slasher Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam. Mam zblokowaną virażkę 535. Kupiłem używane gaźniki żeby wymienić dysze główne. Niestety dysze główne w kupionych gaźnikach były takie same jak w moich. Zauważyłem jednak że wiekszy przelot mają dysze od biegu jałowego (pilot jet). Pomyslałem że może one podniosą moc silnika. Wkręciłem je w miejsce dysz głównych. Motor odpala bez problemu jednak podczas jazdy strzela czasami z gaźników i przy wyższych obrotach po prostu się dławi. Im wyższy bieg tym szybciej następuje bulgotanie w cylindrach. Moje pytanie jest takie. Czy można jakoś wyregulowaź gaźniki do współpracy z tymi większymi dyszami czy nic to nie da i muszę wrócic do oryginalnych dysz. Jeżeli można wyregulować to czy robimy to śrubą do synchronizacji czy jakąś inną. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Musisz przede wszystkim dowiedziec sie jak zablokowana jest twoja 535, a potem usunac blokade. Moze ktos z Viragowcow wie i napisze. Grzebanie na slepo w gaznikach moze tylko cos popsuc, wiec wroc do swoich oryginalnych dysz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slasher Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Mam 27 konną wersję. Więc była dławiona na króćcach ssących, wałkach rozrządu i dyszach w gaźniku. Przelot króćcy mam już zwiekszony, wałków rozrządu nie będe ruszał. Gdy chodzi o gaźniki to niestety na allegro kupiłem takie które miały być od wersji otwrtej a były również od zdławionej. Stąd moje kombinacje żeby w miejsce main jet wstawić pilot jet i w ten sposób spowodować żeby virażka przekroczyła magiczną prędkość 135km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsześ Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dobrze utrzymana Virago powinna osiagac ok 150km/h czesto sie zdarza ze to krucce dolotowe, badz jakies inne wynalazki w motocyklach z zachodu. Spotkalem sie tez z dlawikiem w ukladzie wydechowym jak w dwu suwie. sprawdz najelepiej wszystko po koleji a rozrzadu lepiej nie ruszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Cos ostro pokręciłeś, na pewno motocykl z tak pozamienianymi dyszami nie bedzie jeździł prawidłowo. I dysza główna ma wieksza srednice niz od biegu jałowego. Nie pomieszałeś czasem czegoś ? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.