Skocz do zawartości

Program do przeliczania o ile zębów więcej dać (Zębatka)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś ma program do przeliczania o ile zębów zmienić żeby np osiągać 80km\h??

 

 

Mam Yamahe DT 50 i chce zębatki zmienić na prędkość bo teraz mam na przyspieszenie i mi leci 40km\h

Przód 10 zębów

Tył 48 zębów

 

Chcę aby miała prędkość przelotową ok 60km\h czyli max ok 80km\h.

Chcę zmienić tylko przednią zębatke

Może mi ktoś pomoże??

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wygląda na to, że chcesz zmienić przełożenie swojej przekładni 10/48 aż 2 razy (tak żeby osiągnąć dwukrotnie większą prędkość maksymalną) Zmieniając zębatkę przednią na 20 zębową mógłbyś osiągnąć ten cel. Sugerowałbym raczej zmianę obu zębatek np. 16/39 ze względu na możliwe kłopoty z długością łańcucha.

 

Pozdrawiam :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe jesli dasz takie przelozenia to bedziesz jechal 60 i wiecej nie bedzie mial sie sily uciagnac ;] wiem bo sam tak robilem na 50 ... poprostu przy takiej pojemnosci nie ma to najmniejszego sensu ... na 65 przelotowa ledwo siegala do 70 i to juz bylo duzo ale dalo sie tez jechac 80 ale na 50 raczej nie bylo mowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie debatując czy zmiana przełożenia ma sens czy nie, a odpowiadając na pytanie polecam programik geardata (do ściągnięcia za darmo z netu). Wylicza on teoretyczne (!!!) prędkości na poczególnych biegach przy podanych przez Ciebie wartościach przełożeń wstępnego, biegów i końcowego (i jeszcze paru innych parametrów ;) ).

Pozdrawiam

 

PS. Tu link http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm

Edytowane przez Kaszpir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wygląda na to, że chcesz zmienić przełożenie swojej przekładni 10/48 aż 2 razy (tak żeby osiągnąć dwukrotnie większą prędkość maksymalną) Zmieniając zębatkę przednią na 20 zębową mógłbyś osiągnąć ten cel. Sugerowałbym raczej zmianę obu zębatek np. 16/39 ze względu na możliwe kłopoty z długością łańcucha.

 

Pozdrawiam ;)

E troche zes zaszalał podając aby zmienic z 10 na 20 no szybki by był ale by nie mógł sie rozbójac.wiecej ja 4-5 zęby nie ma co zmieniac bo bedziesz miał znów muła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie debatując czy zmiana przełożenia ma sens czy nie, a odpowiadając na pytanie polecam programik geardata (do ściągnięcia za darmo z netu). Wylicza on teoretyczne (!!!) prędkości na poczególnych biegach przy podanych przez Ciebie wartościach przełożeń wstępnego, biegów i końcowego (i jeszcze paru innych parametrów :D ).

Pozdrawiam

 

PS. Tu link http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm

Od jednego użytkownika forum już dostałęm ten plik, ale niestety mój komputer go nie przyjmuje...Nie wiem czemu, wirusy chyba ;) Zobacze na innym kompie

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ja wiem , pamiętam, to twoja dt jest w stanie roztrzęsienia i nie ma mocy.(chyba że silnik wyremontowałeś) czy twoja dt na ostatnim biegu osiąga max obroty?? bo wydaje mi się że nikt by nie zakładał takich przełożeń, że moto jedzie 40km/h bo po co?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...