m16 Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 emzet - dobrze sie domyslaszna reszte "zarzutow" odpowiem jutro bo teraz zabieram sie za formata :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 m16 dawaj zdjecia dawaj zdjecia :-) hehjak ktos chce artykul od Seby to PW :-) Wysle tez zdjecia 3 fajnych tuninguff ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 http://forum.motocyklistow.swiata.pl/album...view.php?id=487 - szlifierka ;-) http://forum.motocyklistow.swiata.pl/album...view.php?id=488 - chopperek Paczta i ogladajta ;-) A jest to znalezione w Czechach - tam jest to modne :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 -troche mocy uzyskamy takze przez zeszlifowanie gory tloka na prosto Mógłbyś to wyjaśnić z technicznego punktu widzenia ?? mi sie zdaje' date=' ze chodzi o zwiększenie pojemności... ale nie wiem czy faktycznie[/quote']emzet - dobrze sie domyslasz hahaha :lol: :lol: Jak można zwiększyć pojemność skokową poprzez spiłowanie denka tłoka :?: Przecież skok tłoka ani też jego średnica się nie zmienia :!: :!: Dobra rada > pomyślcie dwa razy i przeczytajcie dwa razy to co napisaliście zanim klikniecie "wyślij" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 hej seba ! ziomal pisze o spilowaniu gory tloka hehe :-) nie wiem co to ma dac ale wiesz ;-) poczekaj az wszystko wyjasnie moze o czyms nie wiemy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 no sorki :!: Macie racje :!: Po spiłowaniu denka tłoka faktycznie zwiększa się pojemność!!!A to iż nie jest to pojemność skokowa tylko pojemność komory spalania to inna historia.Większa komora spalania = mniejszy stopień sprężania = mniejsza moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Nie wiem czy to grzecznie jest się tak czepiać ale mam jeszcze kilka "zarzutów" Jesli ktos nie ma kasy na taki wydech (ok 70 zl) to warto sprubowac ostatnia komore standardowego wydechu nawiercic w dwoch miejscach (tak zeby byly 4 dziury ktore utworza kwadrat) Jaka winna być średnica tych dwóch dziur :?: Taka jak dwóch istniejących czy może inna :?: calkiem fajnie wyglada a pozatym jak pojezdzicie ze 2 miesiace na filtrze to zobaczycie ile syfow jest w paliwie.wystarczy raz a porządnie wyczyścić zbiornik, no chyba że w Tarnowie jakieś lipne stacje są :? Ja mam filtr kupiony na shellu, pisze na nim BOSH i też się spisywał dobrze, wyłapywał syfy a potem wyczyściłem bak, kupiłem drugi identyczny filtr i już nie złapał ani jednego syfku (za to miewam problemy z wodą w paliwie :wink: ) i jeszcze pytanko: Jak tam spalanie w tej twojej jawie?? Zauważyłeś jakąś znaczną różnicę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 -kolejnym krokiem jest szlif i odpowiednie dopasowanie tloka to nie tuning tylko remont.Niekoniecznie - pomysl co daje szlif...-troche mocy uzyskamy takze przez zeszlifowanie gory tloka na prosto Mógłbyś to wyjaśnić z technicznego punktu widzenia ??A wiec tak jak napisalem zwieksza to pojemnosc - tylko tyle wiem - wszystkie "tuningi" silnika wykonywal mi znajomy wiec zostalem tylko poinformowany co zostalo zrobione.-fajnym sposobem jest terz "lekkie" poprawienie gaznika czyli rozwiercenie dysz itp... O tak :!: Zaiście FAJNY sposób !!!!!!! Zaraz biorę wiertare i rozwiercam dysze bo to jest takie FAJNE że hej!!Może by tak napisać do jakiego wymiaru te dysze rozwiercić? co my wróżki jesteśmy???Nie mowie ze jestescie wrozkami - i nie powiem ci o ile rozwiercic dysze - przeczytaj dalsza czesc mojej wypowiedz to moze zrozumiesz. Ja poprostu mam gaznik 15 wiec rozwiercac dysz juz nie musze...