Skocz do zawartości

moto doktor


Raff
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy doborze takiego doktorka musisz koniecznie zwrócić uwagę czy można go stosować do silników z mokrym sprzęgłem.

 

pozdro

 

Transalp też ma mokre sprzęgło... żadnego negatywnego skutku, ślizgania czy innych przypdałości nie było..kiedy wlałem Militec... a zrobiłem kilka tys. km na tym specyfiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy doborze takiego doktorka musisz koniecznie zwrócić uwagę czy można go stosować do silników z mokrym sprzęgłem.

Obiema łapami sie podpisuje pod Dzikim , widząc ten temat też chciałem Wam zwrócić uwage na sprzęgło , moto to nie auto , chyba , ze ktoś faktycznie na suchym sprzęgle włoszczyzną lata , osobiście bym wolał lać wiecej oleju ...

A pozatym nie wiem czy tak "zagęszczony" olej tak dobrze i przedewszystkim szybko sie "rozprowadzi" po silniku. Nie lepiej wlać jak już jakieś gęściejsze oleum z tej samej serii ? Zaznaczam , ze to tylko moja opinia , i wiele osób pewnie wie wiecej w tym temacie i moze sie wypowie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zalalem dawno temu silnik w poldku, bo juz bral mi ze 3-4 litry olejku na 1000, i wszystko co tylko dalo rade to walilo w tym silniku..

fakt ze konsystencja tego przypomina papke Grber...

Efekt byl taki, ze silnik przestal halasowac, baral tylko 1-1,5 ltra oliwy, a szlag go trafil po jakis 2-3 tysiacach... cos jeblo i cisza...

Podejrzewam, ze gdybym nie zalal, to silnik przejezdzil by sporo wiecej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak działa taki moto doctor? Jak dla mnie to zasada jest prosta, zagęszcza olej i osadza na ściankach taki lepki syf. Po wlaniu takiego specyfiku, jak kontrolka ciśnienia oleju świeciła na wolnych obrotach to przestaje. Silnik się cudownie naprawił? No właśnie widziałem potem panewki , to w niejscach zużycia pojawiła się taka dziwna substancja, którą można było zeskrobać paznokciem. Najgorsze, jest to, że ten syf osadza się również w kanałach gdzie pompowany jest olej i taki malutki otworek jak łatwo się domyśleć łatwo się zatka. Ktoś tu wcześniej pisał, że jak zalał nowy olej to momentalnie mu padł silnik. Powodem było pewnie całkowite zatkanie kanalików tym syfem rozpuszczonym przez środki czyszczące z nowego oleju.

Jeśli wam zależy na silniku to nie lejcie tego syfu, bo potem nawet jak się zrobi remont to ciężko kanalikom przywrócić dawną świetność.

Takie specyfiki mają wzięcie tylko wśród nieuczciwych sprzedających.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...