Skocz do zawartości

SUZUKI B-KING


Gość lehoom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pytałem o motocykle "kultowe", tj. takie, które mogą uznać nie tylko fani tego jednej marki, ale i miłośnicy innych. np jeśli ktoś odmówiłby wymienionej przeze mnie yamasze v-max kultowości, to chyba tylko z czystej niczym nie uzasadnionej złośliwości

Yamaha V-Max? A ja to wygląda? :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki nie ma co sie goraczkowac... suzuki i inne japonce szukaja swojego rynku w stylizacji "kosmiczno-mangowej" i dobrze niech go tam szukaja bo na tym sie znaja... kto tego nie lubi to moze z zamilowaniem sledzic powrot klasycznych ksztaltow w ducati czy triumph albo hd... kto lubi minimalizm tez sie w ofercie europejskiej nie zawiedzie.... ja lubie suzuki za to ze reaktywowali vanvana i jest to swietne posuniecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Z tego co czytałem(było ostatnio na forum) to gsr coś im się chyba lekko nie udał. Nie wiem czy to poprostu wyszła lipna seria iluś tam sztuk, ale pękające ramy nie świadczą raczej o solidności. Zobaczymy jak to bedzie z B-Kingiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo KS-Rider - zluzuj zwieracz.

Nie wnikam w polityke Hondy bo trzymam tylko z najlepszymi a Hujda jest niestety na 3miejscu w testach motocykli ktorymi sie interesuje a wiec zbyt nisko dla mnie.

Druga sprawa to CBR1200XX - to nie były plotki w niecie i wizje stylistyczne lecz wywiad z przedstawicielami Hondy.

Ograniczenia predkosci do 299km/h nie były porozumieniem producentow lecz odgórnym przepisem. Motocykle ktore trafiaja na rynek sa blokowane, kazdy o tym wie. i co z tego ze odblokowany (nie tuningowany) ZX-12R bije Buse? Seryjna Buse z pierwszych lat produkcji?

A co powiesz na Kawasaki ZZR1400 z mocą 200KM i V-max 298km/h? Tyle mocy a nie potafi pobic nawet seryjnego Blackbirda czy ledwo bije 13 letnią ZZR1100?

A co powiesz na odblokowaną Busę? Kto ją bije?

A na koncu jest BMW ze swoim modelem K1200 S? Zajęło im 10 lat aby stworzyc motocykl na poziomie Hayabusy i w testach okazuje się ze dali d*py. Tylko w niemieckihc magazynach testy porownawcze np. ZX12R - CBR1100XX-Busa-K1200S zachwalają ze BMW jest ladne i wogle fajne, a japonce są "be'. Ale to testy wg. niemcow wiec nie mozna ich trakotwac serio. To tak smao jak Angole zachwalaja Triumpha w testach a prawda jest taka ze to lipa straszna i nie daje rady nawet sie utrzymac za japonia. Jedynie Rocket III bije na pysk ale to motocykl gat. egzotycznych ktorych japonce raczej nie produkuja.

A co do BMW to wogloel ich maszyny to straszne porazki odnosnie wszystkich modeli po 1969 roku. Obecnie maszyny BMW trafiają w wiekszosci do podwarchlałego dziadka z prostata, ktory ma 2 lewe ręce i nie potrafi nic zrobic przy moto dlatego wybiera BMW ze wzgledu tylko na niezawodnosc, bo o estetyce w BMW nie można w ogóle mówic bo nie ma.

Busa zostala zaprojektowana jako superszybki motocykl sportowy, a uzytkownicy uznali go jako super sprzet do szybkiej turystyki ze wzgledu na swoje rozmiary i moc oraz elastyczny silnik dltego sie przyjał jako masyzna sportowo-turystyczna, tak samo było z Hondą CBR1000F która miała być moto klasy super-sport (stąd te burackie naklejki) a okazało się ze ejst za cięzka i nadaje sie bardziej do turystyki.

