Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

=

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M543070 A nad tym się zastanawiam (na początek) co Wy na to????

POZDRAWIAM

 

 

Witam

Ładne malowanie - ciekawe jaki był oryginalny kolor?

Lewa klamka też dość zadziorne wyprofilowana

Podoba mi się też dolna osłona pasa i tłumiki

Radek raczej jeszcze nie zarestrowany bo nie ma blaszk

Amerykanie to mają z tymi kataklizmami przerąbane (trzeba go dokładnie obmacać - zwłaszcza z lewej)

Cena dobra

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Megi 1.6

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prałat a jedno pytanko, gdzieś czytałem że w niektórych modelach były problemy z centralnym amorem że jak się ustawiło za twardy to pękały ramy. Prawda ci to?

Yyyy, upload ratuj!!!! Pomylili moj fach z jakims specem i atakują :icon_rolleyes: NIE ZNAM ODPOWIEDZI NA TO PYTANIE. MI JEDYNIE POPĘKAŁ BŁOTNIK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prałat ,jak to nie wiesz?Musisz wiedzieć wszystko.Atak poważnie to słyszałem o przypadkach pękania łącznika tylnego amortyzatora.Piter

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, upload ratuj!!!! Pomylili moj fach z jakims specem i atakują :icon_question: NIE ZNAM ODPOWIEDZI NA TO PYTANIE. MI JEDYNIE POPĘKAŁ BŁOTNIK.

 

Ello. Odsiecz nadciąga!!

 

Mocowanie tylnego amortyzatora do ramy

Podobno jest to wrażliwy element i trzeba na niego zerkać

Ale nie znam roczników które mają tą wadę więc zakładam że to problem globalny

Podobno najłatwiej jest zauważyć pęknięcie od spodu pomiędzy tylnym kołem a silnikiem

http://tidyville.roadstarclinic.com/Dci002l.jpg

http://tidyville.roadstarclinic.com/Dci003l.jpg

http://tidyville.roadstarclinic.com/Dci001l.jpg

 

Takich usterek jest więcej

Dlatego dbajmy o swoje Waldki i Radki t traktujmy je z należytym szacunkiem

Bez problemu polecą i 200 na godzinę tylko jak pisał nasz nowy kolega

RYB@ „delektowanie się” powinno być podstawowym typem współżycia

 

Jeśli nie chcecie się przestraszyć to dalej nie czytajcie

Oto lista najczęstszych usterek :

 

Piasta tylnego koła

Przy zmianie opony warto się przyjrzeć czy nie ma śladów tarcia

Najłatwiej to zauważyć przy cofaniu przy wyłączonym silniku (klikanie)

http://tidyville.roadstarclinic.com/hub.JPG

 

Uwaga drastyczne!

Pompa oleju (PĘKA)

Po czym następuje niedostateczne ciśnienie w skutek czego zapadają się popychacze.

Symptomy (choć dla mnie występują stale)

Strzały z tłumika głośne cykanie aż wreszcie śmierć po zapadnięciu się popychaczy

http://tidyville.roadstarclinic.com/oilgear.jpg

 

Ślizgające się sprzęgło

Pomimo i tak bardzo pokaźnego arsenału tarcz jest to pierwsza część którą trzeba wymienić po uwolnieniu uśpionych koni drzemiących w czeluściach tego potwora

Właściwie wystarczy wymienić sprężyny na twardsze, ale jak kto chce to jest cały kit Barona

http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_753650...a$2049.JPG

 

Kasatory luzu zaworowego

Znane są przypadki ich awarii i „sklejania” oraz „klepania”

Temat rzeka i nie podejmuję się rozwijania go bo mnie szlag trafia

http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_560442/PICT3848.JPG

 

Łożyska główki ramy

To przypadłość która dotyka sporą część motocykli

Przy tej masie warto od czasu do czasu to skontrolować

http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_843150...kopflager-2.JPG

 

Piszczący pasek

W moim przypadku to tylko niewłaściwa regulacja

Warto przynajmniej co 1000 km zerknąć czy wszystko jest ok

http://tidyville.roadstarclinic.com/yamaha_teeth1.jpg

 

Ślizgający się rozrusznik

Jeśli masz model 2003 lub wcześniejszy to możesz się spotkać z następującym zjawiskiem

Jeśli choć raz twoja bestia podczas uruchamiana wystrzeliła w gaźnik to istnieje szansa że „generator rotor” ześlizgnął się z wałka

Yamaha zmieniła tę część dopiero w 2004 roku

http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_792250...inenrotor-1.jpg

http://www.wildstar-sh.de/media/DIR_792250...hleifpaste1.jpg

http://roadstarclinic.com/images/stories/R...atormarked2.jpg

http://roadstarclinic.com/images/stories/R...rShaftstock.jpg

 

Rozrusznik

W modelach do 2002 roku rozrusznik ma mniejszą moc co może spowodować problemy przed wyjazdem z garażu ( z pychu nie radzę bo dekompresator jest solenoidowy)

