tomekk Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam Mam kawasaki zx6r 1998 model g. Problem dotyczy temperatury silnika. W poprzednim sezonie raz moze dwa wlaczyl mi sie wentylaro na chlodnicy. Z tego co pamietam to na wskazniku temp. widnialy prawie caly czas 3-4 kreski. Dzis przejechalem sie po miescie, ok 15stopnii, przeciskalem sie w korkach caly czas 1wszy-2gi bieg, w skotek czego temperatura podskoczyla masakrycznie do gory, brakowalo moze 3-4 kresek do zamkniecia skali, wentylator krecil. Nie wiem czy przypadkiem nie panikuje bez potrzeby, ale troche mnie to martwi i to tylko dlatego ze wczesniej nie przypominam sobie zeby takie wysokie temperatury osiagala, nawet przy takiej jezdzie. Drugi problem dotyczy zapalania, mianowicie gdy przejade ok 15km (zdarzy sie rozgrzac), zgasze moto i po 10 minutach probuje znowu zapalic to moge o tym zapomniec.... rozrusznik kreci, a silnik ani mysli zeby zaskoczyc, mozna tak krecic az do rozladowania akumulatora. Wtedy prubuje na pych i zaskakuje odrazu. Dodam ze problem nie wystepuje zawsze, ale coraz czesciej i zaczyna mnie wkurzac... Z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx6rboss Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Moim zdaniem to czeka cie regulacja zaworów, w motorze trzeba to dość często robic od tego zależy jego żywotność! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam Mam kawasaki zx6r 1998 model g. Problem dotyczy temperatury silnika. W poprzednim sezonie raz moze dwa wlaczyl mi sie wentylaro na chlodnicy. Z tego co pamietam to na wskazniku temp. widnialy prawie caly czas 3-4 kreski. Dzis przejechalem sie po miescie, ok 15stopnii, przeciskalem sie w korkach caly czas 1wszy-2gi bieg, w skotek czego temperatura podskoczyla masakrycznie do gory, brakowalo moze 3-4 kresek do zamkniecia skali, wentylator krecil. Nie wiem czy przypadkiem nie panikuje bez potrzeby, ale troche mnie to martwi i to tylko dlatego ze wczesniej nie przypominam sobie zeby takie wysokie temperatury osiagala, nawet przy takiej jezdzie. Drugi problem dotyczy zapalania, mianowicie gdy przejade ok 15km (zdarzy sie rozgrzac), zgasze moto i po 10 minutach probuje znowu zapalic to moge o tym zapomniec.... rozrusznik kreci, a silnik ani mysli zeby zaskoczyc, mozna tak krecic az do rozladowania akumulatora. Wtedy prubuje na pych i zaskakuje odrazu. Dodam ze problem nie wystepuje zawsze, ale coraz czesciej i zaczyna mnie wkurzac... Z gory dzieki.Z pierwszym problemem to wogole daj sobie spokoj!!! Wazne ze wentylator sie wlacza.A czy kreska na zegarze w ta czy w tamta to pewne nieodokladnosci wskazan.Jak cie to stresuje to go odlacz :) W drugim problemie moze byc kilka przyczyn.Ale najpierw sprawdz wszystkie polaczenia cewek,rozrusznika,i ich kostek(polaczen) Moze byc tak ze gdy moto ci sie rozgrzeje nastepuje rozszezalnosc cieplna polaczen i caly prad idzie na rozrusznik a na zaplon jest go za malo. Dlatego na pych nie ma problemu.Powodzonka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Cyt PITERRO;"...Z pierwszym problemem to wogole daj sobie spokoj!!! Wazne ze wentylator sie wlacza.A czy kreska na zegarze w ta czy w tamta to pewne nieodokladnosci wskazan.Jak cie to stresuje to go odlacz ..." Buhahahaha. Jak będzie ci świeciła kontrolka oleju podczas jazdy to też ją odłącz, co by nie stresowała. i rozejrzyj się za nowym silnikem póki jeszcze jesteś w ruchu. Buhahaha. Ogólnie to masz problem z regulacją silnika. Mogą być gaźniki. Zalewa się silnik to się grzeje bardzo. Albo problem z układem chłodzenia - np. zapowietrzony. Spuszczałeś płyn chłodzący na zimę? W jakich temperaturach moto stało? Bo jak dostało mrozu to układ chłodzenia jest wrażliwy na mróz. Sprawdź siwece zapłonowe. Jaki kolor itp. Przez zime mogło sie dostać syfu do gaźników i przyblokować pływak i przez to zalewa silnik. Może też być elektryka ale to poxniej sprawdź. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 a moze popropstu wystarczy go odpalic na ssaniu , albo z gazem ( nie wiem jak palisz ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Cyt PITERRO;"...Z pierwszym problemem to wogole daj sobie spokoj!!! Wazne ze wentylator sie wlacza.A czy kreska na zegarze w ta czy w tamta to pewne nieodokladnosci wskazan.Jak cie to stresuje to go odlacz ..." Buhahahaha. Jak będzie ci świeciła kontrolka oleju podczas jazdy to też ją odłącz, co by nie stresowała. i rozejrzyj się za nowym silnikem póki jeszcze jesteś w ruchu. Buhahaha.Ogólnie to masz problem z regulacją silnika. Mogą być gaźniki. Zalewa się silnik to się grzeje bardzo. Albo problem z układem chłodzenia - np. zapowietrzony. Spuszczałeś płyn chłodzący na zimę? W jakich temperaturach moto stało? Bo jak dostało mrozu to układ chłodzenia jest wrażliwy na mróz. Sprawdź siwece zapłonowe. Jaki kolor itp. Przez zime mogło sie dostać syfu do gaźników i przyblokować pływak i przez to zalewa silnik. Może też być elektryka ale to poxniej sprawdź. pzdr.Buhaha....czy jakos tak...No jesli dla ciebie takie samo znaczenie ma przycinajaca sie wskazowka temp.jak kontrolka oleju to...hm :icon_rolleyes: A uklad chlodzenia(buhaha) jest wrazliwy gdy jest zalany WODA. A silnik sie bardziej przegrzewa gdy jest mieszanka uboga(a nie zalewa) :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Panowie to mechanika, wiec bez wycieczek osobistych prosze.Co do pierwszego problemu to czy dawno sprawdzales stan plynu chlodzacego ???Tez sie starzeje i co 2 lata powinien byc wymieniony.Problem z zapalaniem ?Sprawdz jakie masz ladowanie, bo wydaje mi sie ze robi sie niewystarczajace. Radze sprawdzic na obciazonym aku ( swiatla wlaczone ) ile V masz na klemach aku z chodzacym i nie chodzacym silnikiem.Jezeli jest niskie ( ponizej 12 V na wylaczonym silniku i ponizej 13.5 V na chodzacym ) i masz niedoladowane aku to sprawdz plastikowa laczke orzewodow miedzy aku i altkiem - mozliwe ze sie zgrzala. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Ochnaście powtórzonych tematow o tym samym, a Moderatorzy porządku nie robią :banghead: Ale do meritum... Wentylator powinien się włączać, gdy na wyświetlaczu jest 5-6 kresek (chyba jakoś pod koniec 5-tej). Jeśli korek był bardzo długi, to miał prawo się załączyć na mieście, aczkolwiek mi zdarza się to bardzo rzadko. Jeśli sprzęt wyraźnie szybciej się grzeje, to sprawdź to co radzili koledzy. Jeśli chodzi o odpalanie, to na 90% kwestia akumulatora - żadne tam gaźniki, zawory, regulacje czy inne cuda. Wiem, bo miałem dokładnie ten sam problem. Jeśli nie pomoże porządne ładowanie, to czeka cię zmiana aku. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Wentylator powinien się włączać, gdy na wyświetlaczu jest 5-6 kresek (chyba jakoś pod koniec 5-tej). Jeśli korek był bardzo długi, to miał prawo się załączyć na mieście, aczkolwiek mi zdarza się to bardzo rzadko. Jeśli sprzęt wyraźnie szybciej się grzeje, to sprawdź to co radzili koledzy. A ja bym jeszcze dopisał - zobacz, kolego, czy nie masz zaklejonej chłodnicy, np błotem. Ja raz wjechałem w deszczu na rozsypany cement. Jeżeli masz zaklejoną - spuścić płyn (zakładam, że jego poziom jest właściwy), zdjąć chłodnicę, odkręcić mocowanie wiatraka, i wsadzić chłodnicę na dzionek do wody, żeby rozmiękczyło błotko. Potem delikatnym strumieniem bieżącej wody (w żadnym wypadku myjką ciśnieniową!) płuczesz chłodnicę w kierunku przeciwnym do zwykłego przepływu powietrza - czyli lejesz wodę na tę stronę chłodnicy, która jest bliżej silnika. Pisałem o tym niemal dokładnie rok temu, o tu:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...ndpost&p=548537 -- pzdryah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz122 Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca Ja mam problemem nie pokazuje mi wgl temperatura na zegarze przejadę kawałek nagrzeje się wodę wypie**ala wymieniłem czujnik dalej to samo wentylator się nie włącza nie wiecie panowie co to może być w obiegu prawie że wgl brak wody jak odkręciłem od chłodnicy węża tyle co w 2 szklankach a Zalewalem full Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca Lejesz wode do tego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.