Na koniec czytanki zluzuj zwieracz jeszcze raz i zdaj sobie sprawę że każdy ma ulubioną markę i sobie chwali więc wyluzuj. Moja ulubiona marka to HD - jedyna ktora naprawdę kocham, ale Harley`a musze sobie narazie odpuscic bo nie mam garażu w Londynie a w PL szkoda zeby stal i sie marnowal gdy jestem tam tylko 3-4 tyg w roku więc muszę jeździć czymś innym np.japonią a tu wybieram Suzuki ze względu na ich sporadyczne usterki (oraz to czego dokonali w motocyklowym swiecie), bo lubię się bawić w mechanikę, swoj pierwszy motocykl musialem zbudowac sam z czesci w koszykach gdy mialem 13 lat i dlatego wolę cos przy czym moge pogrzebać a nie matrwić się że sobie ubrudzę rączki bo to jest "be". Najwieksza satysfakcja jest gdy sam cos zrobisz/naprawisz/zbudujesz od podstaw i mozesz tym pojechac na wakacje.Kto nie probowal ten nie wie jak to jest.Tak w ogóle to lubię was denerwować, wtedy takie fajne posty piszecie. Buhahaha. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenia predkosci do 299km/h nie były porozumieniem producentow lecz odgórnym przepisem (...)

 

podaj ten przepis, znawco. wtedy może się zastanowię nad potraktowaniem choćby jednego zdania poważnie. pewnie nie tylko ja :D

reszty nie komentuję, bo to stek bzdur :) szkoda, że u podstaw tych wynurzeń nie ma nic poza twoimi wymysłami. można byłoby podyskutować...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to CBR1200XX - to nie były plotki w niecie i wizje stylistyczne lecz wywiad z przedstawicielami Hondy.

 

Sorry Winetu ale ja tego nigdzie i nigdy jakos wyczytac nie moglem - coz moze faktycznie przez ostatni miesiac za malo czytalem literatury fachowej - coz brak czasu.

 

We Wrzesniu 2006 bylem na targach w Koloni - Intermot - druga pod wzgledem wielkosci po Mediolanie

i rozmawialem z generalnym importerem Hondy. Wlasnie na temat XX niczego nie potwierdzil a wszystko pozaprzeczal.

 

Ograniczenia predkosci do 299km/h nie były porozumieniem producentow lecz odgórnym przepisem.

 

Chyba Twoim ( przepisem ) w republice bananowej :D Podaj ten §§ to sie posmieje :biggrin:

 

A co powiesz na Kawasaki ZZR1400 z mocą 200KM i V-max 298km/h? Tyle mocy a nie potafi pobic nawet seryjnego Blackbirda czy ledwo bije 13 letnią ZZR1100?

 

O czym Ty pieprzysz ? To raz po pierwsze moc

ZZR 1400 to 190 KM predkosc 299 km/h

Black Bird 152 KM i predkosc w papierach 290 km / h - mierzone GPS'em 276 km /h wiec Kawa bije na pysk Honde i co z tego. Przy takiej roznicy poj. mocy i mom. obr. to chyba nic nadzwyczajnego.

 

Miales moze okazje testowac te sprzety ? Mowa o testach 200 - 300 km a nie p przejazdzce po parkingu jub jednej ulicy.

 

A co powiesz na odblokowaną Busę? Kto ją bije?

 

A ile w/g Ciebie idzie odblikowana Busa ???

 

A na koncu jest BMW ze swoim modelem K1200 S? Zajęło im 10 lat aby stworzyc motocykl na poziomie Hayabusy i w testach okazuje się ze dali d*py.

 

Nie wiem z kad wziales te wiadomosci, ze Niemcy potrzebowali 10 lat na skonstruowanie K 1200S ??? Po prostu w polityce firmy nigdy nie bylo widac potrzeby aby taki motocykl zbudowac. W jakich testach to wyczytales, ze dali d**y w tych angielskich ? Widzisz Europa nie sklada sie tylko z Polski Angli i Niemiec.

 

motocykl na poziomie Hayabusy i w testach okazuje się ze dali d*py.