-oprucz tego niektorzy lekko podkrecaja obroty - ja osobiscie mam "ciut" wyzsze niz standard i jestem zadowolony chłopie, zastanów się co piszesz :!: Obroty ustawia się jak najwolniejsze ale jednocześnie takie aby się nie dławił. Ustawianie obrotów na szybsze mija się z celem :!: Tutaj takze sie niezgodze - jesli troche zwiekszymy obroty (bez przesady - ja mam o pol obrotu) to jawka latwiej wchodzi na obroty - zostalo to przezemnie sprawdzone-jesli wasza jawka (przed przerubkami) nie chce isc wiecej niz 45-50km/h to radze sprawdzic czy nie jest ona "sztucznie ztlumiona" - wszystkie jawki jakie trafily na nasz rynek byly blokowane poniewaz byly szybsze niz na to pozwalaly przepisy. Najprostszym sposobem na sprawdzenie czy nasz sprzet nia jest blokowany jest odkrecenie gaznika i obejrzenie sobie kolanka (tego od gaznika do cylindra) jesli w kolanku tym jest otwor taki jka w gazniku to jest Ok jesli natomiast jest mniejszy to trzeba go powiekszyc do rozmiarow tego z ganika. Nie wiem jak mustang sport, ale zwykła jawka nie miała blokady na wspomnianym przez ciebie krućcu tylko na kolanku wydechowym - trzeba je skrócić. Nie masz racji - wszystkie jawki ktore byly importowane na nasz rynek przed rokiem 1974 byly blokowane w ten sposob - ja dowiedzialem sie o tym z pewnej ksiazki - gdzies w piwnicy mam nawet jeszcze oreginalne kolanko - tak dla informacji to jawki byly blokowane na kilka sposobow :wink:Jeśli ktoś chce się dowiedzieć czegoś KONKRETNEGO o tuningu jawki to polecam artykuł tomasza Sałka w śm nr 6/2000 (Boże, który to już raz polecam ten artykuł?)Zrobiłem skany i posłałem do cypheriusa. Jakoże ja mam modem, poproście o nie raczej cypheriusa a nie mnie. Bardzo chetnie sie z tym artykolem zapoznam - wiec "cypherius" jesli mozesz podeslac mi te skany na [email protected] to bede wdziecznyZ3us & m16 >>> Pod każdym postem jest taki magiczny przycisk "pw" :!: Pamiętajcie o tym :!:Przyznaje sie do winy - na przyszlosc bede pamietal PS: Co do tego spilowania tloka to to naprawde cos daje, jak tylko bede sie widzial z tym znajomym ktory mi to robil to (aktualnie jest na urlopie) to sie go zapytam i napisze Ci co to daje "z technicznego punktu widzenia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 zobaczcie fotki jawek ktore wrzucilem do albumu :wink:Wpiszcie sie kto chce skany artykulu to Wam wysle :)PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 ja chce.... a co do tych fotek, to są całkiem fajne.... szczególni ta szlifiera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Nie wiem czy to grzecznie jest się tak czepiać ale mam jeszcze kilka "zarzutów"Nie wiem czy grzecznie ale postaram sie odpowiedziec (jesli tylko jest to w mojej mocy :wink: ) Jesli ktos nie ma kasy na taki wydech (ok 70 zl) to warto sprubowac ostatnia komore standardowego wydechu nawiercic w dwoch miejscach (tak zeby byly 4 dziury ktore utworza kwadrat) Jaka winna być średnica tych dwóch dziur :?: Taka jak dwóch istniejących czy może inna :?: Taka samai jeszcze pytanko: Jak tam spalanie w tej twojej jawie?? Zauważyłeś jakąś znaczną różnicę??I to jest najwiekszy minus tych moich przerobek - drze z baku jak zul z butelki...Na miescie dochodzi nieraz do 6 - ale uwazam ze warto :) tylko ze aktualnie mam w baku ok 1 i 1/2 litra i zero perspektyw na poprawienie tego stanu rzeczy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 popieram emzeta :wink:A co do fotek mojej jawci to wrzuce jka skoncze tuning wizualny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 A napisz co tam narazie masz zrobione, bo jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Pytanie do M16:Gdzie ty masz ten filtr paliwa zamontowany ? Może sobie założe :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 na przewodzie paliwowym - ten od malucha jest dosc duzy i jak ktos sie nie zna to mo mowisz ze to sprezarka (chociaz nie bardzo ja przypomina) :wink::):P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.