jawa mustang Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Mam problem ze swoja jawka zrobiłem remont wymieniłem tłok pierścienie itp.Ale przy rozbieraniu poknociłem zapłon :wink: gościu mi ustawił na nowo i nawet ładnie ciągła na jedynce na dwujce przez piersze 3 godziny pużniej zaczeła się dusić i jest na 2 biegu strasznie słaba a ostatnio nawet na 1 biegu dusi sie. Świeca ma kolor prawidłowy po ostygnieciu sytuacja sie poprawia ale nienadługo. Co mam jeszcze sprawdzić???? :?: :?: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 hmm, wymieniales trloki i pierscienie - robiles szlif ? jest dobra kompresja ? hm.. a regulacja gaznika ? nie wiem, nie wiem, moze inni pomoga. Zamiesc tez post w dziale mechanika ogolna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 owinna coś dać regulacja gaźnika, przeczyść odrazu dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 właśnie. rozbierz, przedmuchaj porządnie dysze, zrób całemu gaźnikowi po rozłożeniu kąpiel na całą noc w benzynce ekstrakcyjnej, sprawdź sobie przy okazji pływaka itp :wink: miłego śmigania ja swoją Jawkę zostawiam na zimę do grzebania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Jeśli jeździłeś 3 godziny bez przerwy to mogłeś ją zatrzeć :( . Jeśli nie uda ci sie jej naprawić tak jak koledzy piszą to zdejmij cyilinder i zobacz czy sie nie zatarł tłok itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 14 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2003 Nie jezdziłem przez 3 godziny bez przerwy a tłok sprawdzałem i jest ok wymienilem nawet przerywacz i kondesator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 14 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2003 I dalej to samo może coś z cewkom a gaznik czyściłem i niema ruznicy.Moze rure mam zatkanom sprawdze.I jeszcze jedno pytanie czy rura w jawce jest rozbieralna i czy patrzac się przez dziury powinien być prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Co mam jeszcze sprawdzić???? :?: :?: :!: :!: IMO powinienes raz jeszcze sprawdzic ustawienie zaplonu oraz cewke zaplonowa (pod bakiem-sprawdz czy sie mocno nagrzewa). Zaplon w Jawce reguluje sie przez odpowiednie ustalenie szczeliny miedzy stykami przerywacza i przez ustawienie wyprzedzenia zaplonu' date=' ktore w tym przypadku wynosi od 1,2 do 1,5 (chyba?) przed zwrotem tloka. Zarowno przerwe na przerywaczu jak i wyprzedzenie regulujesz odpowiednimi srubami (no i jeszcze czujnikiem), ktore mogly sie poprostu obluzowac (ja tak mialem). Najpierw moglobyc ok, a pozniej sie wzielo i przestawilo :wink:Jezeli to nie pomoze, zrob tak jak mowili koledzy wczesniej czyli rozbierz i wyczysc dokladnie caly gaznik. Dla pewnosci mozesz tez sprawdzic czy obudowa filtra powietrza jest dobrze, szczelnie zamknieta (czy nie dostaje "lewego" powietrza) i czy gumowy przewod od tego filtra jest odpowiednio naciagniety na gaznik. Chociaz w tym przypadku jezeli mowisz, ze po ostygnieciu silnika wszystko wraca do normy mysle, ze to nie ma znaczenia i osobiscie [u']stawiam na elektryke[/u]. Powodzenia! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Moim zdaniem objawy zacierania się. Zwłaszcza że poprawia się po ostygnięciu. Propinuję dokładnie ustalać ilość oleju w benzynie (bardzo ważne na dotarciu, wtedy musi być więcej oleju) no i powoli docierać. A sprawdzić zapłon nigdy nie zaszkodzi. Aha, chyba na dotarciu musi być inne położenie iglicy w gaźniku żeby jeszcze bardziej wzbogacić mieszankę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Ej jawa mustang jesli robiłes remat to powinienej przes pierwsze 500-1000 kilometrow wolniej jezdzic a nie odrazu na maksa mogłes zatrzec sprzeta i lipa.najlepszym rozwiazaniem bedzie jak oddasz ja do warsztatu bo w przeciwnym przypadku nikt ci niepomoze jawka to bardzo wredny sprzet ktury lubi platac figle wiec sam jej niezrobisz wiem bo tesz miałem jawke i miałem wiele problemow :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Zgadzam sie jawka to wredny sprzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Zgadzam sie jawka to wredny sprzet Jak czytam wypowiedzi niektórych forumowiczów na temat problemów mechaniki takiego czy innego sprzęta, to włos mi się jeży na głowie. Odpowiedzcie sobie na jedno pytanie: wasz sprzęt jest wredny czy też nie potraficie go prawidłowo serwisować. Albo ktoś ma pojęcie o mechanice i serwisuje sprzęta sam, albo oddaje do warsztatu (sprawdzonego) żeby robił to fachowiec. Trzeciego wyjścia nie ma.Gwarantuję, że motocykle ze starszych lat, nieważne czy jawki czy wueski czy cokolwiek prawidłowo serwisowane (a nie tylko katowane) są prawie wieczne . Problemy zaczynają się po grzebaniu przez pseudomechaników. Ludzie, trochę szacunku dla konstruktorów sprzed lat. Nie improwizujcie bo się nie opłaci. A po przeczytaniu zacytowanego wyżej posta myślałem że mnie szlag trafi. Miałem jawkę lekko ztuningowaną, chodziła praktycznie bezawaryjnie długie lata. Nie wiem skąd pomysł, że jawki źle chodzą. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap BRAWO zgadzam sie w 100 % mnie tez wkurzaja posty typu "splanuje se głowice, bedzie szypciej szetł" Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 znam aparatow co planuja glowice szlifierka (!!!) a pozniej sie dziwia ze tlok dzwoni o glowice, ehh... nic dodac nic ujac. Jak tuning to bezkompleksowy - czyli wszystko :P. Kompleksowy - zrobie pare rzeczy, i nadal bede mial problemy bo nie bedzie tak jak chce i moto sie nie zbiera tak jak powinno itp :). Przyklad - montuje w furze filtr stozkowy np. Kingdragon - bez porzadnego wydechu nic mi to nie da. I tyle ! Panowie - jak cos robimy to juz ROBIMY a nie moze zrobimy a moze nie, jedna rzecz starczy i jush tuning heh. PZDR :wink: Jawka rulez, lux sprzet :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PituŚ Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.