Upload Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) =http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M543070 A nad tym się zastanawiam (na początek) co Wy na to????POZDRAWIAM Witam Ładne malowanie - ciekawe jaki był oryginalny kolor?Lewa klamka też dość zadziorne wyprofilowanaPodoba mi się też dolna osłona pasa i tłumiki Radek raczej jeszcze nie zarestrowany bo nie ma blaszkAmerykanie to mają z tymi kataklizmami przerąbane (trzeba go dokładnie obmacać - zwłaszcza z lewej)Cena dobra PozdrawiamKrzysiekMegi 1.6 Edytowane 16 Listopada 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Prałat a jedno pytanko, gdzieś czytałem że w niektórych modelach były problemy z centralnym amorem że jak się ustawiło za twardy to pękały ramy. Prawda ci to?Yyyy, upload ratuj!!!! Pomylili moj fach z jakims specem i atakują :icon_rolleyes: NIE ZNAM ODPOWIEDZI NA TO PYTANIE. MI JEDYNIE POPĘKAŁ BŁOTNIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Prałat ,jak to nie wiesz?Musisz wiedzieć wszystko.Atak poważnie to słyszałem o przypadkach pękania łącznika tylnego amortyzatora.Piter Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A tak poważnie to słyszałem o przypadkach pękania łącznika tylnego amortyzatora.PiterA jakie są objawy? Można je odczuć w czasie jazdy, czy tylko "gołym okiem"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) Yyyy, upload ratuj!!!! Pomylili moj fach z jakims specem i atakują :icon_question: NIE ZNAM ODPOWIEDZI NA TO PYTANIE. MI JEDYNIE POPĘKAŁ BŁOTNIK. Ello. Odsiecz nadciąga!! Mocowanie tylnego amortyzatora do ramyPodobno jest to wrażliwy element i trzeba na niego zerkać Ale nie znam roczników które mają tą wadę więc zakładam że to problem globalny Podobno najłatwiej jest zauważyć pęknięcie od spodu pomiędzy tylnym kołem a silnikiem http://tidyville.roadstarclinic.com/Dci002l.jpghttp://tidyville.roadstarclinic.com/Dci003l.jpghttp://tidyville.roadstarclinic.com/Dci001l.jpg Takich usterek jest więcej Dlatego dbajmy o swoje Waldki i Radki t traktujmy je z należytym szacunkiem Bez problemu polecą i 200 na godzinę tylko jak pisał nasz nowy kolega RYB@ „delektowanie się” powinno być podstawowym typem współżycia Jeśli nie chcecie się przestraszyć to dalej nie czytajcie Oto lista najczęstszych usterek : Piasta tylnego koła Przy zmianie opony warto się przyjrzeć czy nie ma śladów tarcia Najłatwiej to zauważyć przy cofaniu przy wyłączonym silniku (klikanie)http://tidyville.roadstarclinic.com/hub.JPG Uwaga drastyczne!Pompa oleju (PĘKA) Po czym następuje niedostateczne ciśnienie w skutek czego zapadają się popychacze.Symptomy (choć dla mnie występują stale)Strzały z tłumika głośne cykanie aż wreszcie śmierć po zapadnięciu się popychaczy http://tidyville.roadstarclinic.com/oilgear.jpg Ślizgające się sprzęgło Pomimo i tak bardzo pokaźnego arsenału tarcz jest to pierwsza część którą trzeba wymienić po uwolnieniu uśpionych koni drzemiących w czeluściach tego potworaWłaściwie wystarczy wymienić sprężyny na twardsze, ale jak kto chce to jest cały kit Baronahttp://www.wildstar-sh.de/media/DIR_753650...a$2049.JPG Kasatory luzu zaworowego Znane są przypadki ich awarii i „sklejania” oraz „klepania”Temat rzeka i nie podejmuję się rozwijania go bo mnie szlag trafia http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_560442/PICT3848.JPG Łożyska główki ramy To przypadłość która dotyka sporą część motocykliPrzy tej masie warto od czasu do czasu to skontrolowaćhttp://www.wildstar-sh.de/media/DIR_843150...kopflager-2.JPG Piszczący pasek W moim przypadku to tylko niewłaściwa regulacja Warto przynajmniej co 1000 km zerknąć czy wszystko jest okhttp://tidyville.roadstarclinic.com/yamaha_teeth1.jpg Ślizgający się rozrusznikJeśli masz model 2003 lub wcześniejszy to możesz się spotkać z następującym zjawiskiem Jeśli choć raz twoja bestia podczas uruchamiana wystrzeliła w gaźnik to istnieje szansa że „generator rotor” ześlizgnął się z wałka Yamaha zmieniła tę część dopiero w 2004 roku http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_792250...inenrotor-1.jpghttp://www.wildstar-sh.de/media/DIR_792250...hleifpaste1.jpghttp://roadstarclinic.com/images/stories/R...atormarked2.jpghttp://roadstarclinic.com/images/stories/R...rShaftstock.jpg Rozrusznik W modelach do 2002 roku rozrusznik ma mniejszą moc co może spowodować problemy przed wyjazdem z garażu ( z