siwydr Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 No witam nastepnego EXPERTA a Ducati na stocksport to z pojemnoscia 750 ccm co Twoim zdaniem porabia ?Klasa ta sama. pozdr. :crossy:Expertem to ja bym sie nie nazwał ale coś co ma grubo ponad 600 a ma 75cm więcej nie jest 600tą a ducati to już w ogule nie wiem co robi w tej klasie niech sie mierzy z GSX-Rem 750 a nie z 600kami :flesje: Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Jak bys tak pokombinowal ile cylindrow i jaka pojemnosc to chyba sam bys do tego doszedl. pozdrawiam Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witka to ja szybko uzupełnię informacje kolegi ks-rider'a. Test porównawczy był obszerny i zawierał część drogową i torową. W torowej pierwsze miejsce zajeły r6 i triumph, drugiego nie było, suza 3, honda 4, kawa 5. Natomiast w tescie drogowym i sumarycznie pierwsze miejsce zajęła honda - jej podsumowanie w wolnym tłumaczeniu "wypasiony moment obrotowy, poręczne i zwrotne zawieszenie, zadnych istotnych wad. Najlepszy kompromis z wyscigówki i motocykla do uzytku codziennego pochodzi od hondy". Uzupełniajac te informacje - honda zdecydowanie góruje momentem obrotowym nad pozostałymi japończykami w zakresie 8-11 tys obrotów, a to własnie momentem obrotowym się tak naprawde jeździ na codzień. Testy motorrada są prowadzone wg okreslonego i stałego schematu, wyniki pomiarów podawane sa w tabelach - testy są więc powtarzalne i mozna na ich podstawie porównać całkiem nieźle konkretne motocykle. Oczywiscie wrażenia płynace "z żoładka" testujacych też są podawane, więc nie są to tylko suche fakty. Motorrad'a czytam od lat i na podstawie testów kupilem w 98 roku fzs 600 (całkiem jeszcze wtedy nieznanego w Polsce) i było dokładnie tak jak opisali, więc mam do tech testów od tego czasu spore zaufanie, wzmocnione jeszcze tym, że wszystkie kolejne sprzęty które kupowałem odpowiadały dokładnie opisowi z testów motorrad'a.Z ciekawostek - w tym samym numerze motorrad'a jest tzw top-test nowego gsx-r 1000 K7,wraz z porównaniem z k6. Wniosek - nie ma powodu do przesiadki z k5-6 na k7. Nowy model ma zdecydowanie słabszy dół i srodek momentu obrotowego, wiekszą masę (o 12 kg !!!) którą odczuwa się wyraźnie w kazdym momencie jazdy. Gorsze parametry silnika oraz większą masę mamy do zawdzięczenia normie euro-3 :icon_question: . W kwestii zawieszenia nie było większych uwag.Koniec komunikatu :icon_evil: Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 gsx-r 1000 K7,wraz z porównaniem z k6. Wniosek - nie ma powodu do przesiadki z k5-6 na k7. Nowy model ma zdecydowanie słabszy dół i srodek momentu obrotowego, wiekszą masę (o 12 kg !!!) którą odczuwa się wyraźnie w kazdym momencie jazdy. Gorsze parametry silnika oraz większą masę mamy do zawdzięczenia normie euro-3 :icon_question: . W kwestii zawieszenia nie było większych uwag.Koniec komunikatu :icon_evil: Pozdrówkino własnie wieksza masa o 12 kilo przez układ wydechowy :icon_evil: wywalasz 2 beczki po oleju i po sprawie Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 I nie było od razu pisać tak jak TomekL, zamiast jakichś suchych tabelek? Swoją drogą ciekawe, że "wypasiony moment obrotowy" CBR 600RR był w stanie pokonać nawet ten, z Daytony 675... No i wygląda na to, że po kilku latach klapy, Honda wypuściła w końcu konkurencyjną 600-tkę. