Skocz do zawartości

Ktm 200 Minsk


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chcialbym sie wiedziec cos o tym moto jest z Minska Mazowieckiego moze ktos wie : http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=166875388

cena itp dobra tylko podejzewam ze cena jest tak promocyjna i "do sporej negocjacji" bo do motocykla nie ma pewnie zadnych dokumentów mimo ze to EXC. Ale to zadzwoń i się zapytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze ok. Jesli to naprawde jest enduro EXC bez papierów to warto bo jak dla mnei spora negocjacja oznacza cene do wzięcia za 7500zł a enduro wiadomo zawsze zywotniejsze niz cross. Mysle ze 200 exc ma tyle koni co sx 125 tyle ze ma lepszy moment obrotowy. No ale jezeli w takiej sytuacji nie zalezy Ci czy to bedzie cross czy enduro to moze lepiej kupić crossa 125 z młodszego rocznika i z nowym designe http://www.allegro.pl/item170152460_ktm_sx_125.html

Ja osobiscie wolałbym to zywotniejsze EXC 200 jako crossa no i w zasadzie w cenie jak za crossa :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko ze na enduro robi sie ok 50 motogodzin a na crossie ok 20 :/.Jade jutro ogladac zobacze jak wyjdzie

no więc własnie dlatego wolałbym tego EXC 200 :icon_rolleyes: daj znac jak bedziesz po ogledzinach sprzeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To jest bardzo ciekawa oferta !! Rocznik tego motocykla to przynajmniej 2000r., a nie 98r jak jest w ogłoszeniu. I w ogóle jakoś lepiej się prezentuje od tego z pierwszego linka- cena zachęcająca- tylko ciekawe jak z tym rzekomym remontem. KTM exc 200 ma 50koni więc trochę więcej od sety.

pzdr.!

 

tłok w exc 200 wymienia się równie szybko jak w exc 125 (jeden i drugi bardzo wysoko kręci) co innego ćwiara...

Edytowane przez k_smart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K... coś żeście się tak uczepili tej wymiany tłoka i remontu silnika co 20mth ? Jesteście profi rajderami ? Na torze maneta cały czas opór ? Przy takiej jeździe jak tu lata większość (mówię o torze, bo wbrew powszechnej opinii w lesie moto bardziej po dupie dostaje) to możesz to przedłużyć do 30 mth, a jak masz ćwiarę to już w ogóle, raz ją wyremontować i przez przynajmniej rok dbając o filtr powietrza, lejąc dobry olej do paliwa i zmieniając olej w skrzyni zapominasz o remontach (ewentualnie sprzęgło).

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. KTM exc 200 ma 50koni więc trochę więcej od sety.

pzdr.!

 

tłok w exc 200 wymienia się równie szybko jak w exc 125 (jeden i drugi bardzo wysoko kręci) co innego ćwiara...

53KM to ma EXC 250 :) według artykułu w ŚM 200 exc ma ok 44KM. 200 to jest dokładnie ten sam silnik i zapłon co 125 tylko ma inny rozmiar cylindra korby i tłoka. Wymaga remontu tek samo jak exc 125.

 

 

K... coś żeście się tak uczepili tej wymiany tłoka i remontu silnika co 20mth ? Jesteście profi rajderami ? Na torze maneta cały czas opór ? Przy takiej jeździe jak tu lata większość (mówię o torze, bo wbrew powszechnej opinii w lesie moto bardziej po dupie dostaje) to możesz to przedłużyć do 30 mth, a jak masz ćwiarę to już w ogóle, raz ją wyremontować i przez przynajmniej rok dbając o filtr powietrza, lejąc dobry olej do paliwa i zmieniając olej w skrzyni zapominasz o remontach (ewentualnie sprzęgło).

 

Pozdro

heh fabryka do SX w instrukcji podaje 8 motogodzin :banghead: ale to chodzi o utrzymanie 100% fabrycznych parametrów silnika a nie o jakies niebezpieczne zuzycie.

Ja zmieniam tłoka 2 razy na sezon. Nie jezdze wcale jakos bardzo ostro tylko taka tam amatorszczyzna ale poprostu jak po 50 motogodzinach wyciągam tłoka to nie nadaje sie on juz do niczego. luz między tłokiem a cylindrem jest z reguły 0,1mm a powninen być 0,05mm czyli zuzycie jest o 0,05mm.

Tłok z takim luzem przekzywia sie idąc w cylindrze do góry i dlatego najczestszym miejscem zuzycia nicasilu są własnie okolice kanału wylotowego. Częstsza wymiana tłoka to dłóższy zywot cylindra i nicasilu.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawron, tłok masz 2 czy 1 pierścieniowy ? w moim po przejechaniu 6tys km luz tłoka nie przekraczał 0,08

2 pierscienie :)

Ale to jest raczej ogolnie wiadome ze w EXC tłoczek spokojnie starczy na cały sezon a w SX nieo ma na to raczej szans. Nawet niedawno jezdziłem na EXC 300 kumpla to chodziła jak moj SX. Wiec wyglada a to ze EXC 250 ma o te 5KM mniej i to włansie wpływa znacznie na zywotnosc :/

Wiesz no nie wiem pozatym ile to jest 6000km tak w przeliczeniu na moją jazde. Nigdy w motorku nie miałem licznika :) Jezdze raczej endro i to są nieraz dalsze traski więc kto wie czy nie robie więcej jak ten przebieg chociaz nie jezdze ostatno za czesto z braku czasu :/

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem i widzialem.Wiec tak.Sprzet byl Oglazy pierwszy i nie ma nic tzn tej blaszki na ramy z nr ani zadnych papierow.A tak poza to na 125 sie 200tki rejestruje??

co to znaczy Oglazy?? Chodzi CI o Bartka Ogłeze??

Jak nie ma nawet tej blaszki to ja bym był prawie na 100% pewien ze motorek jest Kradziony. Skąd CI sie wzioł pomysł ze 200 rejestruje sie na 125? :icon_twisted: normalnie na 200 sie rejestruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...