Skocz do zawartości

Honda CB 400f rok 1979 > ...


zielorz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siedzenie napewno będzie potrzebne, ale moto będę starał się doprowadzić w pewnym stopniu do oryginalności, więc jeśli nie jest jakieś wymyślne i nie chcesz za nie ogromnych pieniędzy to myślę, że się dogadamy.

 

Pozdro

 

EDIT:

 

Chodzi o coś takiego ?

 

http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CB400-CB750-El...4QQcmdZViewItem

 

http://www.orientexpress.com/Honda/Standar...+1972-1977.html

 

Pozdro

Edytowane przez zielorz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie cos takiego, tylko trza zapytac bo te firmy Dyna byly 2 wersje : elektroniczny z mechanicznym przyspieszaczem (uproszczony modul), i w pelni elektroniczny z elektronicznym przyspieszeniem zaplonu.Wydaje mi sie za na zdjeciu jest pelen elektronik.

Jesli chodzi o pozostalosci z cafe racera to dzwon do Rycha z Motostodoly Jedwabne- 0606814703 i z nim sie dogaduj- mysle ze sie dogadasz.

Jest ciekawa stronka ace-cafe-london i tam sa zdjecia dosc ciekawe.Poza tym zajrzyj na niemieckie stronki clubowe np www.cbfourclub.de. Slowem jest tego od groma i ciut ciut. Pozdr.Janko Klekotek 748 S.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobrze zrobiony taki motocykl jest wart do 10.000 PLN. Miałem cos podobnego tu w Londynie ale była to CB 500T Twin 1977r. Super sprzet. na chodzie była. Smigałą lepiej niz wspolczesna Suza GS 500E. 19" koła, zelwine cylindry itd. pozneij sprzedałem ją za rozwnowartosć ok. 2000PLN bo musialem sprzedac aby dostac nowa prace na kurierce gdzie sprawne moto to podstawa. Troche zaluje ze sprzedalem ale nie mailem wyboru. Teraz trudno znalezc taka cB w takim stanie, są tylko do remontu albo odnowione.

 

Czesci szukaj tu, maja wszystko do kazdje Hondy od lat 50-tych do dzisiejszych modeli. Kazdy model, kazdy typ itd. Głowny dostawca na Europe i USA stacjonujący w UK wieć ceny przelicz przez Funty Brytyjskie.

Tu sa oryginalne czesci:

http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin...gi/Catalogue.pl

 

A tu tzw. rzemiosło czy dorabiane przez inne firmy, czesci i akcesoria nieseryjne:

http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin...gi/Catalogue.pl

 

pozdro.

 

PS. Ceny motocykli tego typu i czesci mozesz sprawdzic tez na www.ebay.co.uk bo w UK te maszyny sa popularne do dziś.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :D :P Dziekuję Ci bardzo, temat już w miarę rozkiminiłem. Rocznik to jednak 1975. Myślę, że coś z tego będzie. Jak skończę to się pochwale co mi z tego wyszło. Jak ktoś by coś jeszcze miał to dawać :biggrin:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cos znajde więcej to podrzucę. Jak mailem swoja CB500 to sporo materialow mailem nt. tych masyzn a duzo wspolnego maja. Gdzies w necie jest tego duzo ale trzeba szukac na stronkach UK.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielorz jeszcze jest fajna stronka na czesci w USA.

www.bikebandit.com

potem trza wejsc w OEM parts i potem Hońdę, a potem rocznikiem.

CB 500 Twin nie miala zeliwnych cylindrow( tylko tuleje), i niezbyt duzo ma wspolnego z CB 400 F, CB 500 Twin ma rozrzad DOHC i jak ja to nazywam półdesmodromiczny:-))) otwieranie i zamykanie dzwigienkami- z tym ze ta druga byla torsyjna- osadzona na frezowanym drazku skretnym.

CB 400 F ma rozrzad SOHC , bardziej podobny do CB 750 z tamtych lat, chociaz nie do konca- 400 miala naped pierwotny na lancuchu HYVO, a 750 na podwojnym rzedowym. Kurde moglbym tak pisac i pisac... ale cas na to nie pozwala. Pozdr Maniacy "wczesnokopalnej" japonii:-)))). Janek Klekotek 748 S .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy w CB500T cylindry nei byly zeliwne skoro rdzewialy. A we wnetrze nie wnikałem bo ta Honde mialem tylko kilkanascie dni. Zdazylem ja odpalic i pojezdzic po okolicy z kamera na zbiorniku. Mam jeszcze ten filmik i jak znajde czas to wrzuce w net.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielorz jak masz w USA jaka familie to w lato jest Midohioweekend- terminu dokladnie nie znam- chyba najwieksza gielda weteransko zabytkowa w Stanach pewnie i na swiecie- kumpel kiedys byl to mowil cos o 100 tys wystawcow- niezle sztuki tam maja od motorkow z pierwszych lat motoryzacji po nawet najnowsze Ducati...Poszukaj moze w necie , albo zapytaj Adama M. co prawda Kanadol- ale moze cos wiecej powie. Pozdr. Janek 748 S-98,56 KM spod tylnego kola!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ja bym sie w japonie nie bawil, sowiety albo polaki dal mnie wchodza w gre, w sumie latwe do naprawy i niedrogie czesci choc do sowietow coraz ich mniej, hmm ale co do trwałości to sie zgadzam, jesli zrobisz remont i to porzadny to zyc nie umierac :) powodzonka zycze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...