 

Jezeli taki EXPERT jak Ty twierdzi ze dali d**y to moge z tym zyc i nawet smiac sie pelna geba :) ;) :icon_mrgreen:

 

Ale to testy wg. niemcow wiec nie mozna ich trakotwac serio. To tak smao jak Angole zachwalaja Triumpha w testach a prawda jest taka ze to lipa straszna i nie daje rady nawet sie utrzymac za japonia.

 

A to dziwne bo sam osobiscie zaniescilem temat o wlasnie niezawodnosci Triumpha Sprinta 1050 ST ktory to wlasnie w/g niemieckiego Motorrad jest na I - szym miejscu pod wzgledem niezawodnosci i wytrzymalosci.

 

No ale przeciez Ty wiesz lepiej bo testy to lipa :banghead: no Expert jestes ! :icon_mrgreen:

 

Rocket nie jest egzotyczny tylko kultowy.

 

A co do BMW to wogloel ich maszyny to straszne porazki odnosnie wszystkich modeli po 1969 roku.

 

No tutaj to walnales jak spity zajac jajcami o lade :notworthy:

 

Wez chloptasiu zajrzyj do statystyki i udzialu firm produkujacych jednoslady i sprawdz sobie ile udzialu w produkcji i sprzedazy swiatowej ma BMW. Jezeli nie wiesz to ci powiem, ze jest tego chyba ponad 23 %. tak wiec pracy domowej nie odrobiles marsz do kata uczyc sie.

 

Poza tym nie wiem czy wiesz, ze BMW nie produkuje jednosladow pinizej 650 ccm tak jak inne firmy np. japonskie ktorym podnosi to statystyke o dobre kilka %.

 

Obecnie maszyny BMW trafiają w wiekszosci do podwarchlałego dziadka z prostata, ktory ma 2 lewe ręce i nie potrafi nic zrobic przy moto dlatego wybiera BMW ze wzgledu tylko na niezawodnosc, bo o estetyce w

 

Kto powiedzial lub gdzie jest napisane, ze aby jezdzic moto trzeba przy nim dlubac lub je naprawiac ???

 

Taki EXPERT jak Ty to moto napewno rozklada i sklada przez rure wydechowa. Wiedz, ze jak sie ma troche zdrowego rozsadku i wie sie, ze sie nie majac pojecia o pewnych rzeczach, to oddaje sie je w rece profesjonalistow - bo po to oni sa. Samemu mozna jeszcze cos zepsuc.

 

Poza tym jak sie ma kase to mozna i powinno sie sobie na to pozwolic.

 

Przy sprzecie ktorym jezdzisz jak twierdzisz mozesz wszystko zrobic, a wiesz dlaczego ? Bo smigasz starym smieciem ktorego to kowal w Rosji mlotkiem i przecinakiem naprawi. :icon_mrgreen:

 

Jak ja mialem brudne rece od smaru i oleju silnikowego to Ciebie Twoi starzy jeszcze w planie nie mieli, kto wie czy juz wtedy sie znali, wiec nie sugeruj mi o robocie przy jakiejs WSK bo przy wspolczesnym moto wiekszosci lub jakiejs tam czesci raczej sam nie zrobisz ( brak elektronicznego sprzetu diagnostycznego )

 

Kolo D**y mi lata kto jak wyraza sie o mojej marce moto czy modelu, ale jezeli grasz fachowca to miej pewne wiadomosci bo sie osmieszasz.

 

Tak apropo to za wiekszoscia tych podwarchlalych dziadkow na BMW z lewymi rekami i prostata nie nadazyl bys na winklach Hayabusa.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiesz na Kawasaki ZZR1400 z mocą 200KM i V-max 298km/h? Tyle mocy a nie potafi pobic nawet seryjnego Blackbirda czy ledwo bije 13 letnią ZZR1100?

 

Tutaj to już pojechałes po całości :buttrock:

Ja dodam jeszcze że on nawet GS500 nie pobije, zreszta co to za moc :clap:

A moze Ty jesteś kumpel tekiego jednego Spamolota :P

BANA temu Panu :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jaki byl projekt a to co wyprodukowali....

niestety spieprzyli sprawe i wyglada jak pol dupy zza krzaka

przynjamniej dla mnie

 

Dokladnie tak ! ! !

