Skocz do zawartości

Ranking klasy 600 sport


Rekomendowane odpowiedzi

No witam nastepnego EXPERTA a Ducati na stocksport to z pojemnoscia 750 ccm co Twoim zdaniem porabia ?

Klasa ta sama.

 

pozdr.

 

:crossy:

Expertem to ja bym sie nie nazwał ale coś co ma grubo ponad 600 a ma 75cm więcej nie jest 600tą a ducati to już w ogule nie wiem co robi w tej klasie niech sie mierzy z GSX-Rem 750 a nie z 600kami :flesje:

W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3

 

http://www.bikepics.com/members/siwydr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bys tak pokombinowal ile cylindrow i jaka pojemnosc to chyba sam bys do tego doszedl.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka

 

to ja szybko uzupełnię informacje kolegi ks-rider'a. Test porównawczy był obszerny i zawierał część drogową i torową. W torowej pierwsze miejsce zajeły r6 i triumph, drugiego nie było, suza 3, honda 4, kawa 5. Natomiast w tescie drogowym i sumarycznie pierwsze miejsce zajęła honda - jej podsumowanie w wolnym tłumaczeniu "wypasiony moment obrotowy, poręczne i zwrotne zawieszenie, zadnych istotnych wad. Najlepszy kompromis z wyscigówki i motocykla do uzytku codziennego pochodzi od hondy". Uzupełniajac te informacje - honda zdecydowanie góruje momentem obrotowym nad pozostałymi japończykami w zakresie 8-11 tys obrotów, a to własnie momentem obrotowym się tak naprawde jeździ na codzień. Testy motorrada są prowadzone wg okreslonego i stałego schematu, wyniki pomiarów podawane sa w tabelach - testy są więc powtarzalne i mozna na ich podstawie porównać całkiem nieźle konkretne motocykle. Oczywiscie wrażenia płynace "z żoładka" testujacych też są podawane, więc nie są to tylko suche fakty. Motorrad'a czytam od lat i na podstawie testów kupilem w 98 roku fzs 600 (całkiem jeszcze wtedy nieznanego w Polsce) i było dokładnie tak jak opisali, więc mam do tech testów od tego czasu spore zaufanie, wzmocnione jeszcze tym, że wszystkie kolejne sprzęty które kupowałem odpowiadały dokładnie opisowi z testów motorrad'a.

Z ciekawostek - w tym samym numerze motorrad'a jest tzw top-test nowego gsx-r 1000 K7,wraz z porównaniem z k6. Wniosek - nie ma powodu do przesiadki z k5-6 na k7. Nowy model ma zdecydowanie słabszy dół i srodek momentu obrotowego, wiekszą masę (o 12 kg !!!) którą odczuwa się wyraźnie w kazdym momencie jazdy. Gorsze parametry silnika oraz większą masę mamy do zawdzięczenia normie euro-3 :icon_question: . W kwestii zawieszenia nie było większych uwag.

Koniec komunikatu :icon_evil:

 

Pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gsx-r 1000 K7,wraz z porównaniem z k6. Wniosek - nie ma powodu do przesiadki z k5-6 na k7. Nowy model ma zdecydowanie słabszy dół i srodek momentu obrotowego, wiekszą masę (o 12 kg !!!) którą odczuwa się wyraźnie w kazdym momencie jazdy. Gorsze parametry silnika oraz większą masę mamy do zawdzięczenia normie euro-3 :icon_question: . W kwestii zawieszenia nie było większych uwag.

Koniec komunikatu :icon_evil:

 

Pozdrówki

no własnie wieksza masa o 12 kilo przez układ wydechowy :icon_evil: wywalasz 2 beczki po oleju i po sprawie

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie było od razu pisać tak jak TomekL, zamiast jakichś suchych tabelek?

 

Swoją drogą ciekawe, że "wypasiony moment obrotowy" CBR 600RR był w stanie pokonać nawet ten, z Daytony 675... No i wygląda na to, że po kilku latach klapy, Honda wypuściła w końcu konkurencyjną 600-tkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema !

