nissan556 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam mam mały problem zabrałem się do Synchronizacji gaźników ale nie umiem w serwisowe doszukać się informacji ile obrotów ma być wykręcona śrubka biegu jałowego bo czyściłem gaźniki i teraz się zastanawiam bo wykręciłem 2 obroty i motor już się fajnie wkręca na obroty ale nie wiem czy to nie za mało albo za dużo bo jak popiołem wakuometry to mam problem ustawić gaźniki żeby było runo jak pokrence śrubka na 1 gaźniku przegazuje to na 3 wakuometrze zmienia się wartość podciśnienia tak jak by były wężyki pozamieniane o co chodzi może ktoś przerabiał podobny temat proszę o pomoc sezon się zbliża a i mam nowy filtr powietrza :D :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html Moje wypociny :rolleyes:. Moze coś pomoże. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Dzięki za zainteresowanie tematem ale już to wcześniej czytałem zanim się zabrałem do tej całej roboty i ogólnie motor chodzi ale śrubki biegu jałowego wykenciłem 2 obroty i zrobiłem Synchronizacja i się zastanawiam czy 2 obroty wykręcenia to nie będzie za mało :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 musisz obserwowac swiece- tzn ich kolor- jak bedą za jasne to trzeba bedzie je troche podkrecic. Robota żmudna :( ale nic innego nie wydumasz. Na przyszłosć najpierw wkrecaj do oporu te srubki licząc ile obrotów sie wkręcą :)- taka moja rada. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 A jak spadają obroty po dodaniu gazu? Nie zawieszają sie na chwile przy około 2 czy 2.5 tys ? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Jak będzieś kręcił nie w tą stronę co trzeba, to przpusnica cie się podwiesi i zacznie podnosić pozostałe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 witam no na obrotach moze sie troche zawiesza na 2 tys ale na chwilke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 to mozliwe ze gdzies łapie ci fałszywe powietrze- musisz sprawdzić szelnosc połączeń gaźnik+krućce Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 no jutro bende musiał wszystko dokładnie posprawdzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 A jak spadają obroty po dodaniu gazu? Nie zawieszają sie na chwile przy około 2 czy 2.5 tys ? Pawel a zakładając ,że zawieszają sie a nie ma fałszywego powietrza to...? prosze Pawła o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Trzeba bardziej wykręcic srubki regulacyjna, np o 2,5 a nie 2 obr. Czasami ciezko jest stwierdzić, ze fałszywe powietrze jest, czy go nie ma, są to minimalne ilości i innne czynniki (zuzywanie sie silnika, a zatem także mniejsze podciśnienie itp). Wartości fabryczne są tylko teoretyczne, często trezba zastosować inne ustawienia. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 hej wam wyczytałem w service manual ze te śrubki od biegu jałowego maja być wykręcone 6mm wyszło mi ze są to 3 obroty może się komuś przyda ta informacja a ja dalej walczę z tematem A i mam jeszcze jedno pytanko bo zauważyłem ze mam niski stan paliwa i mierzyłem suwmiarka i wyszło mi ze wszystkie pływaki są za nisko ustawione i pytanie żeby je podnieś to wystarczy ta blaszkę wygiąć co opiera się o zawór czy są jakieś inne sposoby bo jak wygoiłem to blaszkę to zauważyłem ze pływak wyżej soji ale zawór od wlewu paliw nie ma już takiego pełnego otwarcia jak wcześniej :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Wystarczy podgiac ta blaszke, tylko jeszcze trzeba podgiac ja we wlasciwa strone. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.