Skocz do zawartości

Dziwne objawy


pack84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam nastepujący problem: motocykl po pewnym czasie od uruchomienia zaczyna gubić równe obroty jałowe, zaczyna jakby pracować nie na wszystkie cylindry, nierówno chodzi. podczas ruszania gdzies tak do 3-4 tyś dławi go, traci moc, zachowuje się dziwnie po czym na średnich i wysokich obrotach pracuje normalnie - posiada normalną moc.

Jak sądzicie co to może być? w tamtym sezonie moto miało równiutkie jałowe i nie było takich problemów. Myśle ze przez samo wyjęcie gaźników nic sie nie przestawiło - robiłem to dokładanie. moge jeszcze dodać ze czasem sobie strzeli w tłumik co ma miejsce coraz częściej...

Mam swój typ ale nie chce sugerować na razie a chciałbym zasięgnąć opinii znawców tematu:)

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie tykałeś zapłonu a tylko gaźniki to w nich problem. Jeśli kicha w wydech to prawdopodobnie się zalewa trochę. I jak się dławi to też na to wskazuje. Może przesawiłeś pozio paliwa niechcący? Albo jakiś brud powoduje że zaworek pływaka się zacina. Sprawdź kolor śiwec. Czy wszystkie sa identyczne. Czy tylko 1 lub 2 są np. czarne, duzo sadzy itp. Sprawdź też polączenia na króćcach czy szczelne itd. Stan membran w gaźnikach też jest ważny. Zwróć uwagę na śrube składu mieszanki, aby na każdm była ustawiona tak samo wg. zaleceń producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałes, kiedyś że masz popekane króće.

Ponoć znalazłeś przyczynę nierównej pracy silnika - pęknięcie króćca.

Wymień w końcu te króćce to będziesz miał świety spokój z motocyklem.

Oklejenie ich tak jak pisałeś taśmą na nic się nie zda!

Pozdrawiam

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nastepujący problem: motocykl po pewnym czasie od uruchomienia zaczyna gubić równe obroty jałowe, zaczyna jakby pracować nie na wszystkie cylindry, nierówno chodzi. podczas ruszania gdzies tak do 3-4 tyś dławi go, traci moc, zachowuje się dziwnie po czym na średnich i wysokich obrotach pracuje normalnie - posiada normalną moc.

Jak sądzicie co to może być? w tamtym sezonie moto miało równiutkie jałowe i nie było takich problemów. Myśle ze przez samo wyjęcie gaźników nic sie nie przestawiło - robiłem to dokładanie. moge jeszcze dodać ze czasem sobie strzeli w tłumik co ma miejsce coraz częściej...

Mam swój typ ale nie chce sugerować na razie a chciałbym zasięgnąć opinii znawców tematu:)

Wedlug mnie jakis paproch w kanaliku wolnych obrotow.Lata sobie i zatyka dysze wolnych obrotow. Wykrec wkret skladu mieszanki ,dobrze kanal przedmuchaj i policz najpierw ile wkret skladu mieszanki byl wykrecony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krućce sprawdziłem dokładnie - nie sa popekane w sumie, jeden tylko ma pekniecia ale nie na wylot wiec na razie wymieniał nie bede. wymienie najpierw świece bo mają ponad 2 lata albo i wiecej. jak nie zda to egzaminu to dam do czyszczenia gaźniki. czy świece mogą miec wplyw na nierówną prace silnika na wolnych obr?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...