Skocz do zawartości

Łożyska


redair
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O ku*wa! Dawno tak sie nie roześmiałem. Czlowieku, nie odkryłeś nic nowego. Te głupoty z tymi łożyskami to sobie w buty wsadz, taaaaa silnik sie szybciej rozleci... Wiadomo że wsk 175 nie ma wytrzymałej skrzyni, ale jak się nie potrafi zmieniać biegów, czy wyregulować to nic dziwnego że sie sypie.

 

Żałosne wypowiedzi i temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSK 175 ma nieco stłumiony silnik;] Oszczednosc polskich inzynierów przerosłą sama siebie :icon_eek:

 

Robisz tak ;] na wał miałem załozone łozyska Polskie z luzem osiowym C3 w koszyczku z tworzywa;] Niesa najtańsze ale silnik dzieki nim jest cichutki;]

 

Korbe mozna spasowac chociazby od JAwy 350 Ts;] Wtedy bedziesz miał w główce korbowodu łozsyko igiełkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam o nawęglaniu łożysk tocznych to już mam uśmiech politowania.... ciekawe gdzie później wyszlifujesz dobierzesz kulki i kto Ci to poskłada.... no chyba że pracujesz w fabryce łożysk....

Jeśli chodzi Ci o łożysko(a) do korbowodu to pisz to jasno i wyraźnie, pleaseeee, bo inaczej trzeba się domyślać o co Ci chodzi.

 

A tak z ciekawości to co to są za modsy do WSK175 na 25KM???

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

redair z Twojego pytania i wypowiedzi wynika, ze sam nie bardzo wiesz o co Ci chodzi.

Lozyska kulkowe po prostu kupujesz w sklepie, wybierasz tylko firme i parametry jakie Ci pasuja. W tym wypadku akurat luz C3 podpasi. Mozesz co najwyzej przerobic lozyskowanie stopy i glowki korbowodu, jezeli jest to wykonalne, to wlasnie robilby gosciu ktoremu dalbys wal do regeneracji. Lozyska kulkowe to lepiej wczesniej wlozyc w gniazda w karterze, a dopiero potem skladac polowki razem z walem.

Z tego co wiem to WSK 175 ma troche mniej wytrzymala skrzynie biegow od 125, ale jak masz dobre sprzeglo i potrafisz wlasciwie zmieniac biegi to nie jest tak zle z wytrzymaloscia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WG mnie ten post to kolejny wybryk internetowych marzycieli, piszących na swoich stronkach rzeczy o których coś słyszeli nie wiedzą gdzie od kogo i czy to w ogóle o tym byo. Mechanika to nie murarka gdzie tolerancja jest 1cm. ludzie pisza takie głupoty, a nie wiedza co się dzieje po obróbkach cieplno-chemicznych z metalem. Myślą sobie, to sobie np łożysko nawęgle i będzie fajnie:) już mi się nie rozsypie. Najpierw troche książek o z technologii proponuje przeczytac i pisać:)pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A są opracowania na 26km mala pomylka nie 25 sprawdzone na chamowni. Jeszcze jedno a sa dostepne juz naweglone lozyska na wal czy normalne kulkowe???

 

 

Święta matko :clap: .Chłopie zostaw żesz Ty te nawęglanie ,chromowanie i inne takie anie.Czytam te wypowiedzi i nic nie rozumiem. Jak łożyska na wał (te które wsadzasz do karteru) to zapomnij o polskich .Kup dobrej i drogiej firmy , ja stosuję SKF ( do mojej maszyny 3 łożyska przeszło 100 zł) i nigdy nie rozbierałem silnika z powodu łożysk.Tak na marginesie łożyska takie składają się z kilku różnych gatunków stali więc pytam jak byś to chciał obrobić cieplnie ? :crossy:

Co do łożysk w stopie korbowodu to daj to fachowcom bo to jest masa wiedzy , pracy i dokładności .Nie wiem jak do walochy ale np. do etli sprzedają gotowce czyli sworzeń tłoka , korbowód, czop główny i łożyska wszystko w kupie .Jakość ?no cóż chińszczyzna ale kumple na tym jeżdżą.

Jak już się upierasz to mogę ci posłać wzory na rolki ale wg. mnie szkoda twojej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSK 175 to silnik z duzymi mozliwosciami;) kiedyś poświeciłem mu sporo pracy zeby wyciagnac 18KM-20KM silnik taki spokojnie osiogał sobie 120km/h.

 

Jakosc poslskich łozysk zwłaszcza tych z kraśnika jest bardzo dobra. Cena jest tez ok. Zreszta C3 w na koszyczku z tworzywa moga duzo kosztować! Korba od jawy bedzie cieższa i co z tego;| Skoro jesteś taki cwany to wywazysz sobie wał i amen;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysk tocznych się nie nawęgla, bo po co??? przecież już są poddane obróbce cieplno - chemicznej w fabryce...

Polskie łożyska spokojnie wytrzymają do następnego remontu tłok-cylinder. Słuchaj się wueski, on wie co pisze. Ja kiedyś robiłem mały tuning 175-ki (10 lat temu) i działa bez zarzutu, choć teraz na niej nie jeżdżę bo mam nowszy moto, a 175-ka stoi sobie w garażu i dojrzewa...

Skup się na zregenerowaniu wału w dobrym warsztacie. Korbowód szlifuje się na nadwymiar, dorabia się nadwymiarowy sworzeń a łożyska igiełkowe... zależy w jakim masz stanie. Ważne żeby Ci to dobrze poskładali, abyś nie miał bicia na czopach.

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...