Częstą modyfikacją jest założenie rozrusznika od Warriora

http://roadstarclinic.com/images/stories/R...risonmarked.jpg

 

Alternator

W modelach

99-04

ładowanie ma 99-04: 18-amp x 12v = 216W

Światła drogo używają około 15,5 amp, zakręcasz używając sygnalizatora zwanego potocznie kierunkowskazem, przyhamowujesz i musisz kogoś skarcić klaksonem co daje troszkę powyżej 5 amp, co daje w sumie 21 amp

Ups możesz tylko 18 więc powiedzmy że jest to jakiś problem

(zwłaszcza jak ma ktoś lightbary)

Konkluzja:

Roczniki 05 Road Star może 29 amp

 

No i na koniec jest Recall’ skrzynię biegów która pomiędzy 3 a 4 biegiem potrafi stanąć dęba.

Ale tylko w niektórych (nie chce mi się pisać tych numerów)

 

 

A wszystkie 1700 mają niecelny zapłon, palą świece, strzelają zarówno w gaźnik jak i w tłumik oraz „sklejają” zawory (o czym poinformowano dealer’ów w lutym tego roku)

 

Nadal uważam że to świetna maszyna dla doświadczonego jeźdźca

 

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Megi 1.6 – Już na zimowisku – Umyta pachnąca z nowymi olejami (Motul 7100 w silniku! –USA NO MORE- i Syntetycznym Motul Gear 300 w przekładni) nowym filtrem do oddychania,

nowymi świecami do brykania.

W oczekiwaniu wiosny podłączona do procesorowego prostownika

Przed wymianą wydechu i tylnej opony (zima jeszcze młoda nie ma co się spieszyć – bo się zanudzę)

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie tylnego amortyzatora do ramy

....

Piasta tylnego koła

...

Uwaga drastyczne!

Pompa oleju (PĘKA)

...

Ślizgające się sprzęgło

...

Kasatory luzu zaworowego

Znane są przypadki ich awarii i „sklejania” oraz „klepania”

...

Łożyska główki ramy

..

Piszczący pasek

...

 

Ślizgający się rozrusznik

...

 

Rozrusznik

...

Alternator

...

 

No i na koniec jest Recall’ skrzynię biegów która pomiędzy 3 a 4 biegiem potrafi stanąć dęba.

...

A wszystkie 1700 mają niecelny zapłon, palą świece, strzelają zarówno w gaźnik jak i w tłumik oraz „sklejają” zawory (o czym poinformowano dealer’ów w lutym tego roku)

...

 

:buttrock: Niech mi ktoś powie, ze Harley jest awaryjny :icon_question:

 

Upload -> te zdjecia to rozumiem gdzieś z sieci, te wszystkie plagi nie spadły na Twój motocykl? :flesje: Czy moze w celach naukowo poznawczych rozkręciłes go tu i ówdzie?

 

Dlaczego już nie lejesz Mobila? Za duża termedia, zeby go ściągać przez ocean? Ja z Motula jestem dosyć zadowolony (jak na 3 wymiany które zrobiłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ładne malowanie - ciekawe jaki był oryginalny kolor?

Lewa klamka też dość zadziorne wyprofilowana

Podoba mi się też dolna osłona pasa i tłumiki

Radek raczej jeszcze nie zarestrowany bo nie ma blaszk

Amerykanie to mają z tymi kataklizmami przerąbane (trzeba go dokładnie obmacać - zwłaszcza z lewej)

Cena dobra

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Megi 1.6

 

A czemu sądzisz,że była malowana?Mi się wydaje że nie bo przedni błotnik jest delikatnie uszkodzony ma minimalny odprysk lakieru na samym czubku błotnika a "puszka" po lewej stronie jest do polerki poza tym nakrętka na tylnej szpilce jest przytarta,kołyska,lewy podnóżek plecaka,kierunek z tyłu i manetka a klamka jak na załączonym obrazku do tego mały wgniot na prawej stronie baku.Nie słuchałem tego i nie jeżdziłem to zostawiam serwisowi bo mam do nich zaufanie.Zresztą ja nie bardzo się na tym znam i muszę im zaufać.

http://moto.allegro.pl/item264418736_okazj...aktura_vat.html nad tym się też zastanawiałem ale kolo ciężki do negocjacji.

Pozdrawiam

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu sądzisz,że była malowana?Mi się wydaje że nie bo przedni błotnik jest delikatnie uszkodzony ma

 

Witam ponownie

Po prostu nie znam takiego malowania proponuję zadzwonić do Dealera Yamy i zapytać go (na podstawie VINu) jaki jest oryginalny kolor i przy okazji zapytać na jaki Recall się łapiesz.