pychu nie radzę bo dekompresator jest solenoidowy)Częstą modyfikacją jest założenie rozrusznika od Warriora http://roadstarclinic.com/images/stories/R...risonmarked.jpg AlternatorW modelach 99-04ładowanie ma 99-04: 18-amp x 12v = 216WŚwiatła drogo używają około 15,5 amp, zakręcasz używając sygnalizatora zwanego potocznie kierunkowskazem, przyhamowujesz i musisz kogoś skarcić klaksonem co daje troszkę powyżej 5 amp, co daje w sumie 21 ampUps możesz tylko 18 więc powiedzmy że jest to jakiś problem (zwłaszcza jak ma ktoś lightbary) Konkluzja: Roczniki 05 Road Star może 29 amp No i na koniec jest Recall’ skrzynię biegów która pomiędzy 3 a 4 biegiem potrafi stanąć dęba.Ale tylko w niektórych (nie chce mi się pisać tych numerów) A wszystkie 1700 mają niecelny zapłon, palą świece, strzelają zarówno w gaźnik jak i w tłumik oraz „sklejają” zawory (o czym poinformowano dealer’ów w lutym tego roku) Nadal uważam że to świetna maszyna dla doświadczonego jeźdźca PozdrawiamKrzysiekMegi 1.6 – Już na zimowisku – Umyta pachnąca z nowymi olejami (Motul 7100 w silniku! –USA NO MORE- i Syntetycznym Motul Gear 300 w przekładni) nowym filtrem do oddychania, nowymi świecami do brykania. W oczekiwaniu wiosny podłączona do procesorowego prostownika Przed wymianą wydechu i tylnej opony (zima jeszcze młoda nie ma co się spieszyć – bo się zanudzę) Edytowane 17 Listopada 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Mocowanie tylnego amortyzatora do ramy....Piasta tylnego koła ...Uwaga drastyczne!Pompa oleju (PĘKA)...Ślizgające się sprzęgło ...Kasatory luzu zaworowego Znane są przypadki ich awarii i „sklejania” oraz „klepania”...Łożyska główki ramy ..Piszczący pasek ... Ślizgający się rozrusznik... Rozrusznik ...Alternator... No i na koniec jest Recall’ skrzynię biegów która pomiędzy 3 a 4 biegiem potrafi stanąć dęba....A wszystkie 1700 mają niecelny zapłon, palą świece, strzelają zarówno w gaźnik jak i w tłumik oraz „sklejają” zawory (o czym poinformowano dealer’ów w lutym tego roku)... :buttrock: Niech mi ktoś powie, ze Harley jest awaryjny :icon_question: Upload -> te zdjecia to rozumiem gdzieś z sieci, te wszystkie plagi nie spadły na Twój motocykl? :flesje: Czy moze w celach naukowo poznawczych rozkręciłes go tu i ówdzie? Dlaczego już nie lejesz Mobila? Za duża termedia, zeby go ściągać przez ocean? Ja z Motula jestem dosyć zadowolony (jak na 3 wymiany które zrobiłem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Witam Ładne malowanie - ciekawe jaki był oryginalny kolor?Lewa klamka też dość zadziorne wyprofilowanaPodoba mi się też dolna osłona pasa i tłumiki Radek raczej jeszcze nie zarestrowany bo nie ma blaszkAmerykanie to mają z tymi kataklizmami przerąbane (trzeba go dokładnie obmacać - zwłaszcza z lewej)Cena dobra PozdrawiamKrzysiekMegi 1.6 A czemu sądzisz,że była malowana?Mi się wydaje że nie bo przedni błotnik jest delikatnie uszkodzony ma minimalny odprysk lakieru na samym czubku błotnika a "puszka" po lewej stronie jest do polerki poza tym nakrętka na tylnej szpilce jest przytarta,kołyska,lewy podnóżek plecaka,kierunek z tyłu i manetka a klamka jak na załączonym obrazku do tego mały wgniot na prawej stronie baku.Nie słuchałem tego i nie jeżdziłem to zostawiam serwisowi bo mam do nich zaufanie.Zresztą ja nie bardzo się na tym znam i muszę im zaufać.http://moto.allegro.pl/item264418736_okazj...aktura_vat.html nad tym się też zastanawiałem ale kolo ciężki do negocjacji.Pozdrawiam Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) A czemu sądzisz,że była malowana?Mi się wydaje że nie bo przedni błotnik jest delikatnie uszkodzony ma Witam ponowniePo prostu nie znam takiego malowania proponuję zadzwonić do Dealera Yamy i zapytać go (na podstawie VINu) jaki jest oryginalny kolor i przy okazji zapytać na jaki Recall się łapiesz.Jeśli się mylę to przyjmę to z godnością Poza tym słabo ufam sprzętom zza oceanu, najczęściej są po dzwonach lub innych przygodach (ale są tanie) Masz sporo szczęścia że masz zaufany warsztat... O Road Star’ach trzeba sporo wiedzieć (są błędy w serwisówce np. moment dokręcenie tylnej osi powinien być (o ile dobrze pamiętam) 67Nm a nie jak tam piszą 150Nm bo ją po prostu ukręcisz Sprawdź czy to nie kalifornijski model i wprawny fachowiec da sobie radę ze wszystkim Opisz potem wyniki (sam szukam speca – a jak nie tam se będę wszystko psuł) POMPKAMobil