 

 

Lehoom zyjesz jeszcze ? ? ?

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

główny samozwańczy prowokator chwilowo nieobecny (może się argumenty skończyły? albo brak odpowiedzi na nasze pytania..?), dorzucę więc jeszcze ze 3 grosiki:

 

(...) Jedynie Rocket III bije na pysk ale to motocykl gat. egzotycznych ktorych japonce raczej nie produkuja.

 

A co do BMW to wogloel ich maszyny to straszne porazki odnosnie wszystkich modeli po 1969 roku (...)

 

Busa zostala zaprojektowana jako superszybki motocykl sportowy, a uzytkownicy uznali go jako super sprzet do szybkiej turystyki ze wzgledu na swoje rozmiary i moc oraz elastyczny silnik dltego sie przyjał jako masyzna sportowo-turystyczna, tak samo było z Hondą CBR1000F która miała być moto klasy super-sport (stąd te burackie naklejki) a okazało się ze ejst za cięzka i nadaje sie bardziej do turystyki.

(...)

 

jasne, japonia wcale nie goni w największe pojemności w cruiserach. po produkowanym z dwoma znaczkami kawasaki/suzuki modelu vulkan/marauder broń boże tego nie widać... :crossy:

 

ehe. od 1992 seryjnie produkowany motocykl z wtryskiem paliwa (większość japończyków dopiero w ostatnich latach zaczyna mieć takowy), katalizatorem, abs (powoływana przez ciebie hayabusa - jeszcze o niej za chwilę - nie ma go o ile pamiętam do dziś, co wypominają w testach). z regulowanymi elementami mającymi wpływ na komfort jazdy (w którym roku suzuki zaczęło dawać np regulowane siodła w swoich maszynach? pytamboniewiem...). z nowatorskimi - doskonałymi! - zawieszeniami (telelever, duolever), eliminującymi np. efekt nurkowania przy hamowaniu. że nie wspomnę o takich przemyślanych rozwiązaniach jak praktycznie niewidoczny stelaż i fabryczne kufry: rzeczy, do których japonia dorastała ładnych kilka lat (ostatnio widziałem podobny system w fjr1300... ale oczywiście to bez znaczenia wobec "dominacji" suzuki...) - kiedy już odkryła, że największa moc, v-max, i najszerszy laczek z tyłu nie stanowią o walorach użytkowych motocykla

 

tjaaa... jak gsx1300r zaplanowany na najdoskonalszą maszynę sportową okazał się być perszeronem zamiast arabem, to fajnie. jak ten sam los spotkał parę lat wcześniej cbr1000f - to twoim zdaniem buractwo, co? fajne kryteria argumentowania, lehoom, nie ma co :D

BTW w cbr przynajmniej nie odpadały stelaże po obciążeniu kuframi...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

główny samozwańczy prowokator chwilowo nieobecny (może się argumenty skończyły? albo brak odpowiedzi na nasze pytania..?), dorzucę więc jeszcze ze 3 grosiki:

 

zauwazylem, ze nasz wspolny przyjaciel byl wczoraj zalogowany przez ponad godzine ( moze mniej , moze wiecej ), ale jakos nie pokwapil sie zabrac glosu w zalozonym przez siebie temacie, podobnie zreszta w temacie Honda CBR 1000 F Dual w ktorym tak burzliwie dyskutowal o Hondzie.

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=65418&st=11

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=65418&st=23

 

:banghead:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on nawet nie ma pewnie motocykla tylko tak specuje... no ale z drugiej strony jest specem i expertem

kazdy wie ze zeby jezdzic motocyklem trzeba go umiec rozlozyc i zlozyc z zamknietymi oczyma

jako iz jest to niemozliwe na motocyklu zaawansowanym technicznie, dlatego nalezy stwierdzic ze taki motocykl jest do dupy

najlepszym motorem jest wsk- 125 i lehoom napewno nia pomyka po wsi jak nie ma nauki w gimnazjum

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...