Jeśli się mylę to przyjmę to z godnością

Poza tym słabo ufam sprzętom zza oceanu, najczęściej są po dzwonach lub innych przygodach (ale są tanie)

 

Masz sporo szczęścia że masz zaufany warsztat... O Road Star’ach trzeba sporo wiedzieć (są błędy w serwisówce np. moment dokręcenie tylnej osi powinien być (o ile dobrze pamiętam) 67Nm a nie jak tam piszą 150Nm bo ją po prostu ukręcisz

 

Sprawdź czy to nie kalifornijski model i wprawny fachowiec da sobie radę ze wszystkim

Opisz potem wyniki (sam szukam speca – a jak nie tam se będę wszystko psuł)

 

POMPKA

Mobil V- twin nie jest zły – jest o wiele gęściejszy niż Motul i przy Badaniu organoleptycznym obydwu stwierdziłem że zaczynam się bać o „pompowalność” Amerykańskiego Cudu (piszą niby że do –10C ma być gitara ale spękałem i zmieniłem

W razie co mam próbki do wglądu )

Poza tym Różnica między Motulem a Mobilem nie jest warta 60$ i tyle.

 

Co do awaryjności to po prostu jest spora ilość fanów tego produktu z fabryki fortepianów

I tak jak Harley czy (sorry za porównanie) Garbus ma nieskończoną rzeszę wysublimowanych właścicieli którzy chętnie sprawdzają jego odporność na różne warunki.

 

W sumie Nigdy nie miałem Harleya (parę razy się karnąłem) i mi nie podpasował (dość to irracjonalne)

I tak przy okazji to też mnie nie stać.

A jak to mówi stare porzekadło jak nie widać różnicy to po co przepłacać.

 

Pozdrawiam

Krzysiek

XV MDC

 

P.S.

Lusterka też nie są oryginalne

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Po prostu nie znam takiego malowania proponuję zadzwonić do Dealera Yamy i zapytać go (na podstawie VINu) jaki jest oryginalny kolor i przy okazji zapytać na jaki Recall się łapiesz.

Jeśli się mylę to przyjmę to z godnością

Poza tym słabo ufam sprzętom zza oceanu, najczęściej są po dzwonach lub innych przygodach (ale są tanie)

 

 

Właśnie zdobyłem VIN i dałem znać w serwisie YAMAHY. Czekam teraz na odpowiedż od gościa który ponoć jest szefem wszystkich szefów serwisów w polsce.Moto nie jest z kaliforni.Ale dzięki za te wskazówki napewno mi się przydadzą i będę się w okół nich kręcił.Może coś więcej???

Pozdrawiam ;)

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zdobyłem VIN i dałem znać w serwisie YAMAHY. Czekam teraz na odpowiedż od gościa który ponoć jest szefem wszystkich szefów serwisów w polsce.Moto nie jest z kaliforni.Ale dzięki za te wskazówki napewno mi się przydadzą i będę się w okół nich kręcił.Może coś więcej???

Pozdrawiam ;)

 

Hejka

Californian models mają kilka innych części (powiedzmy o mniejszej dostępności)

Arnold ustanowił BARDZO restrykcyje normy emisji spalin i te maszynki mają troszke inne spalanko

W serwisówkach jest sporo informacji na ten temat

Pytaj!

Pozdrawiam

Krzysiek

Megula 1.6

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RYB@ nie miej złudzeń obydwa motocykle były malowane. kupowałem motor wiosną i przeglądałem dziesiątki ogłoszeń firmy z MIkołowa, która zajmuje się sprowadzaniem uszkodzonych motongów, remontami i odsprzedaźą

 

firma z Sokołowa zajmuje się dokładnie tym samym. wiem bo kupiłem od nich motocykl, tyle, że widziałem go przed naprawą zaraz po wyjęciu z kontenera i wiem mniej więcej co mu było

 

człowiek, który zajmuje się w sokołowie naprawami to partacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RYB@ nie miej złudzeń obydwa motocykle były malowane. kupowałem motor wiosną i przeglądałem dziesiątki ogłoszeń firmy z MIkołowa, która zajmuje się sprowadzaniem uszkodzonych motongów, remontami i odsprzedaźą

 

firma z Sokołowa zajmuje się dokładnie tym samym. wiem bo kupiłem od nich motocykl, tyle, że widziałem go przed naprawą zaraz po wyjęciu z kontenera i wiem mniej więcej co mu było

 

człowiek, który zajmuje się w sokołowie naprawami to partacz.

 

SIEMKA !

Jeżeli chodzi o to czy był malowany czy nie to szczerze powiedziawszy mnie to wali ale za to ważne jest dla mnie czy jest prosty i czy cała reszta jest Ok. bo kolor narazie może być a widoczne uszkodzenia są znikome (przynajmniej dla mnie)a czas zrobi swoje i moto "wyjdzie na ludzi".W każdym razie serdeczne dzięki :icon_eek: za wszelkie wskazówki i troskę (cokolwiek by to nie znaczyło) bo to dobrze świadczy o WAS świadczy KOLEDZY.

Dziękuję i pozdrawiam :banghead: :banghead: :icon_question:

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...