WLD_Wlodi Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam. Czy ktoś ma program do przeliczania o ile zębów zmienić żeby np osiągać 80km\h?? Mam Yamahe DT 50 i chce zębatki zmienić na prędkość bo teraz mam na przyspieszenie i mi leci 40km\hPrzód 10 zębówTył 48 zębów Chcę aby miała prędkość przelotową ok 60km\h czyli max ok 80km\h.Chcę zmienić tylko przednią zębatkeMoże mi ktoś pomoże?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanioG Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam, wygląda na to, że chcesz zmienić przełożenie swojej przekładni 10/48 aż 2 razy (tak żeby osiągnąć dwukrotnie większą prędkość maksymalną) Zmieniając zębatkę przednią na 20 zębową mógłbyś osiągnąć ten cel. Sugerowałbym raczej zmianę obu zębatek np. 16/39 ze względu na możliwe kłopoty z długością łańcucha. Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 hehe jesli dasz takie przelozenia to bedziesz jechal 60 i wiecej nie bedzie mial sie sily uciagnac ;] wiem bo sam tak robilem na 50 ... poprostu przy takiej pojemnosci nie ma to najmniejszego sensu ... na 65 przelotowa ledwo siegala do 70 i to juz bylo duzo ale dalo sie tez jechac 80 ale na 50 raczej nie bylo mowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Hmm...Zdecydowałem się na zmiane przedniej zębatki o 3-4 zęby. Nie chce zbytnio stracić zrywności i przyspieszenia. Jak myślicie ile mi teraz poleci jeśli będe miał zebatki 14/48?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 (edytowane) Witam!Nie debatując czy zmiana przełożenia ma sens czy nie, a odpowiadając na pytanie polecam programik geardata (do ściągnięcia za darmo z netu). Wylicza on teoretyczne (!!!) prędkości na poczególnych biegach przy podanych przez Ciebie wartościach przełożeń wstępnego, biegów i końcowego (i jeszcze paru innych parametrów ;) ).Pozdrawiam PS. Tu link http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm Edytowane 17 Marca 2007 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam, wygląda na to, że chcesz zmienić przełożenie swojej przekładni 10/48 aż 2 razy (tak żeby osiągnąć dwukrotnie większą prędkość maksymalną) Zmieniając zębatkę przednią na 20 zębową mógłbyś osiągnąć ten cel. Sugerowałbym raczej zmianę obu zębatek np. 16/39 ze względu na możliwe kłopoty z długością łańcucha. Pozdrawiam ;)E troche zes zaszalał podając aby zmienic z 10 na 20 no szybki by był ale by nie mógł sie rozbójac.wiecej ja 4-5 zęby nie ma co zmieniac bo bedziesz miał znów muła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam!Nie debatując czy zmiana przełożenia ma sens czy nie, a odpowiadając na pytanie polecam programik geardata (do ściągnięcia za darmo z netu). Wylicza on teoretyczne (!!!) prędkości na poczególnych biegach przy podanych przez Ciebie wartościach przełożeń wstępnego, biegów i końcowego (i jeszcze paru innych parametrów :D ).Pozdrawiam PS. Tu link http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htmOd jednego użytkownika forum już dostałęm ten plik, ale niestety mój komputer go nie przyjmuje...Nie wiem czemu, wirusy chyba ;) Zobacze na innym kompie Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 z tego co ja wiem , pamiętam, to twoja dt jest w stanie roztrzęsienia i nie ma mocy.(chyba że silnik wyremontowałeś) czy twoja dt na ostatnim biegu osiąga max obroty?? bo wydaje mi się że nikt by nie zakładał takich przełożeń, że moto jedzie 40km/h bo po co?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.