zielorz Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Siedzenie napewno będzie potrzebne, ale moto będę starał się doprowadzić w pewnym stopniu do oryginalności, więc jeśli nie jest jakieś wymyślne i nie chcesz za nie ogromnych pieniędzy to myślę, że się dogadamy. Pozdro EDIT: Chodzi o coś takiego ? http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CB400-CB750-El...4QQcmdZViewItem http://www.orientexpress.com/Honda/Standar...+1972-1977.html Pozdro Edytowane 12 Maja 2007 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Wlasnie cos takiego, tylko trza zapytac bo te firmy Dyna byly 2 wersje : elektroniczny z mechanicznym przyspieszaczem (uproszczony modul), i w pelni elektroniczny z elektronicznym przyspieszeniem zaplonu.Wydaje mi sie za na zdjeciu jest pelen elektronik.Jesli chodzi o pozostalosci z cafe racera to dzwon do Rycha z Motostodoly Jedwabne- 0606814703 i z nim sie dogaduj- mysle ze sie dogadasz.Jest ciekawa stronka ace-cafe-london i tam sa zdjecia dosc ciekawe.Poza tym zajrzyj na niemieckie stronki clubowe np www.cbfourclub.de. Slowem jest tego od groma i ciut ciut. Pozdr.Janko Klekotek 748 S. Edytowane 12 Maja 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) Dobrze zrobiony taki motocykl jest wart do 10.000 PLN. Miałem cos podobnego tu w Londynie ale była to CB 500T Twin 1977r. Super sprzet. na chodzie była. Smigałą lepiej niz wspolczesna Suza GS 500E. 19" koła, zelwine cylindry itd. pozneij sprzedałem ją za rozwnowartosć ok. 2000PLN bo musialem sprzedac aby dostac nowa prace na kurierce gdzie sprawne moto to podstawa. Troche zaluje ze sprzedalem ale nie mailem wyboru. Teraz trudno znalezc taka cB w takim stanie, są tylko do remontu albo odnowione. Czesci szukaj tu, maja wszystko do kazdje Hondy od lat 50-tych do dzisiejszych modeli. Kazdy model, kazdy typ itd. Głowny dostawca na Europe i USA stacjonujący w UK wieć ceny przelicz przez Funty Brytyjskie.Tu sa oryginalne czesci:http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin...gi/Catalogue.pl A tu tzw. rzemiosło czy dorabiane przez inne firmy, czesci i akcesoria nieseryjne:http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin...gi/Catalogue.pl pozdro. PS. Ceny motocykli tego typu i czesci mozesz sprawdzic tez na www.ebay.co.uk bo w UK te maszyny sa popularne do dziś. Edytowane 22 Maja 2007 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 :D :D :P Dziekuję Ci bardzo, temat już w miarę rozkiminiłem. Rocznik to jednak 1975. Myślę, że coś z tego będzie. Jak skończę to się pochwale co mi z tego wyszło. Jak ktoś by coś jeszcze miał to dawać :biggrin: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Jak cos znajde więcej to podrzucę. Jak mailem swoja CB500 to sporo materialow mailem nt. tych masyzn a duzo wspolnego maja. Gdzies w necie jest tego duzo ale trzeba szukac na stronkach UK. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) kurcze ale to piekne! musze sobie cos takiego sprawić! lata 70 to chyba najpiekniejsze motocykle ;) p.s. jakie sa osiagi takiej rzedowej 4? Edytowane 22 Maja 2007 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Zielorz jeszcze jest fajna stronka na czesci w USA.www.bikebandit.compotem trza wejsc w OEM parts i potem Hońdę, a potem rocznikiem.CB 500 Twin nie miala zeliwnych cylindrow( tylko tuleje), i niezbyt duzo ma wspolnego z CB 400 F, CB 500 Twin ma rozrzad DOHC i jak ja to nazywam półdesmodromiczny:-))) otwieranie i zamykanie dzwigienkami- z tym ze ta druga byla torsyjna- osadzona na frezowanym drazku skretnym.CB 400 F ma rozrzad SOHC , bardziej podobny do CB 750 z tamtych lat, chociaz nie do konca- 400 miala naped pierwotny na lancuchu HYVO, a 750 na podwojnym rzedowym. Kurde moglbym tak pisac i pisac... ale cas na to nie pozwala. Pozdr Maniacy "wczesnokopalnej" japonii:-)))). Janek Klekotek 748 S . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 No nie wiem czy w CB500T cylindry nei byly zeliwne skoro rdzewialy. A we wnetrze nie wnikałem bo ta Honde mialem tylko kilkanascie dni. Zdazylem ja odpalic i pojezdzic po okolicy z kamera na zbiorniku. Mam jeszcze ten filmik i jak znajde czas to wrzuce w net. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 jannikiel :banghead: :banghead: :crossy: ;) :notworthy: Dziękuje ci bardzo !! Prace poowoli idą do przodu, mam nadzieję, że w lipcu już będzie latać !! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Zielorz jak masz w USA jaka familie to w lato jest Midohioweekend- terminu dokladnie nie znam- chyba najwieksza gielda weteransko zabytkowa w Stanach pewnie i na swiecie- kumpel kiedys byl to mowil cos o 100 tys wystawcow- niezle sztuki tam maja od motorkow z pierwszych lat motoryzacji po nawet najnowsze Ducati...Poszukaj moze w necie , albo zapytaj Adama M. co prawda Kanadol- ale moze cos wiecej powie. Pozdr. Janek 748 S-98,56 KM spod tylnego kola! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam153 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 hmm ja bym sie w japonie nie bawil, sowiety albo polaki dal mnie wchodza w gre, w sumie latwe do naprawy i niedrogie czesci choc do sowietow coraz ich mniej, hmm ale co do trwałości to sie zgadzam, jesli zrobisz remont i to porzadny to zyc nie umierac :) powodzonka zycze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 pytałem juz 3 razy... ale zapytam jeszcze raz:P JAKIE TO MA OSIAGI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Osiagi ma wystarczajace:-))).43 KM, 170 km/h- jak na polowe lat 70 tych wcale niezle.Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 super :icon_rolleyes: oto chodziło;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Ju łekkom:-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.