wueska Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 mi najbardziej przypadła 6cylidróweczka Hondy;) MNIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 KAWASAKI H2-750- 1972 Silnik- 2-suwowy, 3 cylindrowy Poj.748 cm Moc- 74 KM/ 7500 obr v. max. 205 km/h Rama: Z gumy utwardzanej powierzchniowo, pomazanej byle jak farbą :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Niezly opis Szuryga :icon_twisted: , ale jakbys zobaczyl jak mocna jest rama to jedynie taka mysl mogla mi sie nasunac...Rama oczywiscie z cienkich rurek slabszej konstrukcji niz naszej rodzimej WSK, , sa widoczne pekniecia (niewypadkowe), na wysokosci kanalow wydechowych, to dlatego w wyscigach stosowali tylko silnik z H2, a ramy byly Spondona, Rickmana, Egli itp... plus do tego zawiechy Ceriani, z tylu co najmniej Koni.W wyscigach Daytona 200 startujace H2 osiagaly niesamowita predkosc jak na tamte czasy 175-180 mil/ godz.Maximum z tych silnikow zeby wystarczyl tak na kilka wyscigow to ok. 115 KM, powyzej juz stosowano chlodzenie woda- jezdzili na takich sprzetach Kork Ballington, Anton Mang i paru innych.Testowal tez do wyscigow Dirt Track Scot Parker, jednak nie pamietam czy sie scigal...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.