 

Nie czytalem jeszcze tego testu ale z porownan jazdy 600 do 675 to jednak w moim odczuciu moment obrotowy Daytony bije wszystkie 600 - tki.

 

pozdrawiam

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema !

 

Nie czytalem jeszcze tego testu ale z porownan jazdy 600 do 675 to jednak w moim odczuciu moment obrotowy Daytony bije wszystkie 600 - tki.

 

pozdrawiam

 

;)

to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :icon_mrgreen:

 

Siema !

 

Nie czytalem jeszcze tego testu ale z porownan jazdy 600 do 675 to jednak w moim odczuciu moment obrotowy Daytony bije wszystkie 600 - tki.

 

pozdrawiam

 

:crossy:

to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :flesje:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :rolleyes:

to skąd wziołes wyniki?? wyssałeś z palca?? :crossy:

 

 

To pozostawiam Tobie ! Nie ja wzialem to z praktyki !

 

Pozatym napisalem chyba wyraznie ze sa to moje odczucia - rozumiesz ? Moje prywatne. I wydajje mi sie, ze moge je miec.

 

pozatym to jest jestcze rzecz w jakim pasmie obrotow.

 

pozdrawiam

 

:lapad:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą ciekawe, że "wypasiony moment obrotowy" CBR 600RR był w stanie pokonać nawet ten, z Daytony 675... No i wygląda na to, że po kilku latach klapy, Honda wypuściła w końcu konkurencyjną 600-tkę.

 

 

Daytona ma tescie najlepszy moment obrotowy i elastycznosc, do tego jest najkrocej przelozona, a co za tym idzie najbardziej "żywa". Przegrała z Hondą bo ma kilka niewielkich wad - największa to chyba mało precyzyjna reakcja na gaz. Poza tym jest super.Co do konkurencyjności Hondy - poprzenia RR była faktycznie najsłabsza, ale jeździło się nią fenomenalnie - wiem bo miałem kiedys testówkę przez weekend, prowadziła się jak rower górski :D A moje 3/4 prowadzi się tak samo lekko, ale poweru ma sporo więcej :icon_razz:

 

 

 

Pozdrowki

Edytowane przez TomekL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam nastepnego EXPERTA a Ducati na stocksport to z pojemnoscia 750 ccm co Twoim zdaniem porabia ?

Klasa ta sama.

 

pozdr.

 

:buttrock:

 

KS-rider wyrazaj się precyzyjnie, bo jakby nie patrzeć Ducati 750 nie ma pojemności 600 ccm. Wprawdzie należy do tej samej klasy motocykli sportowych SuperSport (middle class) i ściga się ( w WSBK) z japońskimi 600 ccm. Nazwa 600 zaerezerwowana jest dla motocykli o pojemności 600 ccm i tyle.

Edytowane przez 01kriters
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od teraz czekam z niecierpliwościa na wyniki testu klasy 1000 :biggrin: o ile owy się odbedzie :)

KS Rider znasz może już wyniki z własnych odczuć?? :eek: :buttrock: :biggrin:

 

Przeczytaj expercie posty i zobacz co pisza inni. Jezeli nie wiesz co i jak to sie nie wypowiadaj, bo przez przypadek mozesz sie osmieszyc jak powyzej z ta Daytona i jej momentem obrotowym.

 

Jak widzisz wlasne odczucia nie zawiodly, wyniki rowniez powyzej.

 

pozdrawiam

 

:D

 

KS-rider wyrazaj się precyzyjnie, bo jakby nie patrzeć Ducati 750 nie ma pojemności 600 ccm. Wprawdzie należy do tej samej klasy motocykli sportowych SuperSport (middle class) i ściga się ( w WSBK) z japońskimi 600 ccm. Nazwa 600 zaerezerwowana jest dla motocykli o pojemności 600 ccm i tyle.

 

Ale regulamin jest chyba ten sam ( i dlatego 675 jest testowana rowniez w tej klasie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...