milosz-RR Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 No to moze nowy gixer coś słyszałem ze ma mieć 3 programy A B i C i odpowiednia moc na odpowiednich programach. Ale wracająć do rzeczywstości to kup sobie coś słabszego za wieksza kase, sprzedasz po roku czy 2 i kupisz sobie ta wymarzona R1. I ludzie tutaj nie mówią ci tego z zazdrości a z rozsądku, bo jak sam napisałeś nie masz pojecia o japonii to lepiej odpuść ambicje, i weź przyjmij rady kolegów po fachu, nie z przymusu, z rozsądku.. Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 kupuj R1 jak ci sie podoba. zdlaw sobie najprosciej - tzn zmniejsz kat otwarcia przepustnicy i gitara :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 no to zwracam honor, jednak dalej uważam że dławienie R1 jest bez sensu, może jakaś 600tka? założysz sobie blokadę w głowie i śmigaj szczęśliwie. kupisz jakiegoś japończyka, zaczniesz poznawać innych motocyklistów na ścigach, wyrobisz sobie zdanie odnośnie najlepszego moto i kupisz odpowiadający ci najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 jednak dalej uważam że dławienie R1 jest bez sensu, może jakaś 600tka?a czym sie rozni 600 od zdlawionej r1?kilka kg mniej i moze odrobine wieksza porecznosc vs wieksza elastycznosc. na rynku niemieckim masz praktycznie kazdy model motocykla w wersji zdlawionej i to nawet w roznym stopniu i jakos ludzie to kupuja, jezdza i sa zadowoleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ceną? wiem wiem jak to jest w niemczech ale oni robią to najczęściej z przymusu (ograniczenia prawne), nie ma sie co kłócić czy to dobrze czy nie, ja sam też wolałbym zdławionego większego żeby móc po jakimś czasie odblokować. nie jest dla ciebie dziwne, że kolega SNIPER zamierza kupić R1 180KM a pisze dalej "wystarczy mi 20-30KM"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNIPER Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ceną? wiem wiem jak to jest w niemczech ale oni robią to najczęściej z przymusu (ograniczenia prawne), nie ma sie co kłócić czy to dobrze czy nie, ja sam też wolałbym zdławionego większego żeby móc po jakimś czasie odblokować. nie jest dla ciebie dziwne, że kolega SNIPER zamierza kupić R1 180KM a pisze dalej "wystarczy mi 20-30KM"... co dziwne z tego co słyszałem ale nie wiem czy jest prawda to w Niemczech R1 może mice 39 kuce wiec moc była by oki a po drugie moto mi sie podoba wyjątkowo wiec tez jest oki :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M346687 I masz swoją R1 nie zdławianą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNIPER Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M346687 I masz swoją R1 nie zdławianą... czasami zastanawiam sie czy ktoś jest XXXXX :icon_mrgreen: czy tylko takiego udaje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ok jestem XXXX niech Ci będzie;) W takim razie powiedz mi(nam) jaką mocą ma się deklarować Twoja R1, bo było juz pare propozycji. P.S. Jest jeszcze TRZ 125;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 juz wiesz ze mozna ja zdlawic, jak ci sie podoba , to bierz i tyle :biggrin: druga sprawa jest to, czy jest sens dlawic R1 no ale to twoja kasa :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ceną? wiem wiem jak to jest w niemczech ale oni robią to najczęściej z przymusu (ograniczenia prawne), nie ma sie co kłócić czy to dobrze czy nie, ja sam też wolałbym zdławionego większego żeby móc po jakimś czasie odblokować. nie jest dla ciebie dziwne, że kolega SNIPER zamierza kupić R1 180KM a pisze dalej "wystarczy mi 20-30KM"... to jest lans przez duze LLLLLLLLLLLLLLLLLLLl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNIPER Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ok jestem XXXX niech Ci będzie;) W takim razie powiedz mi(nam) jaką mocą ma się deklarować Twoja R1, bo było juz pare propozycji. P.S. Jest jeszcze TRZ 125;) o ile masz problemy z rozróżnieniem moto mającego 125cm3 a 1000 cm3 rzuć nowy post to koledzy Ci napiszą w jaki sposób możesz rozrożnic oba motocykle to jest lans przez duze LLLLLLLLLLLLLLLLLLLl czyżbyś jeździł R 1 ... no no lans do N potęgi :) widzę ze chcecie wykazać swoja wyższość nad moja osoba z racji tej ze macie pojecie o motocyklach a ja nie no cóż... widzę ze motocykliści podobnie jak i osoby zajmujące sie np strzelectwem i bronią palna bardzo zamknięte środowisko ale to jest Polska tutaj zawsze jest sie w stanie coś wytykać innemu i w każdy tylko możliwy sposób danie mu do zrozumienia ze on sie nie nadaje do tego nie znam sie wiec nie wiem dlaczego w motocyklach np R1 nie można wybrać sobie z opcja 50 konna 100 i 200 jak np ma to miejsce w samochodach gdzie ten sam silnik może mice 90 bądź mniej albo 225 czy po tuningu ponad 300 bądź w broni gdzie ta sama jednostka ma np kaliber .32 jak i .45 teraz jak widzicie sami z racji ze jest niemożliwe znalezienie z większością z was wspólnego jeżyka z powodu oczywistego a dalsze gdybanie na forum nic nie wnosi bo niestety w Polsce fachowcy z serwisów jak i forów niedorównująca marnemu mechanikowi z Niemiec daruje sobie dalsza polemikę dzięki za odpowiedzi no i życzę zęby czipy zaczęły zwiększać moc o 50% a nie marne kilkanaście pozdrawiam pa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Masz dylemat typu: czy kupić połówkę i wypić do połowy czy ćwiartkę i do dna. Moja rada jest taka. Skontaktuj się z Panem Markiem Koterskim i opowiedz mu o tym---może po twoich komicznych pomysłach zdecyduje się nakręcić kolejny film o Adasiu Miauczyńskim- tym razem z Toba w roli głównej. Zaśmiecasz forum. Ale prowokację możesz sobie zaliczyć in plus. Nawet mnie zmusiłeś do zabrania głosu chociaż post z samej natury jego treści jest debilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 o ile masz problemy z rozróżnieniem moto mającego 125cm3 a 1000 cm3 rzuć nowy post to koledzy Ci napiszą w jaki sposób możesz rozrożnic oba motocykle To mi powiedz, PO CO CI TE 1000CM?? Jeżeli chcesz go zdławić o 3/4 mocy? Czym (poza mocą/pojemoscią) różni sie R1 od TZR? Stylistycznie to identyko. Fakt to jest Twoja kasa i Twój wybór. Ale tak jak pisał poprzednik, to mi wygląda na Lansssssss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ale po to (miedzy innymi) kupuje sie motocykle dla lansu :D przeciez chodzi o te spojrzenia dupeczek jak powoli sie toczysz ulicami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.