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Siema ! Nie czytalem jeszcze tego testu ale z porownan jazdy 600 do 675 to jednak w moim odczuciu moment obrotowy Daytony bije wszystkie 600 - tki. pozdrawiam :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Siema ! Nie czytalem jeszcze tego testu ale z porownan jazdy 600 do 675 to jednak w moim odczuciu moment obrotowy Daytony bije wszystkie 600 - tki. pozdrawiam ;)to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :icon_mrgreen: Siema ! Nie czytalem jeszcze tego testu ale z porownan jazdy 600 do 675 to jednak w moim odczuciu moment obrotowy Daytony bije wszystkie 600 - tki. pozdrawiam :crossy:to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :flesje: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :rolleyes:to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :crossy: To pozostawiam Tobie ! Nie ja wzialem to z praktyki ! Pozatym napisalem chyba wyraznie ze sa to moje odczucia - rozumiesz ? Moje prywatne. I wydajje mi sie, ze moge je miec. pozatym to jest jestcze rzecz w jakim pasmie obrotow. pozdrawiam :lapad: Edytowane 13 Marca 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) Swoją drogą ciekawe, że "wypasiony moment obrotowy" CBR 600RR był w stanie pokonać nawet ten, z Daytony 675... No i wygląda na to, że po kilku latach klapy, Honda wypuściła w końcu konkurencyjną 600-tkę. Daytona ma tescie najlepszy moment obrotowy i elastycznosc, do tego jest najkrocej przelozona, a co za tym idzie najbardziej "żywa". Przegrała z Hondą bo ma kilka niewielkich wad - największa to chyba mało precyzyjna reakcja na gaz. Poza tym jest super.Co do konkurencyjności Hondy - poprzenia RR była faktycznie najsłabsza, ale jeździło się nią fenomenalnie - wiem bo miałem kiedys testówkę przez weekend, prowadziła się jak rower górski :D A moje 3/4 prowadzi się tak samo lekko, ale poweru ma sporo więcej :icon_razz: Pozdrowki Edytowane 13 Marca 2007 przez TomekL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :banghead: Wystarczy spojrzeć na koniec testu i wyniki są jak na dłoni - bez wczytywania się w tekst. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Od teraz czekam z niecierpliwościa na wyniki testu klasy 1000 :icon_razz: o ile owy się odbedzie :rolleyes: KS Rider znasz może już wyniki z własnych odczuć?? :eek: :smile: :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) No witam nastepnego EXPERTA a Ducati na stocksport to z pojemnoscia 750 ccm co Twoim zdaniem porabia ?Klasa ta sama. pozdr. :buttrock: KS-rider wyrazaj się precyzyjnie, bo jakby nie patrzeć Ducati 750 nie ma pojemności 600 ccm. Wprawdzie należy do tej samej klasy motocykli sportowych SuperSport (middle class) i ściga się ( w WSBK) z japońskimi 600 ccm. Nazwa 600 zaerezerwowana jest dla motocykli o pojemności 600 ccm i tyle. Edytowane 14 Marca 2007 przez 01kriters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Od teraz czekam z niecierpliwościa na wyniki testu klasy 1000 :biggrin: o ile owy się odbedzie :) KS Rider znasz może już wyniki z własnych odczuć?? :eek: :buttrock: :biggrin: Przeczytaj expercie posty i zobacz co pisza inni. Jezeli nie wiesz co i jak to sie nie wypowiadaj, bo przez przypadek mozesz sie osmieszyc jak powyzej z ta Daytona i jej momentem obrotowym. Jak widzisz wlasne odczucia nie zawiodly, wyniki rowniez powyzej. pozdrawiam :D KS-rider wyrazaj się precyzyjnie, bo jakby nie patrzeć Ducati 750 nie ma pojemności 600 ccm. Wprawdzie należy do tej samej klasy motocykli sportowych SuperSport (middle class) i ściga się ( w WSBK) z japońskimi 600 ccm. Nazwa 600 zaerezerwowana jest dla motocykli o pojemności 600 ccm i tyle. Ale regulamin jest chyba ten sam ( i dlatego 675 jest testowana rowniez w tej klasie ) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.