V- twin nie jest zły – jest o wiele gęściejszy niż Motul i przy Badaniu organoleptycznym obydwu stwierdziłem że zaczynam się bać o „pompowalność” Amerykańskiego Cudu (piszą niby że do –10C ma być gitara ale spękałem i zmieniłem W razie co mam próbki do wglądu )Poza tym Różnica między Motulem a Mobilem nie jest warta 60$ i tyle. Co do awaryjności to po prostu jest spora ilość fanów tego produktu z fabryki fortepianów I tak jak Harley czy (sorry za porównanie) Garbus ma nieskończoną rzeszę wysublimowanych właścicieli którzy chętnie sprawdzają jego odporność na różne warunki. W sumie Nigdy nie miałem Harleya (parę razy się karnąłem) i mi nie podpasował (dość to irracjonalne) I tak przy okazji to też mnie nie stać. A jak to mówi stare porzekadło jak nie widać różnicy to po co przepłacać. PozdrawiamKrzysiekXV MDC P.S.Lusterka też nie są oryginalne Edytowane 17 Listopada 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Witam ponowniePo prostu nie znam takiego malowania proponuję zadzwonić do Dealera Yamy i zapytać go (na podstawie VINu) jaki jest oryginalny kolor i przy okazji zapytać na jaki Recall się łapiesz.Jeśli się mylę to przyjmę to z godnością Poza tym słabo ufam sprzętom zza oceanu, najczęściej są po dzwonach lub innych przygodach (ale są tanie) Właśnie zdobyłem VIN i dałem znać w serwisie YAMAHY. Czekam teraz na odpowiedż od gościa który ponoć jest szefem wszystkich szefów serwisów w polsce.Moto nie jest z kaliforni.Ale dzięki za te wskazówki napewno mi się przydadzą i będę się w okół nich kręcił.Może coś więcej???Pozdrawiam ;) Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 (edytowane) Właśnie zdobyłem VIN i dałem znać w serwisie YAMAHY. Czekam teraz na odpowiedż od gościa który ponoć jest szefem wszystkich szefów serwisów w polsce.Moto nie jest z kaliforni.Ale dzięki za te wskazówki napewno mi się przydadzą i będę się w okół nich kręcił.Może coś więcej???Pozdrawiam ;) HejkaCalifornian models mają kilka innych części (powiedzmy o mniejszej dostępności)Arnold ustanowił BARDZO restrykcyje normy emisji spalin i te maszynki mają troszke inne spalanko W serwisówkach jest sporo informacji na ten temat Pytaj!PozdrawiamKrzysiekMegula 1.6 Edytowane 17 Listopada 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Krzysiek, jak się spotkamy masz u mnie BIG :biggrin: za rzeczowe i trafne posty, z których bardzo wiele wynika. Moje uznanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Eee... spoko luzik to są ogólnie dostępne info. Ale mam pytanko:Czytam sobie właśnie Grecję ze stopki Waszmości i zachodzę w głowę czy te kasatory są już wymienione? PozdroKrzysiekKrówka 1,6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 W grudniu jadę po WildStara z początku produkcji i aż strach - po tym co teraz przeczytałem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 RYB@ nie miej złudzeń obydwa motocykle były malowane. kupowałem motor wiosną i przeglądałem dziesiątki ogłoszeń firmy z MIkołowa, która zajmuje się sprowadzaniem uszkodzonych motongów, remontami i odsprzedaźą firma z Sokołowa zajmuje się dokładnie tym samym. wiem bo kupiłem od nich motocykl, tyle, że widziałem go przed naprawą zaraz po wyjęciu z kontenera i wiem mniej więcej co mu było człowiek, który zajmuje się w sokołowie naprawami to partacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 RYB@ nie miej złudzeń obydwa motocykle były malowane. kupowałem motor wiosną i przeglądałem dziesiątki ogłoszeń firmy z MIkołowa, która zajmuje się sprowadzaniem uszkodzonych motongów, remontami i odsprzedaźą firma z Sokołowa zajmuje się dokładnie tym samym. wiem bo kupiłem od nich motocykl, tyle, że widziałem go przed naprawą zaraz po wyjęciu z kontenera i wiem mniej więcej co mu było człowiek, który zajmuje się w sokołowie naprawami to partacz. SIEMKA !Jeżeli chodzi o to czy był malowany czy nie to szczerze powiedziawszy mnie to wali ale za to ważne jest dla mnie czy jest prosty i czy cała reszta jest Ok. bo kolor narazie może być a widoczne uszkodzenia są znikome (przynajmniej dla mnie)a czas zrobi swoje i moto "wyjdzie na ludzi".W każdym razie serdeczne dzięki :icon_eek: za wszelkie wskazówki i troskę (cokolwiek by to nie znaczyło) bo to dobrze świadczy o WAS świadczy KOLEDZY.Dziękuję i pozdrawiam :banghead: :banghead: :icon_question: Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.