stefano19 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam jestem posiadaczem Yamahy YZF 750.Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się 2 razy na pare sekund kontrolka od oleju.Stan oleju jest ok a poza tym byl niedawno zmieniany(jakieś 1000km temu) Niemam pojęcia dlaczego się zapaliła.Z góry dziękuje za pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin 80 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Cześć! Swego czasu także ujeżdżałem YZF 750, też zdażało się że czasem zaświecała się na krótko kontrolka od oleju, ale było to związane z niskim stanem oleju, a te motocykle lubią wypić trochę oliwy...Jeżeli kontrolka zaświeca ci się przy pełnym stanie oleju, to albo masz uszkodzony czujnik oleju, albo silnik do remontu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Nie wiem jak w waszych sprzętach, ale np. Xj 600 nie ma czujnika ciśnienia, a czujnik poziomu oleju. Może u was jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Nie wiem jak w waszych sprzętach, ale np. Xj 600 nie ma czujnika ciśnienia, a czujnik poziomu oleju. Może u was jest tak samo.Dokładnie , najpierw sie też strachu najadłem , tzn jak przyspieszałem to sie zapaliła , potem doszedłem do tego , ze jak ostro przyhamowałem przednim to gasła , moja XJ juz tak ma jeśli stan oleum zejdzie do połowy oczka to juz można sie spodziewać Czarwoności pod zegarami :D na szczescie nie bierze tyle tego oleju ze musze czesto dolewać ... Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam. Popieram wypowiedzi kolegów. To jest kontrolka poziomu oleju, nie ciśnienia. Dolej oleju żeby było więcej jak połowę w oczku ( poziom sprawdż na zimnym silniku ) i będzie ok. Licz się z częstymi dolewkami, ten typ tak ma. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefano19 Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dzięki za porady!!! doleje i zobaczymy..pewnie bedzie okey.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Paląca się ta kontrolka raczej nic dobrego nie wróży. Z tego co mi wiadomo to YZF były nie rzadkim przypadkiem sprzętów do katowania, z uwagi na swe dobre predyspozycje. Tak więc sprawa wymaga obadania, zacznij od ciśnienia sprężania i oblukania czujnika. A jaki olej zalałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 co ty ventura? przecież YZF tak jak napisali ma czujnik poziomu, nie ciśnienia. To wina tego czujnika nie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Dokładnie to kontrolka poziomu oleju a YZF 750 jest bardzo czuły nawet jak ubędzie 300ml olejuto potrafi się zapalić, właśnie ze względu na jego predyspozycje ostrzeżenie o zejściu poziomu olejujest wcześniejsze niż np w XJ 600 czy 900, podobnie jest GTS 1000 A czy Tundercat( możliwe że źle nawe napiosałem :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.