilismy poglądami na ten temat hehe ja lubie hondy ty chyba nie :flesje: ty lubisz Kawy ja chyba nie hehe nie stresuj sie twoja klrke lubie...

 

Apropo jak juz pisze glownie do ciebie wiem ze masz pojecie a wiec wale do ciebie da sie zamatowac do CR-ki jakas pradnice zeby lampe podlaczyc czy tylko od wersji crm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie mozna podlaczyc pod uklad napiecia na cewke , ale nie wiadomo czy czegos nie spalisz po przeciazeniu ukladu:) , wiadomo zeby bylo to jak nalezy najlepiej bylo by zamontowac pelny alternator od CRM , nie pomoge ci w tym wypadku nie grzebalem w instalacji crosa ;).

 

A skoro wymienialismy sie pogladam, to poco nadal twierdzisz to co twierdzisz i odradzasz wszystkim KLR-a , jedna zakatowana sztuka na jaka trafiles, na setki tych maszyn w polsce nie oznacza ze sa to padliny :(

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a ja jak każdy zachwala swojego sprzęta ja polece ci Lc4 niz DR350 czy NX650 wydaje mnie sie ze bedzie lepszy od tych wymienionych przez ciebie o umiejętnosciach LC4 nie musze Ci mówi,jest chłodzona cieczą wiec nie bedzie sie grzać jak DR czy w terenie a ceny nie wiele sie różnią. pozdro

[/quote

 

Fakt ze ciecz to ciecz ale moja dr akurat jak jej dopierdzielalem to sie nie przegrzewala takze wiesz...... :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zadna DR sie nie przegrzewa :flesje: Poprostu jeden jest powietrznie chlodzony,drugi powietrzno-olejowo , a trzeci ciecza - kazde rozwiazanie ma swoje plusy i minusy ...

no tak pominołem tą chłodnice oleju co ma DR ale czy przy wolnej jeżdzie w terenie nie grzeje sie w ogóle? bo po drodze to rozumiem,ale w terenie/

bo XT600 to jak dostawała manete to aż śmierdziała przegrzaniem. :biggrin: a silnik był ogień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcesoryjnie wystepowala :( A seryjnie to na canade szly z chlodnica.

 

No moze i szla, wszystko jest mozliwe. Chyba dlatego aby sie kanadyjczykom w upalnym klimacie nie przegrzewaly :)

 

;)

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorrki :lapad: o kalifornie mi chodzilo - maly blad co?? ;)

 

Tok rozumowania byl chyba OK ? :)

 

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...