Skocz do zawartości

GS jakby sie dusil


Bartas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zauwazylem jakis czas temu cos takiego: jade np 120 ze stala predkoscia, ujme mu gazu ( hamowanie silnikiem np do 100) i po tym dodaje gazu. Pojawia sie cos takiego jak dolek w obrotach, czasami podczas jazdy strzeli sobie w tlumik. Nie jest to zamulenie na jakims biegu. Ale na nizszych biegach problem az tak widocznie nie wystepuje. Wydaje mi sie ze GS dostaje troszku za duzo paliwa i go nie przepala, wypluwa i daje w tlumik i przez to strzela. Dawalem go na regulacje zaworow, gazniki nie byly jeszcze wogole regulowane po kupnie, moze czas na czyszczenie gaziorow i synchro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wykrecilem swiece, fakt faktem tylko z lewego cylindra, ale wyglada ona nastepujaco:

 

http://img170.imageshack.us/my.php?image=im000004bm7.jpg

 

Zdj malo wyrazne, ale widac bialy kolorek. Prawa jest taka sama. Swiec nie ma sensu wymieniac, bo maja one niecale 2200 km. I teraz co, synchronizacja zalatwia sprawe? Czy tez trzeba pokrecic sobie srubkami i dopasowac mieszanke?

Edytowane przez Bartas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wykrecilem swiece, fakt faktem tylko z lewego cylindra, ale wyglada ona nastepujaco:

 

http://img170.imageshack.us/my.php?image=im000004bm7.jpg

 

Zdj malo wyrazne, ale widac bialy kolorek. Prawa jest taka sama. Swiec nie ma sensu wymieniac, bo maja one niecale 2200 km. I teraz co, synchronizacja zalatwia sprawe? Czy tez trzeba pokrecic sobie srubkami i dopasowac mieszanke?

 

Po pierwsze jak nie masz wiedzy i praktyki w regulacji gaźników to lepiej zrób to w serwisie. Jesli jednak chcesz zrobic to sam to wyjmij gazniki ale ich nie rozłączaj osobno, wyczyść i przedmuchaj w srodku wszystkie dysze i kanały .sprawdż czy membrany nie maja jakichś dziurek- jeśli tak to tylko wymiana. Dysze głowne 122,5 a biegu jałowego 40. Śruba składu mieszanki ustawiona na 2 1/4 obrotu, a iglica na 2 rowku. Jesli przerabiałeś coś z wydechem lub masz nie oryginalny to iglice daj najwyzej i zobacz wtedy kolor świec. Jesli nie pomoze to wymiana dyszy glownej na wiekszą.

Filtra powietrza nie wymieniałeś?

Po złozeniu wszystkiego do kupy ewentualna korekta srubami składu mieszanki i synchronizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj urwalem sie z zajec na uczelni i wymontowalem gazniki. Zdjalem komore plywakow, obejrzalem membrany- sa ok. Na iglicach jest 5 zabkow, zapinki mialem na 3- srodkowej, obnizylem zapinke o 1 w dol . Po zlozeniu wszystkiego, odpaleniu moto i jezdzie probnej zaobserwowalem zanik problemu ;) . Swiece po dluzszej jezdzie maja piaskowy kolor, czyli jest ok. Zastanawia mnie tylko jakie bedzie spalanie, skoro zapinka jest na 2 rowku od dolu na 5 mozliwych :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co ?

Podniosles troche iglice i dales wiecej benzyny w srednim zakresie obrotow - pamietaj ze GS ustawiany jest z fmy stosunkowo ubogo ze wzgledu na normy czystosci spalin. Nie sadze zeby spalanie drastycznie wzroslo.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...