JAKI Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 WItam, wspomniałem o tej dolegliwosci juz w temacie w którym chwaliłem sie mojim nowym sprzetem, zostało mi wtedy napisane ze dla XJ to normlane ze ze miedzy 4-5 a w zasadzie 4,5-5 tys obr/min wystepuja drgania i ze trzeba poprostu najlepiej je omijac. Troche juz pojezdziłem no i kurcze troche mnie to martwi, a juz na pewnio drazni. JEst to akurat taki przedział w obrotach z którego najchetniej bym korzystał, chcac go omijac to albo mułowałoto przemieszczam sie do 4tys albo juz krece sprzetea od 5,5-6 tys. Mało tego te drgania to nie sa jakies tam maluitkie drgania, jest hałas i czuje to lekko w podnózkach, w klamkach hamulca i sprzegła takze wydaje mi sie ze nie mozna tego od tak zlekcewarzyc. dzisiaj celowo jechałem w tym przedziale obrotów i reka chciałem wykmnic tego przyczyne, dotykajac silnika nie cuzłem na nim zadnych drgan, czułem je za to na owiewce, no i na tych rurach z ramy co ida obok kolan. Co moze byc przyczyna takich drgan? jak to sprawdzic? jak temu zaradzic? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie wiem jak jest akurat w diversion, ale niektóre 4 rzędówki tak mają (np. bandit 600, czy fz 750). W mniejszym lub większym stopniu, ale w pewnym, podamym przez Ciebie zakresie obrotów generują drgania... Ale niech wypowie się ktoś kto jeżdzi taką yamaszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 dla tego modelu to normalnośc trza się przyzwyczaić poprostu.Po czasie nie będziesz nic czuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 jeśli uważasz, że coś jest nie w porządku - znajdź kumpla ze sprawną xj, daj mu się przejechać, i niech powie - czy to są normalne drgania xj-ty, czy już nie. albo dobrego mechanika, bo tak jak teraz to do niczego nie dojdziesz. w tym zakresie obrotów drgania na xj-cie są normalne i już. kwestia oceny czy nie zbyt duże - ale tego przez forum nie załatwiszjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 znajomy ktory tez ma ka sam xj zwrócił uwage na te drgania ja jezdziłem na jego sprzecie to były mniejsze niz u mnie ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Powsadzaj kawalki jakiejs gabki czy gumy miedzy owiewke a rame i zobacz czy drgania sie nie zmniejsza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 zdjolem owiewke i przejechlem sie bez, drgania owszem byly ale juz nie tk anglosnione jk z ta owiewka, wytlumilem owiewkaw miejscach styku uszczeklmi do okien, tak ze nic nie widac, no i jest duzo lepiej, teraz nie mosze zaciskc zebwo jak chce przejsc z 4tys na 6tys ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.