Skocz do zawartości

gsf 600 bandit


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem zabrałem się do Synchronizacji gaźników ale nie umiem w serwisowe doszukać się informacji ile obrotów ma być wykręcona śrubka biegu jałowego bo czyściłem gaźniki i teraz się zastanawiam bo wykręciłem 2 obroty i motor już się fajnie wkręca na obroty ale nie wiem czy to nie za mało albo za dużo bo jak popiołem wakuometry to mam problem ustawić gaźniki żeby było runo jak pokrence śrubka na 1 gaźniku przegazuje to na 3 wakuometrze zmienia się wartość podciśnienia tak jak by były wężyki pozamieniane o co chodzi może ktoś przerabiał podobny temat proszę o pomoc sezon się zbliża a i mam nowy filtr powietrza :D :D

 

 

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie tematem ale już to wcześniej czytałem zanim się zabrałem do tej całej roboty i ogólnie motor chodzi ale śrubki biegu jałowego wykenciłem 2 obroty i zrobiłem Synchronizacja i się zastanawiam czy 2 obroty wykręcenia to nie będzie za mało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz obserwowac swiece- tzn ich kolor- jak bedą za jasne to trzeba bedzie je troche podkrecic. Robota żmudna :( ale nic innego nie wydumasz. Na przyszłosć najpierw wkrecaj do oporu te srubki licząc ile obrotów sie wkręcą :)- taka moja rada. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba bardziej wykręcic srubki regulacyjna, np o 2,5 a nie 2 obr. Czasami ciezko jest stwierdzić, ze fałszywe powietrze jest, czy go nie ma, są to minimalne ilości i innne czynniki (zuzywanie sie silnika, a zatem także mniejsze podciśnienie itp). Wartości fabryczne są tylko teoretyczne, często trezba zastosować inne ustawienia.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej wam wyczytałem w service manual ze te śrubki od biegu jałowego maja być wykręcone 6mm wyszło mi ze są to 3 obroty może się komuś przyda ta informacja a ja dalej walczę z tematem

 

 

A i mam jeszcze jedno pytanko bo zauważyłem ze mam niski stan paliwa i mierzyłem suwmiarka i wyszło mi ze wszystkie pływaki są za nisko ustawione i pytanie żeby je podnieś to wystarczy ta blaszkę wygiąć co opiera się o zawór czy są jakieś inne sposoby bo jak wygoiłem to blaszkę to zauważyłem ze pływak wyżej soji ale zawór od wlewu paliw nie ma już takiego pełnego otwarcia jak wcześniej :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...